Friday, July 07, 2006

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ

«Έπρεπε να είχες σπουδάσει ψυχολογία!»
«Είσαι η εξομολογήτρια μου!»
«Είσαι η προσωπική μου σύμβουλος!»
Είναι φράσεις τις οποίες ακούω συχνά. Εάν είστε παρατηρητικοί, θα προσέξατε ότι ασκώ τρία διαφορετικά επαγγέλματα:
Της ψυχολόγου, που θεραπεύει ψυχές ή κάνει αναλύσεις ψυχολογιών, συμπεριφορών και προσωπικοτήτων.
Της εξομολογήτριας, όπου κάποιος μπορεί να εμπιστευτεί με απόλυτη εχεμύθεια όσα μυστικά τον/ την βαραίνουν.
Της συμβούλου, όπου κανείς μπορεί να ζητήσει συμβουλές για προσωπικά θέματα έως επαγγελματικά, για το πως να φτιάξει ομελέτα έως πως να κάνει format στον pc, για το που να πάει διακοπές έως τον τρόπο να κατασκευάσει ένα τεχνητό δορυφόρο! Μπορεί για κάποια να μην ξέρω να σου απαντήσω, αλλά σίγουρα θα σε στείλω στο κατάλληλο άτομο.
Το καλύτερο; Δουλεύω τζάμπα! Όχι δεν είμαι κορόιδο (καλά ίσως να είμαι και λίγο, γιατί αν πληρωνόμουν για όλες τις υπηρεσίες μου, ως τώρα θα είχα αγοράσει το δικό μου νησί στον Ειρηνικό!), αλλά μου αρέσει να βοηθάω. Νιώθω απίστευτα μεγάλη ηθική ικανοποίηση, όταν κάνω κάποιον να χαμογελάει.
Αντιμετωπίζω, όμως, ένα σοβαρό πρόβλημα… Όχι, όχι, δεν με πειράζει που το κινητό μου χτυπάει 25 ώρες το 24ώρο, με αποτέλεσμα να εκνευρίζεται καμιά φορά ο συνομιλητής μου, γιατί καταλήγει να χάνει τον ειρμό των σκέψεων του. Να μην αναφερθώ και σε άλλες πιο «τρυφερές» στιγμές, οι οποίες μπορούν να καταστραφούν ανεπανόρθωτα!
Ούτε αποτελεί πρόβλημα για μένα, το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που στρέφονται προς εμένα για κάθε μικρολεπτομέρεια, δεν βλέπουν ότι κάποιες στιγμές νιώθω κι εγώ κάπως μελαγχολική ή το χειρότερο δεν μπορούν να με φανταστούν καν να προσπαθώ η ίδια να βρω απεγνωσμένα-ναι, απεγνωσμένα- μια λύση για κάποιο δικό μου αδιέξοδο.
Μήπως το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να κάνω ευτυχισμένους όλους τους ανθρώπους γύρω μου; Όχι, ούτε αυτό. Έπαψα από καιρό να είμαι τόσο εγωκεντρική, να νομίζω δηλαδή ότι όλος ο κόσμος εξαρτάται από εμένα! Ούτε αισθάνομαι οίκτο ή λύπη για κάποιον. Είναι ότι χειρότερο για την ήδη πληγωμένη περηφάνια του. Καλύτερα να του δείξεις ότι είσαι κοντά του και ότι προσπαθείς να τον καταλάβεις.
Μα τότε, επιτέλους, ποιο είναι το πρόβλημα μου;;; Θα ήθελα να εξαφανιζόταν όλα τα προβλήματα από προσώπου γης. Έτσι δια μαγείας! Δεν τα θέλω ρε παιδί, και ας μείνω άνεργη από μια δουλειά που μου αρέσει πολύ!

ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΙΣΜΑΤΑΡΙΚΟ ΜΟΥ ΥΦΟΣ-ΞΕΡΕΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΚΡΙΜΑΤΣΕΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΥ- ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΓΛΙΤΩΝΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ… ΓΕΛΙΑ!!!

34 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Oταν εσυ δεν εισαι καλα,μπορεις να θεραπευσεις τον εαυτο σου;

3:09 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Και κατι ακομη,ισως το πιο σημαντικο.
Υπαρχει καποιο μυστικο για να γινεις ευτυχισμενος;
Ευχαριστω.

3:10 AM  
Blogger zero said...

Παρα πολυ καλο το ποστ!

Με εκανε να σκεφτω καποια πραγματα.
Με εκανε να γελασω.
Με εκανε να θελω να σε γνωρισω.

Αλλα , αν ειναι τις τρυφερες μας στιγμες να μας τις χαλαει το κινητο σου...
...τι να πω ...
...ισως δεν γνωριστουμε ποτε.

ΥΓ: γεια σου φιλη Montresor.
ΥΓa: να σε ρωτησω κατι ...μερικες φορες νομιζω οτι ειμαι ο Μεγας ΝαπολεωΝ.
Εχω τιποτα σοβαρο φιλε?

ζερο.

3:17 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Νίκο πιστευώ οτι ο καθένας έχει τον τρόπο του κ για τα 2 που ρωτάς. Απαντώ όμως πως όταν δεν νιώθω καλά:
1. Ασχολούμαι με τα προβλήματα των άλλων κι έτσι ξεχνιέμαι, αλλά παράλληλα μπορεί κ να βρώ τη λύση στο πρόβλημα μ γιατί όταν τα βλέπεισ τα πράγματα ως τρίτος πλέων, σκέφτεσαι πιο καθαρά
2. Κανακευώ τον εαυτό μου, του κάνω κάποιο χατίρι, για π.χ. αγοράζω ενα παγωτό σπέσιαλ και αφού ηρεμίσω με ψυχραιμία ψάχνω τη λύση του προβλήματος κι αν είμαι τυχερή θα είναι και κανένα φιλαράκι δίπλα μου, από αυτά που καταλαβαίνουν...
Όσο για την ευτυχία... είναι στα απλά πράγματα, χιλιοειπωμένο, αλλά για μένα ισχυεί!!!
Ζερο... φρόντισε να είσαι στη συνάντηση όταν θα κατέβω. Όσο για το οτι νομίζεις οτι είσαι ο Μέγας Ναπολέων συνιστώ μια ύπνωση, ΄σως ανακαλύψεις οτι ήσουν πράγματι αυτος στην προηγούμενη ζωή σου!

3:32 AM  
Blogger homelessMontresor said...

'σως= ίσως

3:33 AM  
Blogger Attalanti said...

Αγαπητή, δεν φταις εσύ που είσαι το κέντρο του κόσμου. Έχεις έναν μαγνήτη μοναδικό, που μόνο εσύ μπορείς να απενεργοποιήσεις. Συμπάσχω, με τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς!

3:52 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Ατταλαντι πόσο με νιώθεις! Ειδικά αυτό το ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ που είμαι το ΚΕΝΤΡΟ του κόσμου... Όσο για το μαγνήτη, λέω να τον αφήσω ενεργοποιημένο για λίγο ακόμα :-)
Χαιρετώ σε!

4:04 AM  
Blogger Gordon said...

An den yparxoun provlimata 8a pe8anoume apo ania k plhksh, pws mporeis na ektimhseis th zwh an ola einai mia ey8eia xwris anhfores k kathfores.

4:23 AM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Η γη (και επομένως ο κόσμος, όπως τον εννοούμε) είναι στρογγυλή. Άρα το κέντρο του κόσμου είναι παντού. Άρα το κέντρο του κόσμου είναι ο καθένας μας. Όλοι το ξέρουν αυτό. Αλλά ελάχιστοι το γνωρίζουν πραγματικά. Ή κάνω λάθος;

4:39 AM  
Blogger Λίτσα said...

Φρόντισε μόνο να έχεις κλειστό το κινητό 13 και 14.
(Βρε, μήπως είσαι ψαράκι;)

6:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bρε, καλά το είχα καταλάβει εγώ.

6:42 AM  
Blogger Alexandra said...

Και μόνο ότι μπορείς να βοηθάς, να ακούς όταν σου μιλάνε, ακόμα και αυτό είναι τόσο σημαντικό στις μέρες μας.

Πραγματικά, μακάρι να μην υπήρχαν προβλήματα... αλλά κάποιες φορές τα δημιουργούμε και εμείς οι ίδιοι.

8:42 AM  
Blogger zero said...

Μακαρι να μπορουσα να συμμετασχω στην συναντηση των Αθηνων.
Αλλα δεν μπορω.
Εγω σε κατι τετοια ειμαι πρωτος.
Αλλα δεν μπορω.

ΥΓ: οι τρυφερες μας στιγμες, ...θα πρεπει να περιμενουν.
ΥΓa: λοιπον τωρα που το ειπες, εγω ηθελα να κανω υπνωση πολλες φορες και παντα καποιος δεν μ'αφηνε.
ΥΓb: στην προηγουμενη ζωη μου, ημουν ...ο Μακρυγιαννης.
Μου το εχει πει μια τσιγγανα.

ζερο.

9:09 AM  
Blogger Eu-aggelos said...

με αυτα που διαβάζω ανυπομονω να σε γnωρίσω...(ξέρεις τώρα όλο και κάποιο προβληματάκι θα βρώ να μου λύσεις... :))))

9:11 AM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

eisai mia xara

10:55 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Gordon το έχω σκεφτεί κι εγώ, αλλά από την άλλη, ποτέ δεν ξέρεις... μπορεί κ να μας άρεζε να ζούμε σε μια νιρβάνα.
Φασούλα... έγραψες!!!
Λίτσα είμαι ιχθείς με ωροσκόπο διδύμους και προστάτη πλανήτη τον Ποσειδώνα... αλλά δεν πιστευώ σε αυτά!!! :-)
Descamisados τι είχες καταλάβει? Τι τι?
Αλεξάνδρα όχι μόνο κάποιες φορές αλλά τις περισσότερες τα δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι τα προβλήματα μας. Άσε που πολλές φορές οι λύση είναι ακριβώς μπροστά από τη μύτη μας, μα δεν την βλέπουμε!
Ζερο κρίμα. Όσο για τα υστερόγραφα χαχαχα!!!
Ευάγγελε στις υπηρεσίες σας, απλά να προλάβω να μιλήσω και με κανέναν άλλο, εεεε?
Ονοματοδοσία :-)))

2:02 PM  
Blogger Eu-aggelos said...

diladi ti thes na peis sou fainomai gia atomo me polla provlimata?e kaneis lathos loipon!

2:13 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Βρε παπαπαπα είπα εγώ κάτι τέτοιο? Εξάλλου αυτό που μου αρέσει στους άνδρες είναι οτι συνήθως λέτε λίγα και σταράτα, οπότε ξεμπερδευείς εύκολα... το έσωσα?

2:40 PM  
Blogger Eu-aggelos said...

χμμμμ...κατι παει να γίνει :)

2:44 PM  
Blogger tsitas said...

Πολυ εμπνευσμένο post.

Να συμπληρώσω ότι όσο πιο "αναπτυγμένη" είναι η κοινωνία στην οποία ζούμε, και όσο πιο "πολιτισμένοι" πιστεύουμε ότι είμαστε, τόσο περισσότερα προβλήματα έχουμε.
Ίσως τελικά ο πολιτισμός όπως έχουμε φτάσει να τον εννοούμε, να είναι απλά μια επίφαση, μια ουτοπία.

3:13 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Hello tsitas! Ο πολιτισμός μας έχει γίνει ένα μπερδεμένο κουβάρι και δύσκολα βγάζεις άκρη. Φταίει που ζητάμε και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο... υπερκαταναλωτισμός παιδί μου και πολύ εγωισμός... και άντε να βγάλεις άκρη!

4:54 AM  
Blogger toolman said...

poli simantika kai oraia afta pou les kai kaneis alla, siggnomi kiolas giati de se ksero, den einai ligo egoistiko to post? sa na milage o superman pou de katafere na sosei olous tous anthropous sth metropolis!
lois lois!
sorry gia thn eironeia alla afto mou vgales, oti o kosmos kremetai apo sena......

12:06 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Toolman ma den to arnh8hka pote oti eimai pswnara! :-) Ayto pou kanw legetai autosarkasmos. Des kai thn frash pou epeleksa gia na perigrapsw ton eayto mou sto profile. Epishs lew kai kati sxetiko sto post "Έπαψα από καιρό να είμαι τόσο εγωκεντρική, να νομίζω δηλαδή ότι όλος ο κόσμος εξαρτάται από εμένα!"

1:40 PM  
Blogger Eu-aggelos said...

kala den eksartwmaste apo sena ala gia parea kali eisai :PPP

2:19 PM  
Blogger toolman said...

Modesty is my little name, xaxaxa eprepe na xa koitaksei prota to profile prin po otidipote!

leo kai go.... hmarton! kai eixa skopo na sta xoso perissotero! kala kai kratithika! giati ksereis ego ama paro fora de katalavaino tipota! eimai kai gamo ta paidia!

3:08 PM  
Blogger toolman said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:08 PM  
Blogger toolman said...

sorry gia to "comment deleted" alla kollise kai mpike dyo fores to comment mou, mallon den eimai kai poli gamo ta paidia.......

3:11 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Ευάγγελε με συγκίνησες πάλι!!!
Τoolman η αλήθεια είναι οτι δεν με πείραξε και τόσο που με είπες superman για ευνόητους λόγους. :-)

6:29 AM  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Οι μικροκαμωμένοι άνθρωποι έχουν μεγάλη ψυχή.Αυτό το πιστεύω.Συνέχισε να γράφεις.

Σε χαιρετώ!

5:51 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Ionnisxen ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια!

3:35 PM  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Γράφεις χαριτωμένα και χωρίς περιττολογίες.Διάβασα ένα από τα αρχικά ποστ στο οποίο αναφέρεις πως είσαι μικροκαμωμένη.Από προσωπική εμπειρία έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως αυτοί που δεν μας "γεμίζουν το μάτι" είναι μεγαλόψυχοι και αγωνιστές.Πάντως συνέχισε να γράφεις.Διατυπώνεις πολύ όμορφα τις απόψεις σου.

Καλημέρα!

12:57 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Καλημέρα και σε σενα Γιάννη! :-)

4:19 AM  
Blogger Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής said...

Να σ' έχουμε υπ όψιν βρε...
Τώρα μας το λες;

4:42 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Φίλτατο κυκλάκι στις υπηρεσίες σας από εδώ και στο εξής! :-)

2:01 AM  

Post a Comment

<< Home