Saturday, November 25, 2006

Υποθαλάσσιος Τρόμος

Ποιος τη χάρη μας! Η Θεσσαλονίκη μας μετά από πολλές δεκαετίες προσμονής θα δει ένα μεγάλο της όνειρο να γίνεται πραγματικότητα! Θα αποκτήσει ΜΕΤΡΟ (Παρακάμπτουμε βέβαια το γεγονός ότι μέχρι να γίνουν τα έργα, θα κάνουμε διπλάσιο και τριπλάσιο χρόνο απ’ ότι κάναμε ως τώρα για να πάμε στον προορισμό μας εξαιτίας των κλειστών δρόμων)!
Και όχι μόνο θα αποκτήσουμε ΜΕΤΡΟ, αλλά και Υποθαλάσσια αρτηρία! Βέβαια, με την κατασκευή της ο Θερμαϊκός κόλπος θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο απ’ ότι είναι ήδη σήμερα και σημαντικό κομμάτι πρασίνου θα εξαφανιστεί από την περιοχή του ξενοδοχείου «Μακεδονία Παλλάς» και το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου όπου θα εκβάλλει η αρτηρία. Επίσης θα καταστραφεί σημαντικό τμήμα του λιμανιού, απ’ όπου θα ξεκινάει η αρτηρία, διότι προβλέπεται η κατεδάφιση ιστορικών αποθηκών και πρόσφατα ανακαινισμένων κτιρίων στα Λαδάδικα.
Συν τοις άλλοις, η αρτηρία δε φαίνεται να εξυπηρετεί και πολύ, αφού το μήκος της είναι σχετικά μικρό και δεν ενώνεται με το πολυσύχναστο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης. Πιστεύω, ότι θα εξυπηρετούσε περισσότερο αν ένωνε απομακρυσμένες από το κέντρο περιοχές, όπως την περιοχή της Κρήνης ή του Αεροδρομίου.
Το πιο τρελό είναι ότι σκέφτονται να πεζοδρομήσουν το δρόμο της παλιάς παραλίας και να μειώσουν το πλάτος της Τσιμισκή. Αυτό τώρα ποιόν εξυπηρετεί;
Επίσης, κάτι ακούγεται ότι δεν υπάρχει επαρκής μέριμνα όσων αφορά την ασφάλεια. Πείτε ότι- χτύπα ξύλο- γίνεται ένα ατύχημα εκεί, κάτω από το βυθό της θάλασσας, ποιος μας εγγυάται ότι υπάρχουν αρκετοί έξοδοι διαφυγής; Μπρρρρρρ τρομάζω μόνο με τη σκέψη!
Για να μη σας τα πολυλογώ, έχω μια έντονη ανησυχία από την ώρα που διάβασα ένα άρθρο του κ. Νίκου Καλογήρου στο περιοδικό “Parallaxi” ότι αυτή η υποθαλάσσια αρτηρία μάλλον περισσότερο με εφιάλτη μοιάζει, παρά με όνειρο!

Υστ. Και επειδή άκουσα κάτι φωνές εκεί στο βάθος- ναι, εσάς εκεί πίσω λέω- να αντιδρούν και να λένε: «Καλές οι ενστάσεις σου αγαπητή Montresor, αλλά τι λύση προτείνεις για το κυκλοφοριακό χάος της πόλης μας;» σας απαντώ ευθύς αμέσως: Να φτιάξουμε εναέριο! Τι είναι αυτό; Στην πόλη Wuppertal της Γερμανίας έχουν τη λεγόμενη Schwebebahn, ένα εναέριο τρένο (μοιάζει λίγο με τα τελεφερίκ) που λειτουργεί με ηλεκτρικό. Κατασκευάστηκε πριν 100 χρόνια (!!!) και είναι οικονομικό, φιλικό προς το περιβάλλον και εξυπηρετεί 20.000.000 ανθρώπους κάθε χρόνο. Για περισσότερες πληροφορίες για ρίξτε μια ματιά στο http://schwebebahn.com/home.asp


26 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sugxarhthria gia to ptuxio.kalh arxh.

gi auto to post,
allo deutschland allo griechenland.
alla pali,giati oxi kai sthn ellada?

10:37 AM  
Blogger Tasis Plisis said...

Εγω σε αυτο το υποθαλασσιο πραγμα -και αφου το σχολιασες ΕΣΥ- δε θα μπω ΠΟΤΕ!!!
:-P

10:53 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Ονοματοδοσία ευχαριστώ. Έχεις δίκιο υπάρχει μια μικρή διαφορά ανάμεσα στις 2 χώρες!
-Ddc αμα γίνω πρωθυπουργός θα δείς εσύ! (Τελικά πήρα το ρόλο μ πολύ σοβαρά!!!)

11:09 AM  
Blogger Unknown said...

σωστή η σκέψη να γίνει εναέριος σιδηρόδρομος...χάλια η κίνηση στα σαλονίκη γενικά,πρέπει κάτι να γίνει.

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Η προιστορία των αιωνίων:
Fora>Blogs.gr>Bloghood.gr>clicka.gr-eparea.gr>_?_?_?_?_>
....>geros>Godot>Mboy-Zouri>_?_?_?_>

Τα συγκριτικά στοιχεία:
clicka - eparea
filoi - gnwstoi
ligoi - polloi
club - saloni
mauro - aspro
me admin - anef admins
me diagrafes - anef diagrsfwn
me logokrisia - anef logokrisias
meta mousikis - anef mousikis
anef protasewn/paraponwn - me protaseis/parapona
kalampoki - blogspace
tetrapodologein - lightamillioncandles
freeonlineusers - free-users-online-counter
extremetracking - extremetracking
Pannasmontata - Pannasmontata
blogger - blogger
no ads - no ads
gmail - gmail
"SSSR" - "USA"

Η Ενδεκάδα:
Mboy - Zouri1
Godot - DCD
Mitsakos - Stroumfou
numb11/2006 - brainsick
Σεξ+μπυρ - Γείτων
Eu-aggelos - Nada
Parianos - SykoFantiS
ΛΙΤΣΑ - Oistros
Cherry - Chrisa
Tomboy - Annanias
mmg - ??? (Alkman)

Τα στάνταρ:
Η μικρή Ολλανδέζα - Η μικρή Ολλανδέζα
homelessMontresoraki - homelessMontresoraki
reservoirdog(mr.black) - reservoirdog(mr.pink)
unapatatas - unapatatas
Afrikanos74cm - Afrikanos74cm
roidis - O_Allos_Ro
zero - zero (simeiwsate x)

Τα προγνωστικά:
e-parea.gr, 1.60

Απρόβλεπτοι παράγοντες:
proaggelos
ανώνυμοι
ΟΤ€

Αρχίζει το ματς..
0 - 0 (A'imixrono)

4:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη ειναι πράγματι βραχνας, το βιώνω καθημερινά. Συμφωνώ με όσα λες για την υποθαλάσσια αρτηρία, αλλά το εναέριο τελεφερίκ, ουτως η άλλως δε θα μπορουσε να γίνει εδω (και ας κατασκευάστηκε πριν 100 χρόνια στο schwebebahn), γιατί η Ελλάδα ειναι σεισμογενης χώρα. Μιλώντας για ευφάνταστες ιδέες πάντως, εγω προτείνω να κατασκευάσουμε 2 σταθμους διακτίνισης πολιτων στο κεντρο και στο αεροδρόμιο. Πρόκειται για ακριβη μεν, αλλα αξιόπιστη λυση (εδώ και 40 χρόνια λειτουργουν χωρις πρόβλημα στο star trek) και το σημαντικότερο οι αθηναίοι δεν έχουν κάτι τέτοιο! ;)

5:27 PM  
Blogger The Motorcycle boy said...

Ε μα είσαι γκρινιάρα! Δε φτάνει που σας κάνουν ΜΕΤΡΟ και υποθαλάσσια -θέλεις και να εξυπηρετούν κιόλας! Και όχι μόνο αυτό, απαιτείς να μην αγγίξουν κανένα κομμάτι της πόλης! Δηλαδή, όλα δικά μας τα θέλουμε, έτσι;
Ρε, άμα δεν καταπιεί περίπτερο ο μετροπόντικας -δε θα δείτε πολιτισμό.

12:16 AM  
Blogger Γκρινιάρης said...

Καλημέρα.
Δυστυχώς το κυκλοφιακό λύνεται με μέτρα που περιορίζουν την κίνηση αυτοκινήτων προς την πόλη, και όχι με αρτηρίες που φέρνουν αμάξια σ' αυτήν.
Βέβαια σαν πολίτες θα αρνθούμε οποιοδήποτε μέτρο μας επιβάλλει παρκόμετρα παντού και χρέωση για να μπεις στο κέντρο της πόλης με αμάξι. Θα βγούμε όλοι στους δρόμους αν ανακοινωθεί κάτι τέτοιο!
Να σας μεταφέρω την εμπειρία μου από Αγγλία (έχω γίνει λίγο σπαστικός με αυτές τις συγκρίσεις, αλλά είναι αναπόφευκτες!); Στο Λονδίνο λοιπόν υπάρχουν παρκόμετρα παντού, όπου πληρώνεις περίπου 40cents του ευρώ το 20λεπτό! Στα πάρκινγκ αν παρκάρεις μπορεί για 5 ώρες να πληρώσεις 15 ευρώ! Επίσης υπάρχει χρέωση 12 ευρώ περίπου για κάθε μέρα που θα μπεις στο κεντρικό κομμάτι της πόλης με το αμάξι! Και μην προσπαθήσεις να τη σκαπουλάρει, δε θα σε γράψει τροχονόμος, αλλά θα σε καταγράψει μια από τις χιλιάδες κάμερες! Πείτε μου μετά, ποιος μπαίνει με αυτοκίνητο στην πόλη (της οποίας το κέντρο είναι πολύ μεγαλύτερο από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης); Όλοι προτιμούν τα λεωφορεία, τα οποία έτσι κινούνται πολύ πιο άνετα και είναι αρκετά αξιόπιστα.
Αλλά πείτε μου, ποιος θα δεχόταν ένα τέτοιο χαράτσι στην Ελλάδα;

4:22 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Δημαρχιακέ Σύμβουλε και η δική σου ιδέα δεκτή, αρκεί να εξυπηρετεί, γιατί ο υποθαλάσσιος δεν το κόβω!(Schwebebahn=εναέριος, Wuppertal= η πόλη όπου βρίσκεται. Για να μην κάνουμε παραπληροφόρηση!)
-Μotoboy τα θέλω όλα δικά μου! Τι να κάνω? Από μικρή αχόρταγη!
-Γκρινιάρης κανείς σου απαντάω εγώ! Πάντως υπάρχουν τόσες λύσεις και ιδέες και μην μ πείτε οτι οι πολιτικοί μας δεν έχουν αρκετό μυαλό να τις σκεφτούν...ή μήπως δεν έχουν?

5:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Μην ανησυχείτε παιδιά! όλα θα πάνε ρολόι!
Εγώ ο ίδιος θα κάνω τα εγκαίνια οπότε δεν έχετε να φοβάστε τίποτα!!

10:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καταραμένο πράσινο μικρό στρουμφάκι, θα το βρω το μπουγατσοχωριό σας, που θα μου πάει, και τότε αλιμονό σας!
Reow-row-row-reowww! (mmg)

9:45 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Ωχ πλάκωσαν και οι συγγενείς τώρα!

4:05 AM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Kαλό... κουράγιο!
Το λέω ως παθών. Αθηναίος γαρ...

4:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Μπαααα, το τρενάκι για μικρή εργολαβία μου κάνει = μικρές προμήθειες = ακόμα μικρότερες μίζες.

5:02 AM  
Blogger Alexandra said...

όσα φτιάχνονται για καλό να είναι!!!

5:09 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Φασούλα θυμάμαι τι τραβούσατε και εσείς οι δόλιοι εκεί στο νότο κ αυτά φοβάμαι!
-Σεξπυρ σαν να έχεις λίγο δίκιο... :-(
-Αλεξάνδρα, θα είναι όμως?

1:02 PM  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Η αρτηρία είναι μια μαρτυρία του βυθού.
Μέταλλο, τσιμέντο, θειάφι, νεκρά ψάρια…
Μια μαρτυρία είναι η αρτηρία του βυθού.
Βλέμματα, στρες, τακούνια, νεκρά ψάρια…

1:18 AM  
Blogger Pastaflora said...

αχ γιατί να μην υπάρχει λίγη φαντασία στην εξουσία και στο υπουργείο συγκοινωνιών; εναέριοι και ποδήλατα και αερόστατα και παραπέντε και... καλά, σταματάω...

7:08 AM  
Blogger nahames nakanamoko said...

αν ειναι να γινει η υποθαλάσσια για να ενώσει λιμανι με Μακεδονια Παλλάς μιλάμε για το φαγοπότι του αιώνα...!!!

θα ξεσκιστουν οι σαρκες τους στη μιζα και το πλιάτσικο!

η απόσταση είναι μετα βιας 2 χλμ και ισως να λέω και πολλά!

γιατί δεν ενωνουν Λευκό Πύργο με το αγαλμα του Μ.Αλεξανδρου;

8:21 AM  
Blogger Alexandra said...

καλό μου μακάρι να μην μείνουμε μόνο με τις ευχές!

11:02 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Vita άσε προβλέπεται μεγάλη οικολογική καταστροφή!
-Nahames Nakanamoko κάτι βρωμάει στην υπόθεση δεν νομίζεις; Πάντως τόση θα είναι η απόσταση, το είχα διαβάσει και στην κυριακάτικη της Μακεδονίας! Η πλάκα είναι οτι πολλοί λίγοι το γνωρίζουν αυτό, γιατί άραγε;
-Αλεξάνδρα, μακάρι!

7:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Όπως πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες Ιαπωνικές εταιρίες είχαν προτείνει στην Ελληνική Κυβέρνηση να φτιαχτεί το Μετρό όχι υπόγειο αλλά εναέριο μιας και το κατασκευαστικό του κόστος θα ήταν πολύ μικρότερο σε σχέση με το υπόγειο μετρό αλλά και πολύ φιλικότερο προς το περιβάλλον. Έλα όμως που τελικά έγινε υπόγειο μιας και όπως είπε και ο Σεξ+Πυρ, οι μίζες και προμήθειες του υπογείου μετρό ήταν πολύ μεγαλύτερες για τους εμπλεκόμενους.

12:27 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Άβατον, αλήθεια είχε προταθεί κ κτ τέτοιο για το μετρό της Αθήνας? Δεν το ήξερα!

2:46 PM  
Blogger Sigmataf said...

Η επέλαση του τσιμέντου.

6:35 AM  
Blogger Agobooks said...

Δηλαδή για να καταλάβω κι εγώ: με το ΜΕΤΡΟ και υποθαλάσσια αρτηρία, γίνεστε κι εσείς …κατεστημένο! Και πως θα ξαναβγεί μετά ο Πανικας νομάρχης;

10:15 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Sigmataf η επέλαση δεν λες τίποτα!
-N.ago πολύ σωστή η απορία σου, αλλά δυστυχως δεν γνωρίζω την απάντηση!!!

11:58 AM  

Post a Comment

<< Home