Sunday, May 21, 2006

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Σήμερα πρέπει να παραστώ σε 7-8 διαφορετικούς ονομαστικούς εορτασμούς:
1. Γιορτάζει η κολλητή μου, η Ελένη
2. Γιορτάζει η συμφοιτήτρια μου, η Ντίνα
3. Γιορτάζει ο Κώστας (άκυρο, αυτός μένει μακριά)
4. Γιορτάζει ο θείος μου ο Κώστας που έχω να τον δω… κάτσε να δεις από πότε… από πέρσι, στην γιορτή του πάλι ή μήπως ήταν πρόπερσι;
5. Γιορτάζει η καλή μου φίλη Έλενα Παπαρίζου (Αμέ!)
6. Γιορτάζει εκείνος ο βουλευτής Κωνσταντίνος Ταδόπουλος που μου υποσχέθηκε διορισμό τις προάλλες!
7. Γιορτάζει η ανιψιά του άντρα της τέταρτης ξαδέλφης του μπαμπά μου. Μόνο που δεν θυμάμαι αν την έλεγαν Κωνσταντίνα ή Ελένη!
8. Μα πρωτίστως γιορτάζει ο αδελφός της φίλης μου Μερόπης. Τον έχω δει μόνο μια φορά αλλά φαίνεται πολύ όμορφ… εχμ… καλό παιδί ήθελα να πω!

Πως θα τους προλάβω όλους αυτούς?!?!?!
Δύο λύσεις υπάρχουν:
1. Να αποκτήσω 7-8 κλώνους Montresor
2. Να βρω σωσίες μου, όπως κάνουν οι VIPS. Αλήθεια προθυμοποιείται κανείς;

Α! Να μην ξεχάσω!

ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΕΟΡΤΟΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΩΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ!

Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα!

14 Comments:

Blogger zouri1 said...

Μπορω να παω εγω στις Ελενες.

4:24 AM  
Blogger homelessMontresor said...

ΧΑχα α ρε Ζούρι μου έλυσες τα χέρια! Χαρά στο κουράγιο σου! Τώρα χρειάζομαι ένα άτομο ακόμα για τους συγγενεις και ένα άλλο για τις Κωνσταντίνες!

4:49 AM  
Blogger Elemental_Nausea said...

Και εγώ στον αδερφό της Μερόπης θα πήγαινα...αφού είναι και καλό παιδί:P

6:14 AM  
Blogger Τελευταίος said...

Εγώ θα πήγαινα εκεί που θα με θέλαν πραγματικά! Αλλά αφού η πλειοψηφία θέλει στον αδελφό της Μερόπης, εκεί ψηφίζω κι εγώ...

12:30 PM  
Blogger Λίτσα said...

Ελπίζω να πήγες στον αδελφό της Μερόπης.
Η σύμπνοια όλων μας κάτι πρέπει να σου λέει

9:27 PM  
Blogger ptwsh said...

Για πες τι έκανες τελικά.

Καλη βδομάδα!

10:54 PM  
Blogger homelessMontresor said...

:-))) Επειδή είμαι άνθρωπος που βάζει τους φίλους πάνω από όλα( τους πραγματικούς) πήγα στην Ελένη. Ακολούθησα όμως και τη συμβουλή σας και πρώτα πέρασα από τον αδελφο της Μερόπης. Έκανα μια εμφάνιση VIP(δηλαδή δεν κάθισα πολύ ώρα, ίσα που με είδανε), κέρδισα όλες τις εντυπώσεις, υπέγραψα μερικά αυτόγραφα και μετά έφυγα!!!
Υστ. Το οτι κόντεψα να καταστραφώ οικονομικά εχθές δεν το πρόσεξε κανείς σας??

6:35 AM  
Blogger Λίτσα said...

Έτσι, έτσι. Πας, χαιρετάς και σε μισή ώρα φεύγεις - αυτό είναι VIP εμφάνιση.
Όσο για το οικονομικό, είδες πώς αποφύγαμε ευσχήμως το θέμα? Είναι που έξυσες πληγές.

8:17 AM  
Blogger reservoirdogs said...

Tελικά τι έκανες?

9:18 AM  
Blogger zouri1 said...

εγω τελικα δεν καταφερε να παω στις ελενες σου.sorry

9:47 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Αμμάν βρε ζούρι! Και εγώ βασίστηκα πάνω σου και πήγα μόνο σε 2 άτομα της λίστας! Οι υπόλοιποι θα μου κρατάνε μούτρα τώρα! Η... μάλλον άσε καλό μου έκανες! Γλίτωσα από κάποιες κοινωνικές μου υποχρεώσεις για του χρόνου... Μάλλον μου έλυσες και το οικονομικό μου πρόβλημα! Υπουργέ μας!

10:45 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Λίτσα λές να έφταιγε αυτό? Ωχ δεν το ξανακάνω!
Reservoirdogs πήγα στην Ελένη+Κώστας!

10:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

1:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... west allis homeowners insurance quotes Degree of a polynomial

6:40 PM  

Post a Comment

<< Home