Saturday, May 06, 2006

Α ρε πατέρααααα
Ε όχι δεν αντέχω άλλο!
Εδώ και ένα μήνα ο μπαμπάκας αποφάσισε να πάρει άδεια από τον εαυτό του από τη δουλειά και να καθίσει σπίτι! Μόνο που υπάρχει ένα μικρό προβληματάκι: Δεν είναι άνθρωπος που μπορεί να καθίσει για πολύ σε ένα μέρος και να μην κάνει τίποτα! Άνθρωπος υπερβολικά ανήσυχος εκ φύσεως!
Έτσι, ξεκίνησε τα μαστορέματα στο σπίτι, στον κήπο, στο αυτοκίνητο, στο σπίτι του σκύλου, στο σπίτι του γείτονα και γενικότερα όπου βρει ευκαιρία για να επιδιορθώσει κάτι. Δεν λέω ο μπαμπάς είναι πολυτάλαντος. Θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει ηλεκτρολόγος, υδραυλικός, επιπλοποιός, αρχιτέκτονας, χτίστης, διακοσμητής, μηχανικός αυτοκινήτων, αγρότης, κηπουρός… Ένα πολυμίξερ ειδικοτήτων ο μπαμπάς!
Το κακό είναι ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτε μόνος του και χρειάζεται από δύο- τρεις βοηθούς, δηλαδή εμάς!
-Γυναίκααααα, φέρε το κατσαβίδι!
-Κόρη, φτιάξε μου έναν καφέ
-Μικρή μου κόρη, φέρε μου και ένα ποτήρι νερό!
-Ελάτε λίγο να κρατήσετε αυτό!
-Πάτα λίγο το γκάζι!
-Σκούπισε λίγο εδώ πέρα!
-Βοήθα με να συμμαζέψω αυτά!
-Αυτόν τον καφέ που ζήτησα, θα τον φέρει επιτέλους κανείς;
-Εδώ δίπλα σου τον άφησα πατέρα!
Δεν είναι ότι δεν θέλουμε να τον βοηθήσουμε, γενικότερα είμαστε δεμένοι οικογένεια και βοηθάμε ο ένας τον άλλο, αλλά όχι και 24 ώρες το εικοσιτετράωρο! Ναι το έχει και αυτό ο πατέρας. Άπαξ και ξεκινήσει δεν σταματά να δουλεύει με τίποτα! Περνάνε 1 ώρα, 2, 4 ώρες, μετά τις 8 αρχίζουν οι υπερωρίες! Και το στομάχι γουργουρίζει, το κινητό κουδουνίζει (γιατί με ψάχνουν οι φίλοι που με έχουν χάσει), κατά τα μεσάνυχτα αρχίζω να ψιλονυστάζω κιόλας… να μην μιλήσω για όλες τις άλλες ασχολίες που μένουν πίσω, πολύ πίσω!
Αφήστε που δεν είμαστε και πολυτάλαντοι όπως αυτός και η χειρότερη όλων εγώ!
-Κράτα λίγο αυτό καλή μου
ΚΡΑΑΑΑΑΑΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ [ηχητικό εφέ που υποδηλώνει πως ότι και αν ήταν αυτό που κρατούσα, μόλις έκανε κατακόρυφη πτώση και συνθλίφτηκε στο πάτωμα!]
….

-Καθάρισε αυτό το τζάμι λίγο εδώ πέρα
-Να το καθαρίσω, αλλά με τι;
….

-Μπορείς να μου φέρεις το τέτοιο από κει πάνω; [έτσι ακριβώς το είπε]
-Ποιο τέτοιο μπαμπάκα;
-Αυτό που είναι εκεί πάνω!
-Αααααα μάλιστα! [Τα μάτια μου ψάχνουν απεγνωσμένα στο ταβάνι μπας και εντοπίσω αυτό που εννοεί!]
Ακόμα προσπαθώ να το βρω βασικά!

12 Comments:

Blogger zouri1 said...

ε,καθε βδομαδα θα αλλαζουμε τα λινκ σου.?βρες ενα σπιτι...ολο σε σκηνη εισαι.

12:26 AM  
Blogger zero said...

Καλως ηρθες.
Το αλλαξα το link σου.
Ολα cool.

ζερο.

12:52 AM  
Blogger Unknown said...

Καλά ο πατέρας σου είναι ίδιος ο δικός μου! Λες να..

2:56 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Υπουργέ μου φταίω εγώ? Απλά τώρα τελευταία ανακάλυψα πως μου αρέσει το camping!
Tomboy δεν θα το αντέξω, κι άλλη ομοιότητα, μωρε λές πράγματι...?
Ζερο thanks a lot!
Επίσης ας μου εξηγήσει κάποιος πως να βάλω link εδω πέρα!

4:56 AM  
Blogger zouri1 said...

γιατι να βαλεις τα λινκ,αφου αυριο θα εισαι αλλου?

7:08 AM  
Blogger Λίτσα said...

Κι εγώ το άλλαξα το link. Λοιπόν, για δεσμούς πας στο Template και κάνεις editing στον κώδικα. Αν πατήσεις το Edit-Me στα δεξιά του blog σου έχει οδηγίες.
Βρίσκεις τον κώδικα που αφορά τα links και μετά το http:// γράφεις τη διεύθυνση του link που θέλεις
λ.χ.
έχει διάφορα πριν, "http://zouri.blogspot.com/">zouri< έχει διάφορα μετά
Αν βαριέσαι να πληκτρολογείς, κάνε copy-paste όλο αυτό και απλώς άλλαξε τις διευθύνσεις και τα ονόματα των link.
Ουφ, αυτά. (Μπορεί να υπάρχει και πιο εύκολος τρόπος)
Χαιρετώ
ΥΓ. Όλοι οι μπαμπάδες έτσι είναι. Το χειρότερο είναι όταν ΕΤΣΙ είναι ΚΑΙ οι σύζυγοι.

10:18 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Σ' ευχαριστώ πολύ Λίτσα. Λίγο πολύπλοκο μου φαίνεται για εμένα την άσχετίδου, αν δώ όμως οτι μένουμε μόνιμα εδώ θα το επιχειρήσω!
Όσο για το περι συζύγων, άσε! Εμείς οι κόρες έχουμε και την τάση να παντευόμαστε άντρες που μας θυμίζουν τον μπαμπάκα!

5:04 AM  
Blogger Mari-R1 said...

Καλώς την...Εμένα πάλι ο πατέρας μου δεν ήταν/είναι καθόλου της χειρωνακτικής εργασίας..Εμάς πάλι μας βάζει να δούμε γιατί δε μπορεί να στείλει mail,γιατί κόλλησε η σύνδεση,τι update πρέπει νά κάνει..κτλ!

5:25 AM  
Blogger Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής said...

Ε, όχι και στο ταβάνι βρε μοντρεσορ! Χαχαχα...
Από μικρή φαινόσουνα ονειροπόλα και αιθεροβάμων με το βλέμμα να στοχεύει ..στα ψηλά;

2:34 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Ω ναι! Αλλά είμαι ρεαλιστική ονειροπόλα! Έχω πλήρη συνείδηση των θετικών και αρνητικών της ονειροπολότητας!!!

5:24 AM  
Blogger Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής said...

Ονειροπολότητα!!!
θετικός κι αρνητικός πόλος...
Μ' άρεσε αυτό!

6:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

5:19 AM  

Post a Comment

<< Home