Friday, September 01, 2006

Me Tarzan, You Pc?

Να σας συστηθώ.
Με λένε η Κουτσή Μαρία των PC, κυρίως επειδή όταν πρωτόπιασα πληκτρολόγιο στα χέρια μου, έγραφα τόσο αργά που κάποιοι είχαν την εντύπωση ότι πληκτρολογούσα μe τα δάχτυλα των ποδιών μου, εκ των οποίων το ένα ήταν και κουτσό!
Είμαι, όμως, πεισματάρα και δεν το έβαλα κάτω. Δυστυχώς, όμως, τόσα χρόνια που ασχολούμαι με τους υπολογιστές και αυτοί έχουν γίνει πολύτιμο εργαλείο για τις σπουδές, δουλειά και ελεύθερο χρόνο μου, συνεχίζω να μην μπορώ να τους καταλάβω. Μου διαφεύγει ο τρόπος σκέψης και λειτουργίας τους, κάτι σαν τους άντρες δηλαδή!
Μπορεί τα βιβλία πληροφορικής να λένε ότι το μόνο που κάνει ο υπολογιστής είναι να ξεχωρίζει ένα 0 από το 1, αλλά εγώ στα απλά πράγματα είναι που τα κάνω μαντάρα! Ευτυχώς που έχω και δυο ανθρώπους που με πολύ μεγάλη υπομονή έχουν αναλάβει την μάταιη εκπαίδευση μου: Ένα φιλαράκι μου που ας τον ονομάσουμε Πέτρο για να διατηρήσει την ανωνυμία του (έχω βάσιμες υποψίες πως ντρέπεται να παραδεχτεί ότι έχει εμένα ως μαθήτρια του) και ο ξάδελφος μου.
Τις προάλλες, λοιπόν, πήρα έντρομη τηλέφωνο τον Πέτρο και του λέω:
Μοντρεσορ: Πέτροοοοο βοήθεια! Νομίζω ότι κόλλησα ιό. Ο υπολογιστής μου δεν μπαίνει στα windows, σταματάει λίγο πριν!
Πέτρος: Που λίγο πριν δηλαδή;
Μοντρεσορ: Να εκεί που βγάζει κάτι γραμματάκια και λέει τις πληροφορίες του συστήματος.
Πέτρος: Δεν μπορεί να μπουτάρει δηλαδή; ( από το αγγλικό ρήμα boot που σημαίνει εκκινώ. Εννοείται πως πρώτη φορά την άκουγα αυτή τη λέξη και χρειάστηκε εκ των υστέρων να κάνω ολόκληρη γλωσσολογική έρευνα!).
Μοντρεσορ: Ε ναι απ’ αυτό!
Πέτρος: Ωχ άσχημα τα πράγματα. Πρέπει να έρθω να ρίξω μια ματιά. Απλά τώρα βρίσκομαι σε διακοπές, θα γυρίσω σε 4 μέρες.
Οιμέεεεεε! Πως θα περνούσαν αυτές οι 4 μέρες χωρίς pc! Πώς ζούσαν οι άνθρωποι παλιότερα χωρίς υπολογιστές; Ήταν πραγματικοί ήρωες!
Τελικά, για να μη σας τα πολυλογώ, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε όταν την τέταρτη μέρα, λίγο πριν έρθει ο φίλτατος Πέτρος ανακάλυψα την πηγή του κακού. Είχα ξεχάσει μια δισκέτα μέσα και όπως μου εξήγησε ο Πέτρος, ο υπολογιστής έκανε αυτό το boot από τη δισκέτα και όχι από το σκληρό δίσκο που κάνει συνήθως και για αυτό δημιουργήθηκε το πρόβλημα!
Η πιο τραγική ιστορία, όμως, είναι η ακόλουθη! Ένα βράδυ πάω να ανοίξω τον υπολογιστή. Πατάω το κουμπάκι, τίποτα αυτός. Νέκρα. Πατάω, ξαναπατάω, τίποτα! Μες τη μαύρη απελπισία εγώ, «πάει τα τίναξε ο pc» σκέφτηκα εγώ. Καταστεναχωρημένη και γεμάτη τύψεις το λέω στον πατέρα μου:
Μοντρεσορ: Μπαμπάαααα το computer πέθανε.
Μπαμπάς: Μα καλά έτσι απλά; Τι του έκανες;
Μοντρεσορ: Δεν ξέρω! Λες να φταίει που έπαιζα εχθές πολλές ώρες πασιέντζα και το κούρασα το μηχάνημα;
Μπαμπάς: Δεν νομίζω, τι άλλο έκανες;
Μοντρεσορ:Τίποτα! Μόνο πασιέντζα έπαιξα καλέ μπαμπά!
Μπαμπάς: Περίεργο! Κάτσε να πάρουμε ένα τηλέφωνο το ξάδελφο. Για άναψε το φως να βρω τη κινητό του στην ατζέντα.
Ούτε το φως άναβε, διότι απλούστατα είχε κοπεί το ρεύμα!
Game over!


24 Comments:

Blogger ptwsh said...

χαχα τρομερό! Εχεις χιούμορ!

3:36 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Ωχ κοίτα που δεν με πιστευούν οτι λέω αλήθεια!

3:54 AM  
Blogger Eu-aggelos said...

το σπιτι εμεινε ορθιο η το εριξες κι αυτο με κανα "μαγικο" τρόπο;

4:05 AM  
Blogger ZissisPap said...

χα χα χα...
Καλό... :)))

4:12 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Eu-aggele δεν θα απαντήσω γιατί τόσα χρόνια δεν το μελέτησα το καιμένο, μην πέσει τώρα εντελώς ξαφνικά!
-Sigmund thanks!

4:23 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Συμβαινουν αυτα...

4:38 AM  
Blogger homelessMontresor said...

... και στους καλύτερους κομπιουτεράδες!

4:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Για χιούμορ μιλάω βρε όχι για ικανότητα να λες ψέματα.

Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που τα διηγείσαι

5:20 AM  
Blogger Τελευταίος said...

Πρόσεξε τι ακουμπάς. Μου θυμίζεις τον κουμπάρο μου που ότι αγγίζει αυτομάτως χαλάει! Του έχω απαγορέψει να πλησιάζει το φορητό μου, το κινητό μου και το αυτοκίνητό μου. Ένα καφέ του ζήτησα κάποτε και τον έχυσε τρεις φορές μέχρι να μου τον φέρει. Από την κουζίνα στο σαλόνι. Τρεις φραπέδες στο πάτωμα.
Άντε, με τις υγείες σου...

7:36 AM  
Blogger toolman said...

ena prama tha po kai to ennoo kanonika!! afta einai mixanhmata tou diavolou kai einai ftiagmena gia na mas spane ta oumpala!!
eilikrina an den itan toso anagkaia gia tis spoudes oute kai tha eixa aggiksei pc!
olo kollimata trone! aman!

8:40 AM  
Blogger Attalanti said...

Τρομερή ιστορία... Να'σαι καλά, μ' έκανες και γέλασα!

1:59 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Πτώση μια άλλη φορά θα μιλήσω για το πόσο περίεργη σχέση έχω με τα κοπλιμέντα! Σε ευχαριστώ και για τη διευκρίνηση!
-Λαμιώτη υποψιάζομαι οτι ο κουμπάρος σου μπορεί να είναι και συγγενής μου! :-)
-Τοολμαν χιχι όντως είναι σατανική εφεύρεση οι υπολογιστές!!
-Ατταλάντι πάντα στις υπηρεσίες σας, όσων αφορά το γέλιο βεβαίως βεβαίως.

3:12 AM  
Blogger homelessMontresor said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:12 AM  
Blogger tsitas said...

Poly diaskedastiki i perigrafi sou! Vevaia, diafwnw me tin paromoiwsi sou me tous antres, alla telos pantwn! Tha eimai kalos! :)

3:53 AM  
Blogger sorry_girl said...

Αχαχα!Πολή καλό!

7:43 AM  
Blogger sorry_girl said...

Ναι..πολΥ μάλλον!
αγκρρρρρρρρρρρρ( τα παίρνω όταν κάνω ανορθογραφίες, φαίνεται έτσι;;;!)

7:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Μικρούλα; Θύμισέ μου.....ποτέ μα ποτέ....να μη σε αφήσω να αγγίξεις το πισί μου!!!!!! :Ρ

5:30 PM  
Blogger ptwsh said...

Ε...να εξηγούμεθα να μη παρεξηγούμεθα.

Αναμένω την ανάλυσή σου περί κοπλιμέντων!

12:15 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Tsitas αν σου πω οτι και εγώ διαφωνώ με την παρομοίωση και την έβαλα απλά ως κάτι λογοτεχνικά πιασάρικο? :Ρ
-Σορρυ Girl :-)))
-Ναταλία να σου το θυμίσω... αρκεί να το θυμηθώ εκείνη τη στιγμή... είμαι φοβερά αφηρημένη και ξεχασιάρα (μαζί με όλα τα άλλα κουσούρια!)
-Πτώση θα γίνει και αυτό. Απλά θα χρειαστεί να περιμένεις λίγο... :-)

7:48 AM  
Blogger ptwsh said...

Υπομονή; Με το κιλό κυρία μου!

Καλημέρα.

11:53 PM  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Οι πιο απλοί συλλογισμοί είναι και οι πιο δύσκολοι.Αυτό συμβαίνει σε όλους μας.Δυστυχώς είμαστε μπλεγμένοι σε πολύπλοκους συλλογισμούς και σε αναστολές.

8:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ξέρεις που κρύβεται το φως όταν σβήνεις τα φώτα? Πήγαινε σιγά σιγά στην κουζίνα, έτσι, και τώρα άνοιξε την πόρτα του ψυγείου...νάτο! :))))

5:04 AM  
Blogger Alexandra said...

έχεις χιούμορ και μπορείς να το μεταδίδεις!

το χειρότερο το είχα ακούσει από συνάδελφο (πιο παλιά)... Το κομπιούτερ που μου έφεραν έχει και θέση για τον καφέ!

Έψαχνα εγώ, πουθενά... Εξελιγμένο μοντέλο της έστειλαν, ενώ εμένα σαν πιο μικρή και καινούργια... τίποτα.

Πάω από κει... τί να δω;

Είχε βάλει τον καφέ στη θέση του cd-rom...................................

12:18 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Ioanni μας έχει φάει η πολυπλοκότητα άσε!
-Shakespeare ευχαριστώ για τα φώτα σου! :-)
-Αλεξάνδρα σε πληροφορώ πάντως πως πλέων υπάρχει υπολογιστής που φτιάχνει και καφέ! Με ενσωματωμένη καφετιέρα την οποία μάλιστα προγραματίζεις και σου φτιάχνει καφέ κάθε πρωί την ώρα που θες! Δεν κάνω πλάκα!

12:52 PM  

Post a Comment

<< Home