Sunday, October 29, 2006

Παράπονο

Μόλις με πήρε τηλέφωνο μια «φίλη». Δεν πρόλαβα να σηκώσω το τηλέφωνο, με έβρισε και με χαρακτήρισε αναίσθητη, αχάριστη, εγωίστρια και γαϊδούρα (αυτό το τελευταίο θα το πάρω ως κομπλιμέντο. Έχετε προσέξει ποτέ τι γλυκύτατες φάτσες που έχουν τα γαϊδουριά;). Έχει πλάκα να ανακαλύπτεις ποιοι είναι οι αληθινοί σου φίλοι, όταν απλά δεν «θυμάσαι» να τους πάρεις τηλέφωνο για δύο ολόκληρες βδομάδες(!!!). Δεν λέω και εγώ θα το θεωρούσα περίεργο αν ένας κοντινός μου άνθρωπος- που συνηθίζει να επικοινωνεί μαζί μου συχνά- ξαφνικά εξαφανιζόταν. Βέβαια επειδή εγώ είμαι ων παράξενο και εξωγήινο, αντί να το πάρω προσωπικά, το πρώτο πράγμα που θα σκεφτόμουν είναι ότι κάτι έπαθε.
Όπως βλέπετε βέβαια είμαι ζωντανή. Προφανώς για να επιθυμώ να αποκοπώ με τον έξω κόσμο θα είχα τους λόγους μου. Δεν ισχυρίζομαι ότι η συμπεριφορά μου ήταν η πιο ενδεδειγμένη. Αυτό που με πείραξε είναι ότι δεν ρώτησε καν τι είχε συμβεί, αλλά έβγαλε τα δικά της συμπεράσματα χωρίς να με ακούσει. Και δεν ήταν η μόνη. Μπορεί για παράδειγμα να πνιγόμουν στη δουλειά γιατί κλασικά έχω αναλάβει 100 δουλειές ταυτόχρονα. Μπορεί επίσης να είχαμε χωρίσει με το φίλο μου και να ήθελα λίγο χρόνο να συνεφέρω τον εαυτούλη μου. Μπορεί ακόμη να είχε πεθάνει ένα πολύ κοντινό μου πρόσωπο και ταυτόχρονα να θέλω να συμπαρασταθώ σε κάποια άλλα αγαπημένα πρόσωπα. Θα μπορούσαν να είναι χίλιοι άλλοι οι λόγοι που είχα υπάρξει τόσο αναίσθητη ή όλοι οι παραπάνω μαζί και κανένας από αυτούς να μην έχει να κάνει με το γεγονός ότι ξύπνησα ένα όμορφο πρωινό και αποφάσισα να γράψω εις των παλαιοτέρων των υποδημάτων μου τους φίλους μου!
Τέλος πάντων. Τον τελευταίο καιρό έζησα διάφορα τέτοια συμπτώματα και «κρίσεις» φιλίας, θα έπρεπε να το είχα συνηθίσει ως τώρα. Και μετά αναρωτιούνται κάποιοι γιατί δεν ανοίγομαι και προτιμώ να λύνω τα προβλήματα μου μόνη μου. (Αυτοκριτική: Και τώρα γιατί τα δημοσιοποιώ; Επειδή πρέπει κάπου να τα πω κι εγώ! Άσε που πάντα εκφραζόμουν καλύτερα γραπτώς. Μπορεί κι γι’ αυτό να μην με καταλαβαίνουν οι φίλοι μου, επειδή δεν τους ΓΡΑΦΩ).

Υστ. Βρε μπας και ξέχασα να βγάλω τα γυαλιά ηλίου που φορούσα τις μέρες που είχε «ηλιοφάνεια» και μου φαίνονται όλα μαύρα ξαφνικά;

34 Comments:

Blogger Agobooks said...

Καταρχήν, κάτι έκανες λάθος στο σαλόνι και, δεν παραπέμπει στο μπλογκ σου το λινκ.
Δεύτερον, και σημαντικότερον, συμβαίνει και αλλού!
Καληνυχτες!

2:23 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Ευχαριστώ! :-)
Καλό βράδυ και σε σένα!

2:34 PM  
Blogger K-Top said...

Γι'αυτό χαίρομαι για κάποιους φίλους που έχω. Γιατί κάνουμε μήνες να μιλήσουμε, αλλά ξέρω ότι μπορώ να τους εμπιστευτώ τα πάντα. Και ναι, τους αισθάνομαι κοντά.

Ο πραγματικός φίλος αναγνωρίζει ακόμα και το γεγονός ότι δεν είναι προταιρεότητα #1 στη ζωή σου, ακόμη και το γεγονός ότι έβγαινες με άλλους, χωρίς κανένα λόγο. Αλλά είναι εκεί γιατί είναι φίλος σου.

Καμιά φορά θέλεις να ανοίξεις τον κύκλο σου, να γνωρίσεις κόσμο, να ξεπαγώσεις μία κατάσταση. Δεν πετάς τα παλιά στα σκουπίδια, απλά ανοίγεσαι για καινούρια. Και τις καινούριες εμπειρίες θα τις μοιραστείς με τους παλιούς σου φίλους. Φυσικά, αν ένας φίλος σε ζητήσει, είσαι εκεί. Απλά δεν κηνυγάς τους παλιούς γιατί έτσι αποκλείεις τους καινούριους.

2:34 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Ατρον μου επιτρέπεις να σε φωνάζω από δω και πέρα σοφοπαιδό?

2:39 PM  
Blogger homelessMontresor said...

σοφόπαιδο έστω. (Μεγάλο πρόβλημα αυτοι οι τόνοι)

2:40 PM  
Blogger K-Top said...

Προς στιγμήν το είδα σαν "σουρφόπαιδο" και ανησύχησα! :p

Βρε φώναζέ με και Μπάμπη αν θες, απλά πες το μου από πριν για να ξέρω να γυρίζω! :p

2:56 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Don't worry ξέρω να ξεχωρίζω ενα sourfou από ενα σοφο-atron!

3:05 PM  
Blogger tsitas said...

Αχ, αυτές οι γυναικείες φιλίες περίεργες που είναι...

4:04 PM  
Blogger numb said...

Πολλοί νομίζουν ότι η φιλία είναι ποσοτική σχέση και όχι ποιοτική. Αυτούς δεν πρέπει να τους θεωρούμε φίλους μας, αλλά άτομα που θα μας δημιουργήσουν μελλοντικά προβλήματα

4:27 PM  
Blogger Agobooks said...

χαχαχχαχαχαχαχαχ!
Είσαι τρομερός!

9:41 PM  
Blogger sorry_girl said...

Δε φοράς γυαλιά.
Όλα είναι μαύρα.
:-PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
(Ευτυχώς που σου έφτιαξα τη διάθεση!)

10:39 PM  
Blogger Θεριό Ανήμερο said...

Όλοι το περνάμε αυτό. Απλά φαντάζομαι ότι πρέπει να δεχτούμε ότι οι ανθρώπινες σχέσεις κάνουν κύκλους, και οι κύκλοι δυστυχώς ή ευτυχώς κάποια στιγμή κλείνουν. Ανοίγουν όμως καινούριοι...

10:51 PM  
Blogger Θεριό Ανήμερο said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:52 PM  
Blogger zouri1 said...

συμφωνω με ατρον.

11:49 PM  
Blogger Erwtas Stomaxhs said...

Συμφωνώ με όλους

12:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

εγώ με τους φίλους μου επικοινωνώ όταν έχω κάτι να πω και σίγουρα όχι σε καθημερινή βάση. Μπορεί να σχολιάσουν ότι χάθηκα καμμια φορά αλλά δεν αισθάνομαι ότι έχει επηρεάσει κάπως τη σχέση μας.

1:03 AM  
Blogger The Motorcycle boy said...

Γαϊδουριά σου να μην προσβάλλεσαι όταν σε λένε γαϊδούρα. Γιατί, αναλογικά -αν πεις ένα γαϊδούρι -άνθρωπο θα σε ταράξει στην κλωτσιά. Πάντως, η μαυρίλα ήταν λαστ γουίκ. Είπαμε αυτή τη βδομάδα να γίνουμε χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι.

1:12 AM  
Blogger Epsilon said...

Βρε οι αληθινοί φίλοι και μήνες να περάσουν και να μη μιλήσουν, φίλοι θα είναι και πάλι!
Αυτά που περιγράφεις είναι ταπεινές ανασφάλειες, μίζερα ανθρωπάκια που μετράνε τους φίλους από τα sms, καλύτερα που έγινε έτσι ;-)
Καλή βδομάδα κοριτσάκι και μην στενοχωριέσαι για τέτοια, να χαίρεσαι.

*τα γαϊδούρια είναι πανέμορφα ζώα :-Ρ

2:50 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Tsitas αν και παραδέχομαι οτι οι γυναίκες έχουμε την τάση να περιπλέκουμε τα πράγματα, νομίζω οτι η προκειμένη περίπτωση έχει να κάνει περισσότερο με το χαρακτήρα κπ ανθρώπων.
-Νumb και για μένα η ποιότητα είναι αυτη που μετράει και όχι η ποσότητα. Ζούμε όμως σε μια εποχή υπερκατανάλωσης!
-Sourfou :-)) ομολογώ πως οι γνώσεις μου δεν φτάνουν τόσο μακριά. Τώρα ασ πούμε ποιος σχολίασε; Ο sourfou ή ο anti-sourfou?
-Sorry-girl όταν θα ξαναθελήσω κπ να με γεμίσει με αισιοδοξία κπ, εσένα θα φωνάξω! Αλήθεια λέω! Τα σαρκαστικά μαύρα σχόλια σου, θα με κάνουν να γελάω με την υπερβολή τους!
-Θεριό ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τη γεωμετρία! Ίσως για αυτό να μπερδεύομαι καμιά φορά!
-Ζούρι και Έρωτα, οκ θα πάρω τα σχόλια τους απόλυτα στα σοβαρά!
-Σεξ+πυρ είσαι τυχερός για τους φίλους σου! Άλλο να το σχολιάσουν κι άλλο να σε βρίσουν!
-Μotoboy ναι νομίζω οτι δεν υπάρχει χειρότερη προσβολή για ένα ζωό να το πείς "άνθρωπο". Ο Τζ. Όργουελ ακόμα τρέχει με τις μυνήσεις που του έκαναν κάποια ζώα για το "αιρετικό" του βιβλίο!
Eπίσης ενημερώστε με παρακαλώ για το πρόγραμμα χαρούμενης εβδομάδας, με ενδιαφέρει.

2:55 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-ΈΨΙΛΟΝ πότε πρόλαβες να σχολιάσεις και δεν σε πήρα χαμπάρι?! Έχεις όμως τον τρόπο να βλέπεις τα πράγματα από τη θετική τους πλευρά και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!

2:57 AM  
Blogger Bitch Girl said...

"αυτοί που σε ξέρουν θα φερθούν λογικά" που λέει κι ο ποιητής τους άλλους άσ' τους :)

3:47 AM  
Blogger divine mitsakos said...

κάποτε φίλος καλός που του στάθηκα όσο κανείς μου έκοψε την καλημέρα γιατί δεν τον πήρα τηλέφωνο στη γιορτή του
όπως καταλαβαίνεις, αυτά τα περιστατικά σε κάνουν και τα βλέπεις λίγο αλλιώς
δε βλέπω θετική πλευρά σ' αυτό, αλήθεια
κρίμα είναι, αλλά στο τέλος μένει αυτό που έγραψε η bitch girl
καλημέρα

4:47 AM  
Blogger nosyparker said...

Μεγαλώνοντας θα δεις πως οι ανθρώπινες σχέσεις αλλάζουν στην πορεία του χρόνου. Συνήθισέ το απλά. :-)

ΥΓ Είμαι ψιλοαρρωστούλα, αν θες έλα το απογευμα για καφέ. (Δευτέρα)

5:29 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Bitch Girl είπες μεγάλο λόγο τώρα! Όρθότατο! (Ποιός ποιητής ρε παιδιά;)
-Divine Mitsako δίνε όσα μπορείς να δώσεις και όσοι μπορούν να δουν λογικά θα το εκτιμήσουν, τους άλλους απλά γραψ'τους! (Είδες ποιητή ήδη ενστερνίστηκα τις απόψεις σου!)
-Nosy ξέρω οτι οι ανθρώπινες σχέσεις δεν είναι εύκολες και πίστεψε με έχω μεγάλη υπομονή και κατανόηση. Σε κπ πράγματα όμως είμαι απόλυτη και δεν τα συνηθίζω με τίποτα. Ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα την εκμεταλλευτώ κπ στιγμή!

1:27 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Τελικα εχουμε "φιλους" ή μονο "γνωστους";;;
Αυτο το ερωτημα με βασανιζει καιρο τωρα...

3:43 PM  
Blogger Tasis Plisis said...

Φιλοι και γνωστοι... μια λεπτη κλωστη!

2:48 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Πρέζα νομίζω οτι ο DCD σου έδωσε μια πολύ καλή απάντηση!
Πάντως τους φίλους μόνο μετά από πολύ καιρό μπορείς να κρίνεις αν είναι πράγματι φίλοι!

3:22 AM  
Blogger ptwsh said...

:)

Λεπόν, ως ομοιοπαθούσα μπορώ να πω το εξής:΄"Όσο και αν βιάστηκε η φιλινάδα σου και δε ρώτησε τι συμβαίνει πρώτα απ' όλα... τουλάχιστον δε σε κουτσομπόλεψε σε καμμία άλλη "κοινή" φιλινάδα!
Πάλι καλά να λες!
Εγω να σου πω, έτσι για να ξεκατινιαστούμε λιγάκι, δέχτηκα από έναν τρίτο τα παράπονα μιας φίλης μου. Το αποτέλεσμα; Πάει κανα 2μηνο ... που δεν της έχω τηλεφωνήσει; Ναι ναι ... η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να δώσω καν εξηγήσεις... Στην ηλικία που βρίσκομαι, μπορεί και μικρή έστω, στα 25 μου δε μπαίνω στη διαδικασία να απολογηθώ γιατί δεν πήρα τηλέφωνο σε σχέση με άλλες φορές, γιατί παίρνω την άλλη τηλέφωνο και δεν παίρνω εσένα.

Αυτά, δυστυχώς αποδεικνύονται να είναι λυκοφιλίες. Νομίζω όμως, ότι δε πρέπει να απογοητευόμαστε στη γενικότητα. Shit happens... και εγώ και εσύ κάτι άσχημο μπορεί να κάνουμε ή να έχουμε κάνει. Το παν είναι να μην επαναλαμβάνονται.

Το παν στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η φιλινάδα σου αν συνεχίσει με τέτοια συμπεριφορά ... αμφιβάλλω αν θα έχει κάποιον να πει μια κουβέντα ουσιαστική!

4:24 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Λυκοφιλίες μ' άρεσε σαν όρος. Πάντως δεν πρέπει να απολογούμαστε για τις πράξεις μας, αλλά να τις εξηγούμε και ο άλλος να έχει τη διάθεση να σε ακούσει. Το θέμα είναι πόσο συχνά γινόμαστε πραγματικοί ακροατές; Γενικό ήταν το ερώτημα.

7:06 AM  
Blogger ptwsh said...

Μόνο όταν είμαστε ήρεμοι και δεν μας έχει τυφλώσει ο εγωισμός και η βιασύνη να βγάζουμε δικά μας συμπεράσματα. Γενική η απάντηση φυσικά.
Καλημέρα Montresor.

11:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ένας πραγματικός φίλος πιστεύω θα καταλάβαινε και δεν θα παρεξηγούσε. Βασικά αυτό το θέμα μ'έχει απασχολήσει συχνά-πυκνά. Παρατηρώ ότι πολλά άτομα από τα οποία συναναστρέφομαι αρκετά για μερικούς μήνες αν για κάποιο λόγο αρχίζω και χάνομαι μου κάνουν και σκηνή από πάνω. Πιστεύω ότι άλλο η φιλία και άλλο τα άτομα που κατά καιρούς κάνεις παρέα. Για μένα πραγματικός φίλος είναι αυτός που μπορεί να έχω να τον δώ κανένα μήνα ή και να έχω να του μίλησω άλλο τόσο και όταν ξανασυναντηθούμε(τυχαία ή κανονισμένα),μιλήσουμε να είναι λες και δεν πέρασε καμία μέρα από την τελευταία φορά. Νομίζω έχω 3 τέτοιους φίλους στην ζωή μου. Και για να τελειώνω μια χαρά τα λες εσύ, αλλά πού να βρεις το δίκιο σου;

12:33 PM  
Blogger Bitch Girl said...

Ο ποιητής είναι ο Γιάννης Αγγελακας (Τρυπες-Η πρώτη φορά) ;) το "τους άλλους άστους" είναι πεζό κ δικό μου χιχι

3:02 AM  
Blogger toolman said...

μου 'χει συμβεί και μένα αρκετές φορές και ένα πράγμα θα σου πώ, γράφτους όλους!!! δεν έχει νόημα να αναρωτιέσαι τι μπορεί να έκανες και τι όχι, απλά χάθηκες για ένα διάστημα για τον α,β λόγο, τόσο απλό.
και αν δε το καταλαβαίνει αυτό τι να κάνουμε....
άλλωστε ο πραγματικός φίλος αυτά τα "προσπερνάει", μάλλον αυτά τα κάνουν όσοι νιώθουν ανασφαλείς με τον εαυτό τους.

πωπω ρε πούστη μου άνοιξες τεράστιο θέμα τώρα!!!

1:50 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Bitch Girl ευχαριστώ δια τας πολύτιμας πληροφορίας σας!
-Toolman xexe :-) (όσο για τις συμβουλές και την ανάλυση θα συμφωνήσω)

3:18 AM  

Post a Comment

<< Home