Sunday, June 25, 2006

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΜΕ ΚΟΤΣΙΔΑΚΙΑ

Κάποιοι κακόβουλοι άνθρωποι με αποκαλούν «γρουσούζα κακό χρόνο να έχω». Με τούτο το ποστ θα ήθελα να τους αποδείξω το αντίθετο και να διαψεύσω τις φήμες ότι δήθεν η κατάσταση έχει χειροτερέψει. Για να μην σας κουράσω, θα αναφερθώ μόνο στις τρεις τελευταίες μέρες:

1η μέρα
Θα πήγαινα να συναντήσω τη φίλη μου, τη Φένια, η οποία όμως μένει αρκετά μακριά από το σπίτι μου, οπότε πήρα λεωφορείo. Δεν πρόλαβα να ανέβω, στην επόμενη στάση μας κατέβασε ο οδηγός γιατί παρουσιάστηκε κάποια βλάβη. Δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό. Το πιο κορυφαίο ήταν μια χειμωνιάτικη μέρα που φυσούσε ο βαρδάρης και ο αέρας πήρε τη θυρίδα ασφαλείας που βρίσκεται στην οροφή των λεωφορείων και την πέταξε στο δρόμο. Ευτυχώς που δεν χτύπησε κανένα αυτοκίνητο. Μετά από αυτό το συμβάν απέκτησα τον τίτλο: «Ο Φόβος και ο Τρόμος των Λεωφορείων». Εγώ πάλι έχω να αντιτείνω ότι «Δεν φταίω εγώ ρε παιδιά, αλλά ο ΟΑΣΘ που έχει παμπάλαια λεωφορεία και δεν τα συντηρεί»!

2η μέρα
Παρακολούθησα φιλικό αγώνα ποδοσφαίρου της ομάδας στην οποία παίζει το έτερον ήμισυ της φίλης μου, Κατερίνας. Είχε κάποιους ενδοιασμούς ως προς το να με πάρει μαζί της, αλλά ήθελε παρέα και έτσι τελικά πήγαμε. Στο δρόμο προς το γήπεδο, ξαφνικά από το πουθενά μαζεύτηκαν πολλά δυσοίωνα μαύρα σύννεφα και έριξε μια βροχή, αλλά μια βροχή! Η έκφραση έβρεχε καρεκλοπόδαρα δεν επαρκεί για να σας περιγράψω το κοσμογονικό αυτό γεγονός. Παρ’ όλα αυτά η ομάδα δεν πτοήθηκε και περίμενε υπομονετικά να περάσει η καλοκαιρινή μπόρα.
Τι το ήθελαν αυτό, αφού έπαιξαν αξιολύπητα χάλια και δέχονταν το ένα γκολ μετά το άλλο. Η Κατερίνα άρχισε να με στραβοκοιτάζει. Καθώς το παιχνίδι δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για εμένα και αφού είχαμε κουτσομπολέψει για ότι υπήρχε να κουτσομπολέψουμε, εγώ εγκατέλειψα την κερκίδα για να πάρω μια πίτσα να φάω. Όταν γύρισα η φίλη μου με υποδέχτηκε ακριβώς με τα παρακάτω λόγια: «Φτου! Τι ήρθες; Όσο έλειπες τους βάλαμε δύο γκολ! Δεν πάς να πάρεις ακόμα μια πίτσα;»
Μεταξύ μας τώρα δεν έφταιγε η γρουσουζιά μου, αλλά όπως είπε και ένας παίκτης της ομάδας αργότερα, έφταιγε που κοιτούσαν προς το μέρος μας και δεν είχαν το μυαλό τους στο παιχνίδι. Όταν έφυγα, δεν υπήρχε πλέων κάτι που να τους αποσυντονίζει. Άκου εκεί γρουσούζα ένα τόσο γλυκό κοριτσάκι σαν και μένα! (Για την υπέρμετρη μετριοφροσύνη μου, θα αναφερθώ σε κάποιο άλλο ποστ. Επίσης το γεγονός ότι η Κατερίνα είναι επίσης γλυκύτατη κοπέλα, δεν είναι επί της παρούσης πιστεύω).

3η μέρα
Χθες πήγαμε 3 κοπέλες Χαλκιδική για μπάνιο. Η φίλη μου που οδηγούσε μας πήγε από κάτι κατσάβραχα και εγώ ανησύχησα με τους κακοτράχαλους δρόμους και παρατήρησα: «Καλά εδώ στα χωράφια θα πάθουμε σίγουρα λάστιχο». Σε λίγο ακούστηκε ένα τρανταχτό ΠΑΦ! Ήταν η μπροστινή ρόδα που έσκασε σαν καρπούζι! Έτσι απομείναμε 3 κοπέλες μόνες, μες τις ερημιές, να προσπαθούμε να θυμηθούμε τι μας έλεγε ο δάσκαλος στη σχολή οδηγών ότι πρέπει να κάνουμε σε μια ανάλογη περίπτωση!
Εγώ πάντως είμαι πεπεισμένη ότι η φίλη μου πήγε επίτηδες και πάτησε μες τα καρφιά για να αποδείξει στους υπόλοιπους ότι είμαι μια Μητσοτάκης με κοτσιδάκια (Ξέρω Ελένη ότι ζήλεψες τις όμορφες κοτσίδες μου εχθές)! Υπήρχε δόλος σας λέω!
Το αποκορύφωμα ήταν το βράδυ της ίδιας μέρας! Η μικρότερη μου αδελφή και καμάρι της οικογενείας, ασχολείται εδώ και 8 χρόνια με το μπαλέτο. Κάθε χρόνο ανεβάζουν παραστάσεις. Φέτος η πρώτη έγινε σε θέατρο της πόλης μας και η δεύτερη, εχθές, στην αυλή ενός σχολείου της περιοχής μας. Είχε τόσο κόσμο που εμείς αναγκαστήκαμε να καθίσουμε κοντά στα ηχεία και γενικότερα στον όλο εξοπλισμό του ηχολήπτη. Κατά τη διάρκεια της παράστασης, η μουσική αλλοιωνόταν με έναν παράξενο ήχο κάτι σαν ΖΖΖΖβββββουουουουουζννννννννννττττττττττ. Αυτό έγινε 3 φορές και την τέταρτη, την ώρα που χόρευε η αδελφή μου, η μουσική σταμάτησε τελείως. Ξαφνικά ανακάλυψα την πηγή του κακού! Το κινητό μου! Το είχα μες την τσάντα στο αθόρυβο προφίλ και κάθε φορά που με καλούσαν αυτό έκανε παράσιτα!!!
Οι γονείς μου υποπτεύτηκαν ότι το έκανα επίτηδες επειδή ζήλευα την αδελφή μου, παρά τις πολυάριθμες εξηγήσεις μου ότι δεν έφταιγα εγώ, αλλά το κινητό μου! Αναγκάστηκα να απομακρυνθώ από τα ηχεία και πήγα να καθίσω σε μια από τις 1000 περίπου πλαστικές καρέκλες. Έτυχα όμως στην ελαττωματική και έτσι με το που κάθισα, αυτή έσπασε και εγώ βρέθηκα να κάθομαι στο τσιμέντο με ένα ωραιότατο εξόγκωμα στο χέρι. Τώρα όσοι δεν με γνωρίζουν, θα συμπεράνουν πως μάλλον χρειάζομαι δίαιτα, αλλά πιστέψτε με, αν χάσω ακόμα λίγα κιλά, δεν θα με λένε πια Μοντρεσορ, αλλά «Φτερό στον Άνεμο» (Πολύ Ινδιάνικο μου ακούστηκε αυτό και μου αρέσει).
Οπότε τι φταίει για το ατύχημα μου; Μα οι φίλοι μου φυσικά! Ε πια, με ματιαξογλωσσοφάγατε! Όλη την ώρα μαζί μου ασχολείστε και με τη γρουσουζιά μου! Αμάν πια!

28 Comments:

Blogger Unknown said...

Βρε συ αυτό δεν είναι γρουσουζιά,
γκαντεμιά είναι!
Μήπως σε έφτυσε καμήλα?

12:18 PM  
Blogger Gordon said...

pwww...

1:15 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Στη πυρα!!!
Καψτε την!!!
Μα καλα τοσο πολυ γκαντεμια;
Να σε παρουμε στο γαμο μας,να μας πεις και του χρονου!!!
θα πιασει!!!

2:37 PM  
Blogger Τελευταίος said...

Καλημέρα. Επειδή έχω δουλειά θα διαβάσω το ποστ αργότερα. Κάτι άσχημο μυρίζει όμως αν κρίνω από τα σχόλια των από πάνω. Και με το Μητσοτάκη στον τίτλο ;;; (Βρε μπας να μη το διαβάσω καλύτερα???)

11:40 PM  
Blogger Eu-aggelos said...

Κοίτα να μου καεί καμια οθόνη τώρα που διάβασα το ποστ να δεις τί χαμός έχει να γίνει! :)
καλημέρα.

12:26 AM  
Blogger Unknown said...

αχ βρε πουλάκι μου..λόγια δεν έχω!

1:36 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Tomboy, λες να με έφτυσε στον ύπνο μου και να μην το πήρα χαμπάρι???
Gordon, pwwww δε λές τίποτα!
Νίκο, εγώ πάλι λυπάμαι αυτόν που θα παντρευτεί εμένα!! Αν και η ειδικότητα μου είναι τα ποδαρικά την πρωτοχρονιά κι όχι οι γάμοι...
Λαμιώτη μη το διαβάσεις... ΜΗΗΗ ΣΟΥ ΛΕΩ!!
Ευάγγελε, αν καταστραφεί η οθόνη σου, να ξέρεις οτι δεν φταίω εγώ... όπως δεν έφταιγα και για όλα τα παραπάνω!
Cherryfairy... άστα να πάνε!

Νομίζω οτι έπρεπε να γράψω κάτω από τον τίτλο του ποστ "ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ. Η ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΣΤ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ Η ΓΚΑΝΤΕΜΙΑΣ"

1:47 AM  
Blogger The Motorcycle boy said...

Να σου πω, αν ποτέ ο DCD αποφασίσει να πατνρευτεί την Annania -μην ξεχάσεις να πας στο γάμο τους. Πολλοί από εδώ μέσα (ανάμεσα τους και ο Υπουργός) θα σε ευγνωμονούν.
Σου έχω κι άλλες τέτοιες αποστολές κάτω από τον γενικό τίτλο: η Montressor στην υπηρεσία της ανθρωπότητας.

2:28 AM  
Blogger homelessMontresor said...

:-)))))... απο μικρή ονειρευόμουν να σώσω τον κόσμο! Οπότε με μεγάλη μου χαρά να αναλάβω την οποιαδήποτε αποστολή! Κατ' αρχάς λέω να περάσω μια βόλτα από το Λευκό οίκο...

2:34 AM  
Blogger Godot said...

πρέπει να πάω στις 8 ιουλίου σε έναν γάμο που θα είναι πολλοί πρώην εργοδότες μου. Θέλεις να με συνοδεύσεις???

4:04 AM  
Blogger zero said...

Μην μασας αγνωστη φιλη.

ΥΓ: ...ναουμ...

ζερο.

8:21 AM  
Blogger Mari-R1 said...

xaxxa apisteyti..einai enas apo toys kanones..Otan kati paei strava prepei OLA na pane strava :P Dont worry keep thinking positively (osopaei)

8:53 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Godot με μεγάλη μου χαρά... αφού πρόκειται για εργοδότες!!!!
Trutairi λέω να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, ισχύς επί τη ενώσει δεν λένε?
Ζερο... δεν μασάω ναούμ, αν και η γκαντεμιά συνεχίζεται! Σήμερα ήθελα να φωτοτυπίσω κάτι ασκήσεις και χάλασε ο εκτυπωτής έτσι εντελώς ξαφνικά!
Μαρί murphis law... but εγώ ελπίζω να παρανομήσω και να σπάσω την γκαντεμιά!

10:09 AM  
Blogger Τελευταίος said...

Κι όμως το διάβασα. Πρόσεξε καλά να δεις τι έγινε. Ήμουνα μέλι γάλα με τη γυναίκα μου μεχρί πριν να ρίξω τα μάτια που σ' αυτό το γκαντεμο-ποστ και μόλις το τελείωσα άρχισε τις φωνές. Λοιπόν σ' αφήνω τώρα να πάω να καλυφτώ! (& να πάρω θέση μάχης, χα χα χα!). Βοήθα Απόλλωνα μακροσαγιτάρη να μη με βρει κανένα άλλο κακό!!!

11:30 AM  
Blogger Τελευταίος said...

Κι όμως η λύση ήρθε εξ' ουρανού. Έβαλα τη σύζυγο και διάβασε το ποστ σου και βεβαίως ξεράθηκε στα γέλια. Και όλα είναι μέλι γάλα πάλι...

11:57 AM  
Blogger Eu-aggelos said...

Λοιπόν θα το πω κι αν θες το πιστευεις...Λίγο μετα την ωρα που έκανα το σχόλιο για την οθόνη πάω να τρέξω ενα πρόγραμμα και σβήνουν τα πάντα και μου βγάζει μια μπλε οθόνη με ακαταλαβίστικα γράμματα που για όσους ξέρουν δεν είναι καλο...πάντως τωρα φαίνεται να είναι όλα καλα...όσο για σένα μήπως να ανησυχείς;

Υ.Γ:Δε κάνω πλάκα για το παραπάνω γεγονος!

12:17 PM  
Blogger Eu-aggelos said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:17 PM  
Blogger zero said...

Μην μασας αγνωστη φιλη ...(μερος βου)

ΥΓ: ...ναουμ... (μερος βου)

ζερο.

2:16 AM  
Blogger ptwsh said...

Ωστέ ο διάλογός μαζί σου προκάλεσε τη ζημιά στο πόδι μου ε;

Χαλόου μοντρέσορ

5:37 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Βρε άντε ουστ που με κατηγορείτε όλοι για την κακοτυχία σας! Δεν φταίω εγώ αν είστε εξίσου γκαντεμήδες... ή μήπως φταίω? Ωχ αρζίζω να ανησυχώ! Τελικά έχω περισσότερες δυνάμεις απ' ότι είχα φανταστεί! :-)))))
Μόνο ο Ζερο με καταλαβαίνει! Δεν κάνεις και ένα μέρος γου ναουμ μπας και ξορκίσεις το κακό?

6:42 AM  
Blogger tsitas said...

Λες ο νόμος του Μέρφυ να αναφερέται σε εσένα??
Παρόλα αυτά, πολύ γλυκό post! :)

3:43 PM  
Blogger Ναταλία said...

Εεε...είπα να γράψω σχόλιο αλλά φοβάμαι μην πάθω τίποτα...
Εσύ γκαντέμω.....;;;;;; Απαπαπαπα!

Ποιος λέ...........................άουτς!!!!!

11:07 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Tsitas o Μέρφυ είναι ενα τίποτα μπροστά μου! :-)
Ναταλάκι καλά που δεν σχολίασες! :Ρ

9:09 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Brainsick xaxaxa πάρα πολύ καλό!!! Για αυτό κερδίζεις το ταξίδι στη Σομαλία με τη σύζυγο και το παιδί(το οργανώνω εγώ, βασιστείτε πάνω μου)! :Ρ

6:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Είχα κανονίσει να πάω στην Επίδαυρο σήμερα το βράδυ, αλλά τώρα φοβάμαι να οδηγήσω στην εθνική...
Άσε που δεν θέλω να γκρεμιστεί και το αρχαίο θέατρο! 2500 χρόνια έχει αντέξει. Γιατί να πάθει κάτι τώρα......?

8:15 AM  
Blogger homelessMontresor said...

xaxa mr_P les? πάντως μπορείς να αντισταθμίσεις την κακοτυχία σου, διαβάζοντας το επόμενο ποστ! :-)

5:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info »

5:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! lasik il Counter dishwasher slimline top Ionamin diet pill ionamin diet pilk http://www.pennsylvania-vacation.info/Long-term-effects-of-ambien.html car gps system.html cz engagement rings Missouri winning power ball Cisco grove http://www.whitemountainicecreammakers.info china cabinet ideas

11:01 AM  

Post a Comment

<< Home