Sunday, June 11, 2006

ΕΑΝ ΗΜΟΥΝ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ…

Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα ήξερα τι θα πει πόλεμος.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα παρακολουθούσα ειδήσεις και δε θα μάθαινα ότι υπάρχουν γιαγιάδες και παππούδες που αφήνουν επίτηδες να πεθάνει το εγγόνι τους από ασιτία.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα είχα να αντιμετωπίσω ποτέ την απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα υπέφερα από έρωτα.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα ζούσα με το μόνιμο άγχος να βρω μια δουλειά και όταν τη βρω να φοβάμαι μήπως τη χάσω.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα γνώριζα τι σημαίνουν οι λέξεις «υποχρεώσεις» και «ευθύνες».
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα απολάμβανα τα δικαιώματα μου ως πολίτης, μόνον όταν ο δήμαρχος έχει ανάγκη από ψηφοφόρους για τις εκλογές.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα γυμναζόμουν ανεβοκατεβαίνοντας τις σκάλες των δημοσίων υπηρεσιών, επειδή οι ανελκυστήρες δεν λειτουργούν ποτέ.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα με αγόραζαν, ούτε θα με πουλούσαν για το χρήμα.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα αναγκαζόμουν να πάρω δάνειο από την τράπεζα για να ξεπληρώσω τα προηγούμενα δύο.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα αισθανόμουν ποτέ την προδοσία.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα ένιωθα ποτέ μοναξιά.
Εάν ήμουν χρυσόψαρο, δεν θα κινδύνευα να φτάσω στα όρια της παράνοιας εξαιτίας της κοινωνίας στην οποία ζω.

Εάν ήμουν χρυσόψαρο, η ζωή μου θα ήταν αφόρητα βαρετή. Το μόνο που θα έκανα, θα ήταν να κολυμπώ άσκοπα στη γυάλα γύρω- γύρω. Κάθε μέρα, γύρω- γύρω.

15 Comments:

Blogger Eu-aggelos said...

πρέπει να ξέρεις πως τα ψάρια έχουν μνήμη μόνο μερικών δευτερολέπτων και γι αυτό μπορούν και γυρίζουν στη γυάλα συνέχεια...δεν θυμούνται οτι κάνουν τον ίδιο κύκλο και νομίζουν πως βλέπουν συνέχεια καινούρια πράγματα...εγώ δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς να θυμάμαι...καλημέρες

3:30 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Αυτό δεν το ήξερα πράγματι. Άρα δεν βαριούνται! Κάτι μου λέει πάντως οτι αν ήμουν ψάρι, δεν θα σκεφτόμουν ποτέ όλα τα παραπάνω και μάλλον θα ήμουν ευχαριστημένη με τη ζωή μου.
Καλησπέρα και σε σένα!

3:38 AM  
Blogger Λίτσα said...

Χα, χα, καλό - επιπλέον, θα κινδύνευες από τις απανταχού γάτες.

8:00 AM  
Blogger mistounou said...

Μα χρυσόψαρο κι εσύ καλέ; Δε σου γυάλισαν τα σπουργιτάκια, τα περιστεράκια κι όλα τα πτηνά του ουρανού να μας τα λες απο κει ψηλά κιόλας; Καλησπέρες

9:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Επιπλεον εχε υποψην σου οτι τα χρυσοψαρα σε αντιθεση με τους ανθρωπους βλεπουν στο υπερυθρο του ηλεκτρομαγνητικου φασματος, δηλαδη εχουν καλυτερα οραση απο εμας και συλλαμβανουν φαινομενα που για εμας ειναι "αορατα" χωρις τη χρηση ειδικων μηχανηματων (ε, κατι εμαθα και εγω απο τα ντοκυμαντερ τοσα χρονια!) ;)

Παντως εγω θα ηθελα να μπορω να πεταω (ποιος ξερει, ισως στην επομενη ζωη!).

10:28 AM  
Blogger Ναταλία said...

Καλά βρε μοντ.....το Νέμο γιατί βγήκε;;;;;;
Για να μάθουν κι όσοι δεν γνωρίζουν ότι το χρυσόψαρο έχει μνήμη 3''!!!!!

Γιαυτό λοιπόν, γράψε ένα νέο ποστ....

"Κο-λύ-μπα-με"!!!!
Με προφορά Ντόλυς παρακαλώ;

2:21 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Για να εισαι ευτυχισμενος στη ζωη πρεπει να εχεις τη μνημη του χρυσοψαρου που κρατα μονο 5 δευτερολεπτα.Μεχρι να καταλαβει οτι ζει σε γυαλα το εχει ξεχασει ηδη και ετσι ζει ευτυχισμενο.

3:55 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Την καλησπέρα μου σε όλους!
Αρχικά είχα φέρει το πχ του χρυσόψαρου αφενός επειδή θεωρούσα τη ζωή του λιγάκι βαρετή, αφετέρου επειδή η κατάσταση του μου θυμίζει πολλούς ανθρώπους που έχουν εγκλωβιστεί και αυτοί στα στενά περθιώρια μιας "γυάλας". Κατάλαβα όμως οτι η φύση προνόησε για τα ψαράκια και τα προστάτεψε από την κατάθλιψη αφού δεν θυμούνται!
Μεταξύ μας θα μου άρεζε να ζούσα στο βυθό της θάλασσας. Έχει περισσότερο μυστήριο από τον ουρανό.
Τέλος να πω οτι η Ναταλία άθελα της θύμισε σε κάποιους γνωστούς το παρατσούκλι που μ είχαν δέσει. Είμαι ακριβώς τόσο ξεχασιάρα και αφηρημένη. Επίσης ξέρω κι εγώ ξένες γλώσσες, αν και όχι φαλαινέζικα!

3:21 AM  
Blogger Τελευταίος said...

Εν ολίγοις αν ήσουν χρυσόψαρο δε θα θυμόσουνα να γράφεις στο blog σου!!!

1:00 PM  
Blogger ptwsh said...

montresor..goldenfish καλημέρα !

12:03 AM  
Blogger ptwsh said...

ή goldfish ?

Την πέταξα την κοτσάνα

12:04 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Lamioti, άσε αυτό θα ήταν μεγάλη απώλεια για την ανθρωπότητα! :Ρ

Brainsick φαντάσου πόσο κόσμο θα γνώριζα με αυτόν τον τρόπο! Άσε που θα κινδύνευα να με χαρακτηρίσουν πολλαχασμένη (επέκταση του διχασμένη) προσωπικότητα!

Ptwsh το golden πήγαινε προς το Γερμανικό... Πάντως sta Αγγλικά είναι goldfish και στα Γερμανικά goldfisch (είπαμε ξέρω ξένες γλώσσες!!)

Καλημέρa θυμήθηκα να σας πώ;
Καλημέρααααααααα!!!

2:00 AM  
Blogger ptwsh said...

gooden morneng!
χοχο

3:20 AM  
Blogger homelessMontresor said...

xaxa αυτο θα πεί Germenglish!

3:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work Can one upgrade video cards in laptops columbus golf Play station 2 game cheat code pop up blocker Seo congo

7:12 AM  

Post a Comment

<< Home