Tuesday, May 16, 2006

ΑΧΟΥ ΤΟ ΜΩΛΕ!!!

Εχθές το πρωί πήγα σε ένα βιβλιοπωλείο να ανεφοδιαστώ με στυλό και υπογραμμιστές( τους φωσφοριζέ μαρκαδόρους με τους οποίους μπορεί κανείς να υπογραμμίσει τα περιεχόμενα ενός βιβλίου). Η πωλήτρια, μια ευγενέστατη κυρία, μου μιλούσε στον ενικό και με αποκαλούσε συνέχεια «γλυκιά» της και «κουκλίτσα» της. Τελικά με ρώτησε:
-Προετοιμάζεσαι για τις εξετάσεις, ε;
-Ναι, που το καταλάβατε;
-Αλήθεια, τι τάξη είσαι;
-Τελειώνω φέτος… το πανεπιστήμιο!
-Πλάκα μου κάνεις;!;!;!
Εντάξει, το ομολογώ, ήμουν άβαφη και φορούσα αθλητικά ρούχα, αλλά αυτό το πράγμα να με περνάνε πάντα για πολύ μικρότερη από ότι είμαι! Να φταίει άραγε το ότι είμαι κοντούλα λεμονιά; Άλλη πικραμένη ιστορία αυτή, που στην ταυτότητα μου έκανα στρογγυλοποίηση του ύψους μου και έγραψα 1,60(τώρα για 1-2 εκατοστά δεν τίθεται θέμα)! Μήπως φταίει ότι συν τοις άλλοις είμαι μικροκαμωμένη; Πώς είναι οι Κινεζούλες, ένα τέτοιο πράγμα! Φανταστείτε, μπορώ και αγοράζω παιδικά παπούτσια, μιας και το νούμερο μου είναι το 36! Προσθέστε τώρα και ένα παιδικό φεγγαρένιο προσωπάκι με μπόλικες φακίδες συν μια παιδική φωνή σαν της Καλομοίρας … καταλαβαίνετε ότι δεν γλιτώνω με τίποτα!
Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν πήγα μια φορά για bowling με μια φίλη μου, η οποία είναι 2 χρόνια μικρότερη μου. Εκείνη ζήτησε ένα διάδρομο για να παίξουμε και μάλιστα με έκπτωση γιατί παλιότερα (δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα) εάν ήσουν κάτω από 14 μπορούσες να παίξεις bowling φτηνότερα. Εκείνη ήταν 14, εγώ 16. Η κοπέλα που καταχωρούσε τα ονόματα μας την ρώτησε:
-Σίγουρα είστε 14;
και η φίλη μου απάντησε:
-Μα δεν την βλέπετε την φίλη μου, σας φαίνεται για μεγαλύτερη;
-Δίκιο έχεις! συμφώνησε μαζί της προς μεγάλη μου απογοήτευση… ή μήπως όχι;.
Σήμερα το πρωί συνάντησα έναν συμμαθητή μου από το λύκειο που είχα να τον δω από τότε. Εκείνος πάντα με πείραζε επειδή ήταν 1,97 μ. και όσο να ναι είχαμε μια διαφορά ύψους. Κάποτε είχε ζωγραφίσει ένα μικροσκοπικό ανθρωπάκι στον πίνακα και είχε γράψει με ένα βελάκι το όνομα μου και δίπλα έναν γίγαντα που δεν τον χωρούσε ο πίνακας που φυσικά αναπαριστούσε τον ίδιο. Τον συνάντησα καθώς πήγαινα για ένα τουρνέ στις «πολυαγαπημένες» μου δημόσιες υπηρεσίες και ήμουν ντυμένη κάπως πιο σουλουπωμένα βρε παιδί! Τον χαιρέτησα με το όνομα του και εκείνος με κοίταξε από πάνω ως κάτω (μην φανταστείτε καμία μεγάλη διαδρομή δηλαδή, αν και φορούσα τακούνια). Δεν με είχε καταλάβει! Του είπα το όνομα μου. Ακόμα με κοιτούσε λες και είχε συναντήσει εξωγήινο. Χρειάστηκε να του πω και επίθετο συν την ιδιότητα μου ως πρώην συμμαθήτρια του και εκεί επιτέλους έλαμψε το πρόσωπο του: «Εσύ είσαι! Καλά μιλάμε έχεις γίνει ολόκληρη γυναικάρα!» και μετά συνειδητοποιώντας ότι ίσως ήταν υπερβολικά αυθόρμητος συμπλήρωσε: «Εννοώ, έχεις αλλάξει πάρα πολύ, έχεις μεγαλώσει!»
Τελικά έχω μείνει με την απορία μικροδείχνω ή μεγαλοδείχνω; Μήπως τελικά ισχύει ότι τα ράσα κάνουν τον παπά και τα ρούχα την γυναίκα;

23 Comments:

Blogger Mari-R1 said...

Σε καταλαβαίνω από άποψη ύψους τουλάχιστον και μένα στο φροντιστήριο με ζωγράφιζαν στα τετράδιο με ένα βελάκι "Το μικρό" και μια φορά είχαν γράψει στη θέση μου "εδώ κάθεται το μικρό" χαχαχα απίστευτοι.."Τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια"

12:37 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Ε ναί αλλιώς το εργοστάσιο θα έπεφτε έξω!! Προσωπικά μου αρέσουν τα πειράγματα πολύ (Τα κάνω κι εγώ για αυτό) αρκεί βέβαια να είναι καλοπροαίρετα!

12:41 PM  
Blogger Eu-aggelos said...

εγω ευχαριστως να σου απαντησω αλλα δε σε εχω δει ποτε :P
παντως κι εμενα με λενε ακομα νεαρο(αντι για κυριο)και μερικες μαμαδες λενε στα παιδακια κοιτα το "παιδακι" τι καλα που καθεται...κτλ χαχα

Υ.Γ:τον αλλο μηνα γινομαι 27!

1:03 PM  
Blogger Τελευταίος said...

Χα, χα, χα...
Καλό, πολύ καλό.
Τώρα μικρή μου γράψε 100 φορές "Δε θα ξαναφορέσω το κραγιόν της μαμάς"
Σοβαρά, κι εγώ επέλεξα μικροκαμωμένη για σύζυγο, παρόλο που είμαι ψηλός. Δεν ξέρω, αλλά νομίζω οτι οι μεγαλόσωμες γυναίκες μόλις περνάνε τα χρόνια δύσκολα συντηρούνται καλά. Εξάλλου, το μικρό είναι και πιο αρεστό στο μάτι, ...ίσως.

2:13 PM  
Blogger Λίτσα said...

Ε, περιέγραψες πλήρως το πρόβλημά μου. Στην ηλικία σου με προβλημάτιζες ωσαύτως, τώρα που είμαι 39 το χαίρομαι - αν και εκνευρίζομαι που ακόμη, όλοι, μου μιλούν στον ενικό: καλά, στραβομάρα έχουν, οι ρυτίδες είναι αόρατες? Θα πεις, κυκλοφορώ και με γυαλιά...
Καλημέρες.

8:39 PM  
Blogger ptwsh said...

Περνάμε ακριβώς τα ίδια! ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ! Ειδικά η φράση "άχου το μωλέ" μου έχει γίνει βίωμα. ϊδιο ύψος και εγώ και 24 ετών. Για μαθήτρια λυκείου με περνάνε περισσότεροι..
Ένα μόνο ξέρω. Τα ρούχα, τα κομμωτήρια και τα καλλυντικά δεν κάνουν την γυναίκα. Οπότε ας λένε ότι θέλουν. Φ΄τάνει να ξέρω εγώ τι είμαι. Σωστός;

10:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Συντρόφισσα κι εσύ στη στρογγυλοποίηση??Same here!Kαλά για το homeless δεν το συζητώ,έγώ έχω πάρει τις ρούγες και τα καλντερίμια μπας και μιλήσω με κανέναν σας γιατί στο δικό μου δε μπαίνει τίποτα!!!See you around...

3:56 AM  
Blogger zero said...

Μαλιστα.
Πολυ cool.

zero.

7:15 AM  
Blogger Λίτσα said...

Ώπα, χτύπησε η rd?

9:06 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Ώστε κυκλοφορούν πολλά μικρά μπουκαλάκια με ακριβά αρώματα; Και πολλοί που μικροδείχουν! Πάει! Κλονίστηκε η αίσθηση της μοναδικότητας μου!!!! Μπουάαααααααα! Επίσης να συγχαρώ τον Λαμιώτη για το πολύ καλό του γούστο στις γυναίκες!

3:48 PM  
Blogger Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής said...

Κι εγώ κι εγώ στο κόμμα των μικροδειχνούντων!
Κόψτε μάτι βγάλτε συμπέρασμα...
(σιγά μη σας πω πόσο είμαι-έφτασα σε ηλικία που δε λέγεται πια!)

Καλά είναι και παλιά η φώτο. Περίπου τον Ιανουάριο 2006 την έβγαλα :Ρ

Καλά που με προειδοποίησες μοντρεσοράκι με αυτό το άρθρο, για να ξέρω τι θα συναντήσω και να προετοιμαστώ ψυχολογικά. Περισσότερα στο μειλ...

12:59 AM  
Blogger ptwsh said...

Eimaste poy eimaste san hobbits...sta 50 mas ua ginoume ena me to patwma. 8a exoume "mpasei" opws lene kai sto xwrio.

3:38 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Πτώση τουλάχιστον δεν θα έχουμε πρόβλημα στο σφουγγάρισμα!
Κυκλοδίωκτον μην ανυσηχείς βρε κουτό... Μουάχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!

11:12 AM  
Blogger Ναταλία said...

Τυχερούλικα....
Άντε τώρα να μικροδείχνει ο σύζυγος που σε περνάει και 5 χρόνια...και να σε ρωτάνε: Το αδελφάκι σας είναι;;;;;

Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!!!!!

1:48 PM  
Blogger Elemental_Nausea said...

Καλά εγώ θέλω να πιστεύω ότι με το ύψος δεν έχω πρόβλημα καθότι είμαι 1.70 ακριβώς.Κανονική θέλω να πιστεύω.Αλλά έχω πρόβλημα με την φάτσα μου .Είμαι σαν λουκουμάς ένα πράγμα γιατί έχω μαγουλάκια οπότε μικροδείχνω αρκετά.Συν του ότι δεν βάφομαι γιατί δεν ξέρω (το πιο πιθανό είναι να βγάλω κανένα μάτι)ενώ αμα φορέσω τακούνια το πιο πιθανό να σπάσω κανένα πόδι.

7:26 AM  
Blogger homelessMontresor said...

You that may wither ας είμαστε ο εαυτός μας! Έτσι εκπέμπεις μια ομορφιά αληθινή που πολλοί την ζηλεύουν!

10:29 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Ναταλία έχεις τέτοιο σύζυγο? Εγώ πάντως έχω άλλο πρόβλημα! Πολλοί φοβούνται μην τους κλείσουν μέσα για αποπλάνηση ανηλίκου!

10:32 AM  
Blogger Elemental_Nausea said...

Βασικά πιστεύω πως το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχω εγώ .Στην σχολή με αποκαλούν παλικάρι και μια φίλη της μαμας μου με ρώτησε...Τι κάνεις αγόρι μου?Να ανησυχώ γιατρέ μου?

2:46 PM  
Blogger homelessMontresor said...

XAxa να ανυσηχείς... λιγάκι όμως! Πιο πολύ θα ανυσηχούσα αν ήμουν αγόρι και με περνούσαν για κορίτσι. Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό ακούγεται πάντα πιο σοβαρό!!!

4:06 AM  
Blogger nimbus said...

xaxaxa τι λέτε τώρα?
νόμιζα ότι μόνο εγώ μικροέδειχνα!
Τον Αύγουστο κλείνω τα 27 και με κάνουν για 21-22 τρομάρα μου...
Η δε μεγάλη μου αδερφή, είναι 35 καο μάς κάνουν για δύδιμες...εκεί να δεις γλέντια!

2:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

5:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

1:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

ειμαι και εγω μια petite κοπελιτσα παρολο που τον ιουνιο εκλεισα τα 27!!σε,μενα.συμβαινει το εξης:το χειμωνα με.κανουν ολοι για 25 -26 και το καλοκαιρι για κατω των 18!!!!ισως φταινε τα ρουχα..τι να πω

7:02 AM  

Post a Comment

<< Home