Sunday, September 24, 2006

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΜΕ ΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ

Ήταν νύχτα, μετά τα μεσάνυχτα και εγώ έγραφα αμέριμνα στον υπολογιστή μου, όταν ξαφνικά μια τρελή πεταλούδα προσγειώθηκε πάνω στην οθόνη! Η πρώτη στιγμιαία μου σκέψη ήταν ότι ίσως γοητεύτηκε από όσα υπέροχα έγραφα εκείνη την ώρα, αλλά αμέσως συνήλθα και θυμήθηκα ότι το έχουν αυτό οι πεταλούδες, έλκονται από το φως.
Την έδιωξα διακριτικά γιατί ναι μεν ήταν μισή μερίδα, αλλά καθόταν ακριβώς στην μέση του κειμένου μου και εγώ ήθελα να τελειώνω. Ζαλισμένη παραπέταξε (κατά το παραπάτησε) και μπλέχτηκε ανάμεσα στα πλήκτρα του πληκτρολογίου μου! Ακόμα χειρότερα δηλαδή από πριν, μιας και τώρα δεν μπορούσα να πληκτρολογήσω. Λυπόμουν να την τσαλαπατήσω με τα άκομψα δαχτυλάκια μου.
Άναψα το φωτιστικό γραφείου με την ελπίδα ότι εκεί θα της άρεσε περισσότερο, μα εκείνη παρέμεινε πεισματικά στη θέση της. Έκανα διάφορες απειλητικές κινήσεις με το χέρι μου, μέχρι που άρχισα να της φυσάω και μόνο τότε πέταξε λίγο πιο πέρα (ίσως γιατί κρύωσε), πάνω στο κινητό μου, το οποίο χτυπούσε εκείνη την ώρα και για αυτόν το λόγο αναβόσβηνε το φωτάκι του!
Βρε ανόητη πεταλούδα την ακτινοβολία δεν τη σκέφτηκες; Θα πάθεις κανέναν καρκίνο στα φτερά και πως θα με ενοχλείς μετά;
Τελικά βρήκα τη λύση! Άνοιξα την τηλεόραση. Όλο το υπόλοιπο της βραδιάς είχε μεταμορφωθεί σε μια couch butterfly και παρακολουθούσε με μεγάλο ενδιαφέρον το τηλεμάρκετινγκ. Ποιος ξέρει, μπορεί να ήθελε να αγοράσει κανένα φακό για να μπορέσει να βρει το δρόμο για το σπίτι της!

20 Comments:

Blogger Erwtas Stomaxhs said...

ναι ναι μάλλον αυτό θα ήτανε, ή μπορεί και όχι όπως λέει ο vromogatos...

4:24 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Με μπέρδεψες λιγάκι είναι η αλήθεια! :-))

5:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

LoL.. Το κείμενο αστείο, το σχόλιο του 'o erwtas pernaei ap'to stomaxi', εντελώς άκυρο..

5:10 AM  
Blogger tsitas said...

very cute!!

5:13 AM  
Blogger Λίτσα said...

A, βρε Montresor, μέχρι που έβαλα σήτα στο παράθυρο του γραφείου, δεν τολμούσα ν' ανοίξω βράδι το παράθυρο. Το χειρότερο είναι ότι όπως παραπετούν, όπως γράφεις εύστοχα, από δω κι από κει και χτυπούν τα φτερά τους στα αντικείμενα, τα φτερά τους τρίβονται και τελικά πεθαίνουν.

7:23 AM  
Blogger toolman said...

afou den itan iptamenh katsarida me taseis anthropofagias pali kala! :P

10:07 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Kogi & Tsitas να στε καλά!
-Λίτσα ο τίτλος μου δεν είναι τυχαίος! Είναι κρίμα τα άτιμα όμως!
-Toolman τι είσαι εσύ παιδί μου??? Παπαπαπα!

10:24 AM  
Blogger numb said...

Τελικά μόνο οι πεταλούδες μπορούν να δουν τηλεμάρκετινγκ!! Και οι μεθυσμένοι. Ωραίο κείμενο

10:50 AM  
Blogger Alexandra said...

καημένη πεταλούδα... πάντα μπλέκει με τα φώτα!

10:54 AM  
Blogger Epsilon said...

Οι πεταλούδες είναι τα πιο όμορφα έντομα (τις πολύχρωμες εννοώ) αλλά οι σκούρες ίσως είναι τα πιο ηλίθια πετούμενα!
Έχω ξοδέψει άπειρες ώρες προσπαθώντας να τις κατευθύνω προς την έξοδο, μάταιο όμως.
Την λύση συνήθως δίνει η γάτα μου, με εντελώς συνοπτικές διαδικασίες, δηλαδή, σάλτο, στρίμωγμα, ανάποδη με νύχι και στο τέλος, γλύψιμο μουστακιών!

1:04 PM  
Blogger roidis said...

βλέποντας "τέτοιες" δείχνει ότι μπορείς να πας παραπέρα. δηλαδή να γράψεις.

το μπορείς.

10:08 PM  
Blogger sorry_girl said...

Εμένα πάλι μου έχει τύχει να μπει σπουργίτι και να θέλει 3 η ώρα τη νύχτα (διάβαζα για εξεταστική) παρέα.

6:28 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-numb thanks :-)
-Alexandra etsi einai!
-Epsilon θα σε καταγγειλω στισ φιλοζωικες!
-Ροιδη λες?
-sorrygirl really!!!! Άλλο και τουτο! (Και ξέρεις τα σπουργίτια είναι ψυχοπομποί, συνδέουν τον κόσμο μας με τον άλλο... μπρρρ)

12:50 PM  
Blogger numb said...

To πιο αστείο που έχει συμβεί ήταν πρόπερσι το καλοκαίρι που εισέβαλε μια νυχτερίδα στο δωμάτιό μου. Βάρβαρος εγώ, ήθελα να την σκοτώσω για να πάρω το λεγόμενο κοκαλάκι της. Ευτυχώς έφυγε γρήγορα, όπως μπήκε..Από την πόρτα! Κυρία!!!

2:09 PM  
Blogger Jason said...

Εμένα ο σκύλος μου τρώει πεταλούδες και γενικώς ό,τι πετάει...

Κρίμα είναι οι καημένες, αλλά έτσι κι αλλιώς ζουν ελάχιστες ώρες οι μέρες...

5:00 AM  
Blogger Attalanti said...

πολύ πολύ όμορφο... Η χαρά στα μικρά πράγματα....

11:16 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Numb καλώς ήρθες βάρβαρε!
-Jason και μετά παραπονιόμαστε εμείς οτι η ζωή μας είναι μικρή!
-Ατταλάντι... :-)

2:19 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Numb καλώς ήρθες βάρβαρε!
-Jason και μετά παραπονιόμαστε εμείς οτι η ζωή μας είναι μικρή!
-Ατταλάντι... :-)

2:19 PM  
Blogger Alkyoni said...

γλυκύτατο...
:)

6:47 AM  
Blogger ptwsh said...

ή μπορεί να ήθελε να αλλάξεις κανάλι ... να βλέπει λιακοπουλο

:) καλημέρα Montresor.

2:45 AM  

Post a Comment

<< Home