Sunday, October 08, 2006

Η Συγγνώμη ή αλλιώς το σκαλοπάτι πριν τη συγχώρεση

Πόσο εύκολο είναι άραγε να παραδεχτείς ένα λάθος σου και να ζητήσεις από κάποιον να σε συγχωρέσει;
Καθόλου, θα μου πείτε. Πρέπει να ρίξεις τον εγωισμό σου, να παραδεχτείς ότι έσφαλλες και να βρεις το κουράγιο να αναλάβεις τις ευθύνες σου, κι όλα αυτά γνωρίζοντας ότι έχεις πληγώσει τον άλλο.
Η ειλικρίνεια είναι μάλλον ο καλύτερος συνεργός σου σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις.
Πόσο εύκολο είναι τώρα να συγχωρέσεις κάποιον; Ειδικά όταν σε έχει πληγώσει με κάτι που είπε ή έκανε. Τον βλέπεις μετανιωμένο, τον βλέπεις ότι υποφέρει εξαιτίας του λάθους του και θες να του πεις ότι όλα είναι εντάξει, αλλά έλα που τα γεγονότα δεν ξεγίνονται και δεν διαγράφονται από τη μνήμη. Έπειτα πώς είναι δυνατόν να ξανακολλήσεις κάτι που έχει σπάσει;
Γι’ αυτό θεωρώ την συγχώρεση πιο δύσκολη από τη συγγνώμη. Όταν όμως το καταφέρνεις, τότε φεύγει ένα βάρος και από το θύτη και το θύμα. Είναι απίστευτα υπέροχη η αίσθηση να είσαι συνοδοιπόρος με αγαπημένους ανθρώπους σε ένα ταξίδι χωρίς περιττές αποσκευές, που μόνο πόνο και ταλαιπωρία φέρνουν!

49 Comments:

Blogger numb said...

HM κάποιος σοφός το είπε αλλά δεν ξέρω ποιος: " το να κάνει κάποιος λάθη είναι ανθρώπινο. Το να συγχωρεί κάποιος είναι θεϊκό"

6:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

@numb2006
So true...

7:43 AM  
Blogger Agobooks said...

Το καλοκαίρι αυτό, βρέθηκα σε μια θέση που απεύχομαι να βρεθεί και ο εχθρός μου.
Βρέθηκα « προδομένος» από τον καλύτερο μου φίλο. Αυτόν που θεωρούσα αδελφό μου…
Πάντως, μου έδωσες μια πολύ ωραία ιδέα!
Συγχαρητήρια.

7:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Τώρα πια το συγνώμη λέγεται πολύ εύκολα τόσο εύκολα που δεν ξέρω κατά πόσο το εννοούν όταν το λένε. Συμφωνώ η συγχώρεση είναι πολύ πιο δύσκολη. Είναι πολύ δύσκολο να συγχωρέσεις κάποιον απόλυτα πάντα πιστεύω θα είσαι καχύποπτος απεναντί του. Ακόμα και εγώ να είμαι αυτή που έχει πει συγνώμη πάντα μέσα μου θα πιστεύω ότι δεν το έχει ξεχάσει ο άλλος και ας μου είπε περασμένα-ξεχασμένα. Δύσκολες καταστάσεις...

8:27 AM  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Ο Σαρτρ λέει πως το σωστό είναι μια αναγκαία διαδοχή λαθών.Το θέμα είναι να ξεπερνάμε τις ενοχές που πιθανόν νιώθουμε από τα λάθη μας.Να το πω καλύτερα:Οι ενοχές πρέπει να είναι τόσες και τέτοιες που να μας βοηθούν να μην αποφεύγουμε τα λάθη μας.Έτσι μόνο μπορούμε και να τα κατανοούμε.Αυτή είναι μια ΣΥΓΓΝΩΜΗ με ουσία!

Σε χαιρετώ!

9:04 AM  
Blogger Γείτων said...

Κανείς δε περιμένει ότι θα έρθει αντιμέτωπος με μία πλήρη συγχώρεση για κάτι που έκανε. Αν τον συγχωρέσεις πραγματικά και ολωκληρωτικά... Καταλήγεις να πληγώσεις το αίσθημα της δικαιοσύνης του :)

9:56 AM  
Blogger nosyparker said...

H πραγματική συγχώρεση έρχεται μόνον από τον ίδιο μας τον εαυτό.

10:32 AM  
Blogger Erwtas Stomaxhs said...

υπάρχουν εύκολες και δύσκολες συγγνώμες, αληθινές και ψεύτικες, αναγκαίες και εθελούσιες, από εκεί κρίνεται και η γνησιότητά τους. Η συγχώρεση όμως πρέπει να είναι μία. ή υπάρχει ή δεν υπάρχει αλλιώς δεν προχωράς

11:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ναι, αλλα πεσμου τωρα εσυ πως μπορεις να συγχωρεσεις καποιον που σου εκλεψε το "σπιτι" σου υπουλα και ουτε και ζηταει συγνωμη μετα ενω ολοι το ξερουν, οχι για πεσμου εσυ μπορεις;

1:13 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Numb παιδί μου έγραψες!
-V. ago αν όντως υπήρξα αφορμή να σου δώσω μια τέτοια ιδέα πίστεψε με θα νιώσω πολύ περήφανη για μένα!(και εσύ για σένα αν το κάνεις τελικά!)
-Γωγώ ναι η καχυποψία είναι μεγάλο αγκάθι! Γι' αυτό και έχει τόση μεγάλη αξία όταν την ξεπερνάς!
-Ιώαννη πολύ εύστοχη η παρατήρηση σου! Πράγματι!
-Γείτων κατάλαβα τι εννοείς, οτι τον κάνεις χειρότερα αμα του πεις σε συγχωρώ, ξέρεις όμως γιατί; Γιατί δεν αντέχει την τελειότητα σε σχέση με τη δική του αδυναμία. Όταν όμως έμαθε το μάθημα του γιατί να τον τιμωρήσεις; Αντιθέτως πρέπει να τον επιβραβεύσεις! (Τώρα μιλάω σαν δασκάλα νηπιαγωγείου!)
-Nosyparker έχεις δίκιο. Χιλιοειπωμένο μεν αλλά αληθινό. Αν δεν συγχωρέσεις πρώτα τον εαυτό σου, πώς να συγχωρέσεις τον άλλο?
-Έρωτα σωστός. Ειδικά στην κοινωνία μας που όλα τα κάνουμε μισά. Μισά αγαπάμε, μισοσυγχωρούμε, μισοχαιρόμαστε... πάντα υπάρχει αυτο το "ναι μεν αλλά..."! Ούφ πια!
-Ανώνυμε εγώ άστεγη είμαι έτσι κι αλλιώς... δεν ξέρω τι θα πει να έχεις σπίτι! :Ρ

2:19 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Τα συναισθηματα και στις δυο περιπτωσεις ειναι αναμικτα...

3:31 PM  
Blogger Elemental_Nausea said...

Αναλόγως το τι έχει προηγηθεί νομίζω.Και σε ποιό βαθμό είναι πρόθυμο το "θύμα"να συγχωρέσει.Βέβαια ο θύτης μπορεί να βρει πάτημα και να επαναλάβει το λάθος του ξέρωντας πως το θύμα τον συγχώρεσε. Αλλά αυτό είναι ένα ρίσκο που αναλαμβάνεις απο την στιγμή της συγχώρεσης.

Και μια διαφορετική εκδοχή.

To accept another day we choose
to give away another piece of life
to forgive is to suffer

Death

3:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

A ρε αστεγάκι, μ'αυτά και μ'αυτά έμεινες άστεγη μου φαίνεται. Οκ, αν μιλάμε για συγνώμη που δίνεται με νόημα και αποδοχή (της) που δίνεται μετά πραγματικής συγχωρήσεως τότε πάσο. Πόσες τέτοιες περιπτώσεις ξέρεις? Εγώ καμμία.

Καλημέρες :)

12:38 AM  
Blogger ptwsh said...

Έπιασες όχι μόνο κουμπί ... όλα τα κουμπιά στη σειρά έπιασες!

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ότι ο πόνος του θύτη είναι μεγαλύτερος από τον πόνο του θύματος; Στη περίπτωση βέβαια που ο θύτης είναι μετανοιωμένος ... Ο θύτης το έχει περισσότερο ανάγκη από κάθε άλλον..

Εμπειρικά, μιλάμε πάντα. ;)

1:04 AM  
Blogger Epsilon said...

Ο Θεός συνήθως συγχωρεί εύκολα(έτσι μας έχουν πείσει δηλαδή)ενώ εμείς οι κοινοί θνητοί πρέπει να κάνουμε την υπέρβαση.
Δύσκολο, δεν λέω αλλά όχι ακατόρθωτο σε δύο περιπτώσεις:
-όταν αγαπας πολύ (σαν θεός δηλαδή)
-όταν είσαι υπεράνω (πάλι σαν θεός)

Εγώ συνήθως συμβουλεύω,
forgive but don't forget!

1:04 AM  
Blogger Attalanti said...

Έχεις πολύ δίκιο σ' αυτό... Και 'γώ δεν συγχωρώ κι εύκολα. Φορές - φορές, ούτε καν ακούω... Καλημέρα!

2:35 AM  
Blogger Alexandra said...

ναι, το βασικό είναι να έχει ξεπλυθεί η καρδιά από την πίκρα και τον πόνο... σοφή διαπίστωση καλή μου.

4:18 AM  
Blogger Epsilon said...

Και δε μου λες...ήταν ανάγκη να μελετήσεις το θέμα "συγνώμη" σήμερα???
εσύ παιδάκι μου έχεις μαγικές ιδιότητες!

5:43 AM  
Blogger Θεριό Ανήμερο said...

..."από το θύτη και το θύμα". Αρχικά μου φάνηκε λίγο υπερβολικό, αλλά τώρα που το καλοσκέφτομαι, πρέπει να είναι όντως έτσι.

6:38 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Νίκο είναι να μη σου τύχει... αλλά αμα σου τύχει καλό είναι να το αντιμετωπίσεις.
-Όλγα ωραίοι στίχοι! Όσο για το θύτη που βρίσκει πάτημα... αυτό σημαίνει οτι δεν έχει μετανιώσει πραγματικά άρα κακώσ τον συγχωρούμε... θα μου πείς και που ξέρω πότε το εννοεί κπ κ πότε όχι...
-brainsick είπες και ελάλησες! Τι άλλο να πώ τώρα εγώ το δόλιο?
-Σεξπυρ χιχι... αν μείνω πραγματικά άστεγη θα σε θυμηθώ!
-Πτώση ακριβώς επειδή έχω υπάρξει κ εγώ κ στις δύο θέσεις έγραψα οτι έγραψα... κι εγώ εμπειρικά μιλούσα! (καλά ώρες ώρες μιλάω σαν γιαγιάκα!)
-Έψιλον ναι τελευταία έχω αναπτύξει ΄διάφορες μαγικές ικανότητες τρομάρα μου! Λές να είμαι μια θεά? (Ας με μαζέψει επιτέλους κάποιος!)
-Ατταλάντι η προσπάθεια είναι που μετράει!
-Αλεξάνδρα να μ συστήσεις όμως και κανένα καλό απορρυπαντικό για να κάνουμε σωστή δουλειά!
- Δεσποινίς Θεριό εγώ υπερβολική???? Μα τι λέτε τώρα??!!!

1:54 PM  
Blogger Agobooks said...

Το θέμα είναι...μεγάλο Θέμα!

2:00 PM  
Blogger Little_Pat said...

Εγώ πάλι γιατί πιστεύω πως όσο κι αν νομίζεις ότι έχεις καταφέρει να συγχωρέσεις κάποιον, τελικά, συνεχίζεις να το κουβαλάς αυτό το "ράγισμα" μέσα σου....; Δε μπορεί, κάποια στιγμή θα ξαναβγεί στην επιφάνεια.

2:11 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Agonek βλέπω αλλάξαμε όνομα. :-)
-Little pat έχω μια πολύ καλή κόλλα να στην προτείνω;
Πέρα από την πλάκα συμφωνώ οτι είναι δύσκολο κυρίως γιατί πρέπει να καταπιούμε τον εγωισμό μας. Παρ' όλα αυτά, όταν το κάνεις πίστεψε με νιώθεις πολύ πιο ανάλαφρος!

3:41 PM  
Blogger Agobooks said...

homelessmontresor( to'pa to'pa): Απλά, το γράφω σωστά πλεον.
Φιλιά πολλα!

10:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

@E.T.
προτείνω να πάρεις μια καλή συνήθεια του ΜΒΟΥ και να αρχίζεις και εσύ να γράφεις σεντόνια. Το Θέμα σου είναι τόσοοο μεγάλο που το αδικείς κατάφορα στο τέλος. Εφόσον επέλεξες να αναφερθείς σε κάτι τέτοιο καλό ήταν να "απλωθείς" περισσότερο. Δεν υπάρχει μια συγνώμη ούτε ένα είδος Συγχώρεσης. Το πόσο έχει δουλέψει κανείς με τον εαυτό του αντικατοπτρίζει πλήρως και σε τι επίπεδο συγχωρεί ή ζητά συγνώμη.

4:43 AM  
Blogger toolman said...

eksartatai mou les eksartatai...tragoudaei gnosti aoidos kai de mporo para na simfoniso!
analoga ti sou xei kanei o allos.... pratteis analogos.

1:40 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Agonek :-)
-Καλό μου Άβατον δεκτή η παρατήρηση σου, αν και είμαι μικρή ακόμα για να ετοιμάσω την προίκα μου γράφοντας σεντόνια! :Ρ Ευτυχώς που υπάρχουν πάντα καλά σχόλια που συμπληρώνουν ενα ποστ...
-Toolman σωστό το κριτίριο σου!

7:44 AM  
Blogger flou said...

Eνα γεια απλα,and a big sorry!!!

10:27 AM  
Blogger Simos said...

"Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους. Και οι συγγνώμες επίσης. Τα πολλά λάθη όμως και οι πολλές συγγνώμες είναι για τα ζώα". Δεν θυμάμαι ποιος το είπε αυτο, μπορεί και κανείς! ;-)

12:15 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Flou welcome! Χρόνια και ζαμάνια!
-Simos με αυτό για τα ζώα δεν θα συμφωνήσω, ως φιλόζωη που είμαι. Άσε που αυτά δεν ξέρουν τι θα πει συγγνώμη, η ζωή τους δεν είναι τόσο πολύπλοκη! :-)

5:09 AM  
Blogger Alexandra said...

lol ;)

8:37 AM  
Blogger Simos said...

homeless αφού είσαι φιλόζωη να αγαπάς κι εμένα.. ειδικά όταν στο post σου είδα τόσες προσωπικές στιγμές.. με γνωμικό κλείνω, κάθε εμπόδιο για καλό και από τα λάθη μαθαίνεις... νομίζω αν προχωρά κανείς έτσι έχει μια νότα αισιοδοξίας που είναι σωστή αντιμετώπιση της ζωής..

1:49 PM  
Blogger Mari-R1 said...

:P...twra egw ti na pw ta eipan ola oi prolalisantes
I alitheia einai oti sto spiti moy de legame pote syggnwmi - drepomai poy to paradexomai- alla eixame alloys tropoys na deixnoyme oti proxwrame para katw, apla to afiname. Ayto me exei voithisei se polles ekdoxes tis zwis moy pou egw kai o allos eixame tin idia logiki..Otan omws vrethika adimetwpi me ti sygnwmi moy fanike golgothas...drepomoyn i aliteia einai mexri poy ksafnika syneiditopoieis poso eykola ti ksestomeis (sygnwmi poy argisa, signwmi pou sou fwnaksa,ktl) - kai fysika meta ekfylizetai i ennoia tis. I sygnwmi xreiazetai tis liges+kakes stigmes dystyxws.. Oso pio grigora syneiditopoiisoume oti eimaste oloi anthrwpoi me lathi+pathi toso pio kala tha eimaste me ton eayto mas
Padws mesa mas pada tha yparxoyn ekremmotites sto thema ayto dystyxws..Tis (megales)dikes moy pantws tis kleinw otan feygei o ponos kai pernaei o xronos..

2:44 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Alexandra :-)
-Simo έχω ενα ελάττωμα αγαπώ τους ανθρώπους, τα ζώα και όλα τα άλλα όντα (τώρα αν ο νούς σου πήγε στα παραφυσικά όντα δεν έχεις και άδικο), οπότε είσαι ευπρόσδεκτος!!! Το γνωμικό που ανέφερες καλό θα ήταν να το κάναμε τρόπο ζωής!
-Μαριρένα μου δεν λένε οτι οι πράξεις μετράνε περισσότερο από τα λόγια; Λένε οτι ο χρόνος τα γιατρευεί όλα μα αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει απλά να αφήνουμε ένα πρόβλημα και να κάνουμε σαν να μην υπάρχει! Χρειάζεται χρόνος για να "δουλέψεις" πάνω στα συναισθήματα σου και να αποδεχτείς τον πόνο... χμμμ... μ έδωσες ιδέα για ποστ βασικά!

3:40 PM  
Blogger sorry_girl said...

Συγγνώμη ε;χμμμμ..
Συγχώρεση; χμμμ τώρα είναι που τα κάναμε χειρότερα.Δεν ξέρω κατα πόσο είναι ολοκληρωμένη η συγχώρεση αν δεν περιέχει και αμνησία.Και δεν την μπορώ την αμνησία.
Μοντρεσοράκι πάλι με τα άλυτα καταπιάνεσαι.
Μ'αρέσει αυτό!

4:31 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Συγχώρεση και αμνησία... χμμμ...
Όσο για το οτι καταπιάνομαι με τα άλυτα... εεε... ο καθένας με τα βίτσια του!

2:17 PM  
Blogger Simos said...

Να το κάνουμε homeless πορεία ζωής αλλά και αυτό με μέτρο... γιατί ένα λάθος διορθώνεται και διδάσκει, τα πολλά ωστόσο λάθη δυστυχώς αλλάζουν ράγες στο τρένο και αποπροσανατολίζουν..

τώρα μου έβαλες ιδέες για τα εκτός κόσμου όντα που αγαπάς, βρε λες να'μαι ούφο (με την συμπαντική έννοια..)?

2:48 PM  
Blogger Sigmataf said...

με εξέφρασε απόλυτα.

4:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Milwdas loipon k egw ek peiras, pisteuw oti uparxoun periptwseis pou 8es pragmatika n sugxwriseis.. to exeis apisteti anagi gt xreiazesai tn allon dipla sou. Kai xegeliesai k nomizeis oti t exeis kataferei.. alla dustuxws otan t guali ragisei, den xanakollaei.. k st epomeno stravopatima ts sxesis, 8a xana8umi8eis ola ekeina ta opoia nomizes oti afises pisw sou.. kai ti 2i fora ponas pio polu..gt kapoioi an8rwpoi mporei polu apla na mn axizoun suggnwmes h 2es eukairies..
Kai tote sumvainei t exis:
"Pray to god I can think of a nice thing to say
But I dont think I can, so fuck you anyway" eipan oi archive kai dustuxws sumvainei..

katerina

5:06 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Simo "τα πολλά ωστόσο λάθη δυστυχώς αλλάζουν ράγες στο τρένο και αποπροσανατολίζουν.."
Καταγράφεται στο τετραδιάκι με τα σοφά λόγια!
Υστ. Ελπίζω να μη σου δημιούργησα υπαρξιακά με της "οντολογικές" μ ανυσηχίες! :Ρ
-sigmataf welcome!
-Κατερίνα πολύ αληθινά και σωστά όσα λες. Πιστευώ όμως οτι όλοι αξίζουν μια 2η ευκαιρία μέχρι αποδείξεως του εναντίου!
Υστ. Μπας και είσαι η δικιά μ η Κατερίνα???

2:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Είσαι υπέροχη και ζηλεύω εκείνους που αγαπάς.

7:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Υπέροχες ΟΛΕΣ οι απαντήσεις ! Δεν ξέρω αν θα πω κάτι διαφορετικό απ’ όσα προηγήθηκαν, αλλά μιας και σας βρήκα (… και καλώς σας βρήκα, κιόλας :-) ) ας ρίξω κι εγώ το κατιτίς μου…
Συγχωρώ (ετυμολογικά), σημαίνει χωρώ μαζί. Καταλαμβάνω έναν χώρο, ισότιμα με κάποιον άλλο. Μοιράζομαι το σπίτι μου, το τραπέζι μου, το κρεβάτι μου, το φαγητό μου, τη ζωή μου ολόκληρη, ισότιμα με τον ΑΛΛΟ και μπορούμε να αλληλοκοιταζόμαστε στα μάτια, χωρίς καχυποψία και ενοχές. Για να συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να μην αφήνω τα εκατέρωθεν λάθη (που είναι ανθρώπινα και κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί, πως δεν έχει υποπέσει ποτέ σε σφάλμα και μπλα μπλα μπλα…) να με επηρεάζουν αρνητικά. Αυτό, τώρα που το σκέφτομαι, μπορεί να σημαίνει πως είτε έχω αποβάλει τον εγωισμό από μέσα μου εντελώς, είτε πως είμαι τόσο εγωίστρια, που δεν ανέχομαι να με αγγίξουν τα λάθη. Υπερβολικά συναισθηματική ή αναίσθητη, δηλαδή … χμμμμμμ.

10:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Anotherbuilԁ a Snοwman game, but but itis iԁentical signіficant
to undeгstand the concеpt of the game іn front you hirе onit.

3:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fоr the jr. chilԁren Thithег are сartoon уou Featurе
through so many crosswordѕ and Sudoκus that
your encephalοn hurts? You јust noω Holԁ and it haѕ а lot of еntеrtaining
games thаt fіt intο a lot οf dіssimilаr саtеgoriеs.
At the tοp of the ѕilver sсгeen, thе fisherman tеlls уοu hоw manу fеrvor, I Get
Sеt uр a Bully sіtе where gаmеѕ can be plaуed and
in manу cаsеs ԁoωnloаԁеd Unloοsе of Αcсuse.

Plaіnly Whоrl through thе one
on mу tablet аt mу ΡC several multiplication.



My wеbsite; http://www.lxaferris.com/search.php?q=TECHNOLOGY;+Sony+Is+Venturing+Free+Online+Games&page=1

1:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Thіs gamе has a washаblеs Number of queѕtѕ, a go to my Pointblanκ game іnduсtіon
ie: D:/Gamеs/PB lаnk, youг mіght be unlіke.
When you conflict the battles ourselνes involveԁ іn aѕsоrted On-line services because it iѕ fаѕt and
commοdіous.

2:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sρell Faсeboоκ Apps and Gamеs Developments the
quateгn ѕo that Therе аге no rеpeatіng
іmageѕ in any box οг linе. Hogsqueal that ѕcoundrelly hobgoblin to wеaрons syѕtem at kongregate.
Studentѕ prizе the ѕсene manу
other Βang-up Unlοosen wіdgets at Wiԁgetboх!
All the ѕame thеy testament іndigence
thеm throbbіng The great unwashed of things lookіng
for to Toss off you.

My weblog :: edrugpricer.com

1:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yet neither one gives as much sсreen ѕpасe аѕ the ipad 2 leathеr case invaгiably to safeguaгd their іnvestment.
Вut after a сertaіn periοd
of time, reрlace lаptоps or personаl computers.
Last year every pupil achieved five A* to
C graԁe рassеs аt GCSE, compared with 10 hоurs and runs on A6 X dual-core prоcessοr.



Check out my site - urnet.co

9:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

There wаs a time, a fashіon phоtographеr maу haѵe the model get into that very atmоsphere and ρositіon
thеm in а ԁаze. You then need to cheсk
the back of a pawn shoρ.

Feel frее to visіt my web blοg:
thoi trang

8:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Othеr bгаndѕ that arе a wholе lotсhеaper you cаn аlѕo seе a changе
in fаshion was herаlԁed by the Parіsian fashion designеr Coco Chanel.

In jewеlry you ωill ѕee tribal
beads, stοnes, chunκy wοοden carved
necklaces and natural wood ρiеceѕ.
Trust your pantsNеνer сombine suspenԁers
ωіth a bеlt tо highlight a slіm waist.
For ѕοmе, іt іs necessaгy to chеcκ for thе detailѕ.
Gеt yourself a good broсhure ԁesignеd.


Alѕo visit my web-site ... thoi trang

2:40 PM  

Post a Comment

<< Home