Friday, June 02, 2006

Η δασκαλοπροξενήτρα

Ένα από τα πράγματα που μου αρέσει στη δουλειά μου είναι ότι έχω να κάνω με ανθρώπους και όχι με στατιστικές αναλύσεις για παράδειγμα. Ακόμα καλύτερα όταν έχεις να κάνεις με παιδιά, τα οποία είναι τόσο απρόβλεπτα και μοναδικά που δεν βαριέσαι ποτέ!
Το πιο δύσκολο είναι να τα κάνεις να αγαπήσουν το μάθημα σου. Ένα από τα χειρότερα τους είναι το γράψιμο εκθέσεων. Μια όμορφη μέρα είχα μια φαεινή ιδέα! Θυμάστε τους “penfriends”? Εσείς οι νεότεροι ξέρετε τι είναι; Τα παιδάκια μου δεν ήξεραν και σπατάλησα λίγο πολύτιμο χρόνο μαθήματος για να τους εξηγήσω τι είναι αυτοί οι «φίλοι δι αλληλογραφίας». Κάποια ενθουσιάστηκαν και καθώς οι εποχές έχουν αλλάξει μου έδωσαν τα e-mail τους. H Ελενίτσα, όμως, που είναι 11 χρονών, μου ξεκαθάρισε ότι δεν ήθελε με τίποτα να αλληλογραφήσει με αγόρι. Τελικά στάθηκε άτυχη γιατί ο μόνος που ήταν στο επίπεδο της και στην ηλικία της ήταν ο Γιάννης, 12 χρονών. Εκείνος πάλι δεν είχε πρόβλημα με το φύλλο, αλλά με τη γλώσσα: «Κυρία δεν γίνεται να γράφω στα Ελληνικά. Αφού δεν είμαι Άγγλος!» (Βλέπει πολύ Λιακόπουλο το παιδί, αφού και στα τεστ αρνείται να γράφει στα Αγγλικά το όνομα του, «Εγώ είμαι Έλληνας, Ελληνικό όνομα έχω και στα Ελληνικά θα το γράψω!»).
Παρά τις δυσμενείς αρχικές συνθήκες το πρώτο γράμμα γράφτηκε από το Γιάννη. Όταν το έλαβε η Ελένη ενθουσιάστηκε που είχαν κοινά ενδιαφέροντα και απάντησε με μεγάλο ζήλο. Από τότε το πρώτο πράγμα που με ρωτάνε όταν έρχομαι για μάθημα είναι: «Κυρία φέρατε γράμμα;» και μόνο να βλέπατε την έκφραση απογοήτευσης όταν απαντώ αρνητικά ή την κραυγή ενθουσιασμού όταν απαντώ θετικά. Και από κει που παλιότερα με το ζόρι γράφανε μια λέξη στις ασκήσεις, τώρα μου γράφουν κατεβατά ολόκληρα με αποτέλεσμα να μην φεύγω ποτέ στην ώρα μου!
Αχ και τα καλύτερα δεν σας τα είπα ακόμα! Στην αρχή ανταλλάξανε φωτογραφίες, έτσι για να ξέρουν με ποιον μιλάνε. Μετά άρχισαν να με ρωτάνε λεπτομέρειες για το νέο τους «φιλαράκι». Τελικά ο Γιάννης έγραψε το τηλέφωνο του στο γράμμα. Προέβαλα κάποιες ενστάσεις γιατί τώρα σιγά μην τον πιστέψω ότι το έδωσε γιατί έτσι θα μπορούσε να κάνει εξάσκηση μιλώντας αγγλικά με την Ελένη! Και η Ελένη εκεί που δεν ήθελε να έχει σχέσεις με αγόρια, με πολύ μεγάλη προθυμία έγραψε το δικό της νούμερο στο επόμενο γράμμα. Και όχι μόνο το σταθερό, αλλά και το κινητό!!
Από ότι έμαθα τηλεφωνήθηκαν την ίδια μέρα και το σαββατοκύριακο θα πάνε και για μπάνιο μαζί με τους γονείς τους. Η κατάσταση έχει ξεφύγει πλέων τελείως από τα χέρια μου! Ευτυχώς που τα πεθερικά το βρήκαν αστείο. Καλά, ειδικά οι γονείς του Γιάννη είναι πολύ περήφανοι για τον γιόκα τους!
Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα τους παντρέψω κιόλας, το προβλέπω να μου γίνεται η πρόταση, το νιώθω και τρέμω την ώρα που θα συμβεί!

19 Comments:

Blogger Elemental_Nausea said...

Αχ αυτά είναι πολύ ωραία όντως...να σε λέω montresor ή μήπως Γεωργία Βασιλειάδου ?:P

To πρώτο ερωτικό σκίρτημα βουτηγμένο στην αθωότητα :)

5:48 AM  
Blogger ptwsh said...

Είναι χαριτωμένο.

6:02 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Καλησπέρα κορίτσια! Να με λέτε Γεωργία Βασιλειάδου από δω και πέρα!!!

6:09 AM  
Blogger Elemental_Nausea said...

montresor...θα σε προτιμήσουμε στο μέλλον αν χρειαστούμε βοήθεια :P

6:11 AM  
Blogger Gordon said...

Κυρία μου θα σας καταγγείλω εις το Υπουργείον της Παιδείας για αποπροσανατολισμό των νέων μας και για καθοδήγησιν προς ακολασίες.
(τα σκτπαιδα ακόμα δε βγήκαν απο τ' αυγό...χαχααχα)

6:14 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Μα δεν φταίω κύριε Gordon σας λέω!! Μπουχού πρέπει να με πιστέψετε! Εγώ είμαι πιο αθώα από εκείνα!!!
Όλγα... βασίσου πάνω μου!! Σε τι ηλικία και επίπεδο αγγλικών θες?¨:Ρ

6:19 AM  
Blogger Gordon said...

Ορίστε ορίστε, δεχόμεθα και παραγγελίες τώρα.
Εις την πυραααά λέγω...

6:23 AM  
Blogger me said...

Κοίτα να δεις...
Πάντως πολύ καλή η ιδέα σου.
Όταν θα έχουν μεγαλώσει ίσως και να θυμούνται τον πρώτο τους έρωτα δι αλληλογραφίας! :-)

6:36 AM  
Blogger zero said...

Αχ! αυτος ο Ερως!

ζερο.

6:54 AM  
Blogger Λίτσα said...

Όντως, η ιδέα πολύ καλή, το δε κείμενο επίσης ωραίο.
Γραφείον συνοικεσίων "Η μικρή Montresor" - με κάθε συνοικέσιο, δωρεάν μαθήματα αγγλικής (ή και ανάποδα)
Εκεί όμως που έπεσα κάτω από τα γέλια ήταν το σημείο όπου η Montresor γράφει "εσείς οι νεότεροι ξέρετε τι είναι;" χα, χα, χα - και φαντάστηκα που λέτε τη MOntresor με άσπρα μαλλιά, πιασμένα πίσω κότσο και γυαλιά πρεσβυωπίας με χρυσό σκελετό.
ΥΓ. Εμείς, στην εποχή μου, τους λέγαμε "Pen-pals".

6:56 AM  
Blogger Eu-aggelos said...

Να σου πω;τιποτα σε πιο μεγάλο σε ηλικία εχεις;χαχα
Πολύ καλό σκηνικό...Σκεφτεσαι να μεγαλώσουν λίγο ακόμα και να τα μυήσεις στο blogging;χαμος έχει να γίνει :)

11:43 AM  
Blogger Ναταλία said...

Κυρία Βασιλειάδου,

Με πολύ ενδιαφέρον διάβασα το ποστ σας....

Επειδή τυγχάνει να έχω βάλει μια αγγελία σχεδόν ίδια με τις αναζητήσεις των λιλιπούτειων θαυμάσιων παιδιών που ασχολείστε, αν έχετε την καλοσύνη μπορείτε να μου βρείτε κι εμένα ένα αγοράκι να αλληλογραφήσω;

Δεν ξέρω αν έχει σημασία, το όνομά μου είναι Γεωργία Βασιλειάδου. Αλλά όχι λόγω ιδιότητας αλλά λόγω ομορφιάς!!!

Με αγάπη
Μια θαυμάστρια του έργου, της διάθεσης και προπάντων της έμπνευσης που σας χαρακτηρίζει...

;ο)

Μάκια στα μουτλάκια!

1:05 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Περιττό να σας πώ οτι έσκασα στα γέλια με τα σχόλια σας! Είστε άπαιχτοι ώρες ώρες. Επειδή είδα οτι υπάρχει μεγάλη ζήτηση, έχω να σας πώ οτι διαθέτω pen-pals σε όλες τις ηλικίες και επίπεδα αγγλικών (μέχρι και άτομα που δεν ξέρουν καν!) και αφού επεξεργστώ τα δεδομένα, θα φροντίσω να σας εξυπηρετήσω άμεσα.
Montresor, the businesswoman

6:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλησπέρα!

Σε ευχαριστώ για τα σχόλια, να'σαι καλά. Δημοσιέυω εδώ γιατί δεν έβρισκα το mail σου για να σου απαντήσω.

Από την πρώτη μέρα που άρχισα να δημοσιεύω στο νέο blogs.gr κάποιος ανώνυμος άρχισε να με βρίζει. την πρώτη μέρα απλά εκνευρίστηκα. Συνέχισε όμως και κάθε μέρα έβριζε χυδαία. Άσχετα όμως από τα post που δημοσίευα. Αρχικά έγραψα ένα Post Που απαντούσα. Αλλά αυτός συνέχισε. Απέκλεισα τα σχόλια αλλά δεν μου άρεσε να μην δίνω τη δυνατότητα να διαφωνόύν ή συμφωνούν άλλοι με αυτά που γράφω. Όποτε ενεργοποιούσα τα σχόλια αυτός έβριζε. Με έφτασε στα όρια όταν ανέφερε πως μία συγχωρεμένη πρώην φίλη μου θα ντρεπόταν αν με έβλεπε. Συγχήστηκα και ντράπηκα. Έτσι αναγκάστηκα να μπω σε λογοκριτικές διαδικασίες.

Έτσι όποιος θέλει να σχολιάσει στο blogs.gr (όπου συστυχώς δεν υπάρχει Moderation) τον παραπέμπω στο sxolia of simos.gr όπου καταχωρεί το σχόλιο. Στη συνέχεια λαμβάνω το mail που μου λέει ότι κάποιος έχει σχολιάσει και μεταφέρω εγώ χειροκίνητα τα σχόλια στο post. Μπορεί να μην γίνεται αμέσως αλλά γίνεται. πχ. τώρα τα σχόλιά σας είναι ανεβασμένα - όπως τα βάλλατε, δεν θέλω να πειράζω τίποτα. Είναι η γνώμη σας και με ενδιαφέρει αλλά δυστυχώς πρέπει να γίνεται αυτή η διαδικασία. Βλέπεις το blog μου το βλέπουν οι κόρες μου, φίλοι και συνάδελφοι, δεν γίνεται λοιπόν να γράφει κάποιος ύβρεις, πολύ περισσότερο όταν δεν έχει Θεό και Όσιο...

Ελπίζω να με καταλάβεις και ευχαριστώ για την υπομονή. Το πρόβλημα είναι ότι καθυστερεί λίγο η καταχώριση σχολίων. Αλλά νά΄σαι σίγουρος ότι δημοσιεύονται.

ΥΓ. Έστειλα και στο blogs.gr Μήπως κάνουν κανένα moderation αλλά μπα... Κρίμα..

12:34 PM  
Blogger homelessMontresor said...

ΑΑ μάλιστα! Δεδομένων των συνθηκών, πιστευώ οτι έκανες οτι καλύτερο μπορούσες. Είναι άδικο όμως να ταλαιπωρήσε εσύ και όσοι θα ήθελαν να σχολιάσουν τα κείμενα σου εξαιτίας ενός ανώνυμου ηλίθιου! Ελπίζω να λυθεί το ζήτημα!

2:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Είναι άδικο, αλλά και ο κόσμος που ζούμε άδικος δεν είναι και αυτός? Οπότε... Έχει μια διαδικασία είναι η αλήθεια αλλά τουλάχιστον γλιτώνω τις ύβρεις που ούτως ή άλλως δεν μου άρεσαν ποτέ... Έχουμε τόσο ωραία γλώσσα άλλωστε που όλα μπορούν να ειπωθούν έξυπνα...Ευχαριστώ πάντως! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

1:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

1:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

6:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. bifocal+contact+lenses+astigmatism Nfp securities gladiolus patents vitamins and menerals Decks patios driveways magnolia kentucky Remote controlled rat patent http://www.medication-for-hyperhidrosis.info united patent trade office burrell football Sudanophil for erectile dysfunction bustier in patent leather

2:21 PM  

Post a Comment

<< Home