Tuesday, December 05, 2006

Υπάρχει Τέλεια Χυλόπιτα;

Η απάντηση που έρχεται στα στόματα όλων μας είναι μάλλον όχι. Παρόλα αυτά είναι δύσκολη υπόθεση, δεν νομίζεται; Αφού θα αρνηθείς στον άλλο, δεν υπάρχει τρόπος να μην τον πληγώσεις. Θα μου πει τώρα κάποιος κυνικός «Και γιατί νοιάζεσαι τόσο για τα συναισθήματα του άλλου; Νοιάστηκε ποτέ κανένας για το πώς θα το πάρεις εσύ;» Θα εκπλαγείτε, αλλά η απάντηση είναι θετική και το εκτίμησα πάρα πολύ, γιατί ξέρω από προσωπική πείρα ότι θέλει κότσια κάτι τέτοιο, ειδικά αν είσαι ήδη σε μια σχέση και όχι στο αρχικό στάδιο της γνωριμίας ( εδώ μπέρδεψα το χωρισμό με τη χυλόπιτα, αλλά και τα δύο απόρριψη είναι στην ουσία).
Το θέμα που με απασχολεί λοιπόν δεν είναι αν πρέπει να νοιάζομαι ή όχι για τον άλλο, είναι στη φύση μου να το κάνω και δεν μπορώ να με αλλάξω. Το θέμα είναι ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να κάνεις κάτι τέτοιο.
Ας σας δώσω και μια εικόνα. Τις προάλλες ένα πολύ φιλικό μου ζευγάρι μου γνώρισε έναν κοινό τους φίλο. Ποιος ξέρει τι του είπαν για μένα, πάντως εκείνος αγωνιούσε να με γνωρίσει. Εμένα πάλι δεν μου είπαν τίποτα γιατί μάλλον φοβήθηκαν ότι θα τους σκότωνα μετά η αχάριστη. Μεταξύ μας, είχαν δίκιο, ακόμα θέλω να το κάνω αυτό, κυρίως γιατί έδωσαν τόσες ελπίδες στο παιδί σε σημείο που βρέθηκα σε δύσκολη θέση!
Μακάρι να μου άρεσε και μένα όπως εμφανώς άρεσα σε εκείνον και έτσι θα είχε λήξει το ζήτημα. Έλα όμως που είναι πολύ καλό παιδί, ανοιχτός άνθρωπος (σε 2 ώρες έμαθα σχεδόν τα πάντα για εκείνον), ώριμος, ευγενικός, με χιούμορ, 2 μέτρα παλικάρι στην κυριολεξία… και δε συνεχίζω άλλο γιατί θα με βρίσετε και θα μου πείτε: «Μα καλά αυτός έχει όλα τα καλά του κόσμου και εσύ τον πετάς έτσι απλά;»
Δεν μου έκανε κλικ ρε παιδιά, δεν έχει αυτό το κάτι που θέλω (αν σας θύμισα παλιό άσμα της Γαρμπή δεν το έκανα σκόπιμα!), τι να κάνω τώρα; Και μη βγάλετε αμέσως το συμπέρασμα ότι εμένα μου αρέσουν οι σκοτεινοί τύποι, τα κακά παιδιά, οι ανώριμοι, αγενέστατοι κομπλεξικοί που δεν έχουν την αίσθηση του χιούμορ και συν τοις άλλοις είναι και κοντοί! Ούτε αυτό ισχύει. Έπιασα τα άκρα τώρα το ομολογώ, αλλά με αυτό ήθελα απλά να πω ότι δεν ήταν κάτι συγκεκριμένο που δεν μου άρεσε στον άνθρωπο αυτό, απλά δεν υπήρξε η κατάλληλη ερωτική χημεία. Θα έκανα πολύ ευχαρίστως παρέα μαζί του και πέρασα πολύ όμορφα το βράδυ που βγήκαμε όλοι μαζί, αλλά ως εκεί.
Αυτό, όμως, πως το λες στο παιδί που θέλει απεγνωσμένα να βγούμε και έχει κάνει χρυσούς τους φίλους μας να το κανονίσουν; (Θα το έλεγε και σε μένα, μα δεν έχει το τηλέφωνο μου!)
Το καλύτερο μάλλον που έχω να κάνω είναι του πω όσα είπα και σε εσάς, εξάλλου είμαι σίγουρη ότι αυτό θα κάνω τελικά. Πάσχω, ξέρετε, από το σύνδρομο της ειλικρίνειας… σε σημείο βλακείας καμιά φορά. Από την άλλη όμως εμένα γιατί με ξινίζει αυτό το «Είσαι υπέροχος άνθρωπος, αλλά…»;?;?

39 Comments:

Blogger toolman said...

καλό παιδί αλλά μαλάκας! χαχαχα! :P

2:15 AM  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

ΔΙΑΒ: Πότε επιτέλους θα αποκτήσεις λίγο κακία;
Παίξε λίγο μαζί του, τι έχεις να χάσεις; Στη πρέπει ζωή να γεύεσαι νέες εμπειρίες…

ΑΓΓ: Πρόσεχε μην πληγώσεις το παιδί! Και αυτό το post που έγραψες δεν ήταν σωστό να το κάνεις. Τι θα γίνει κι αν το διαβάσει τυχαία;

2:32 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Διάβολε του Vita παίζω δίκαια, δλδ με ανθρώπους το ίδιο κατεργάρηδες όπως εγώ!
-Άγγελε του Vita δεν πρόκειται να το διαβάσει και να το διαβάσει δεν ξέρει ποια είμαι και να ξέρει ποια είμαι, θα δει πως τα βλέπω τα πράγματα και θα καταλάβαινε τον προβληματισμό μου. :-)
-Toolman είδες που ακούγεται κάπως αυτό το "αλλά..."?
Δεν βοηθάτε όμως, δεν βοηθάτε! Εσείς πως θα θέλατε να σας το πουν?

2:42 AM  
Blogger An-Lu said...

Πως θα ήθελα να μου το πουν;
Γρήγορα...
ή (αφού υπάρχουν μεσάζοντες) βάλτους να του πουν ότι "δεν ενδιαφέρεσαι"...τόσο απλά

3:03 AM  
Blogger Unknown said...

να του πεις "έφαγα τα καλύτερά χρόνια μαζί σου βρε χαραμοφάη;"Άσε δεν ταιριάζει.
Μήπως να κάνεις σεξ μαζί του και αν είναι καλός να τον κρατάς για καβάντζα;(λέει η λάγνα γυναίκα μέσα μου).¨Όχι γιατι θα γίνουν μαντάρα όλα.
Η πιο δύσκολη θέση.Έχω βρεθεί και απ΄τις δυο μεριές,ποιος δεν έχει;
Ευγενικά και ωραία πες ότι δεν ενδιαφέρεσαι.Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

3:23 AM  
Blogger nosyparker said...

LoL Τι σύμπνοια απόψεων σήμερα!
Λοιπόν, θα βγεις μια φορά με το παιδί και πάνω που θα τα πίνετε θα του πεις: "Κοίτα να δεις, είσαι πολύ συμπαθητικός, αλλά δε σε βλέπω ερωτικά, οπότε αν εσύ θέλεις κάτι περισσότερο, σου ξεκαθαρίζω ότι εγώ θέλω μόνο να μείνουμε φίλοι." Είναι καλύτερο από τονα βρίσκεις δικαιολογίες για να τον αποφύγεις. ;-)

3:36 AM  
Blogger nosyparker said...

Εγώ πάντως θα ήθελα να μου το πουν στα ίσα, αλλά με τρόπο (βλέπε παραπάνω) :p

3:37 AM  
Blogger nosyparker said...

ΥΓ Και κυρίως όχι από το τηλέφωνο!!!!

3:37 AM  
Blogger toolman said...

εγώ λέω να του ξηγηθείς αλμυρό φιστίκι!
δε με ελκύεις, απλά και όμορφα κα άς' τα φιλοσοφικά!
όχι "αλλά" και κουραφέξαλα, ειλικρίνεια και ευγένεια πάνω απ' όλα.

4:07 AM  
Blogger sorry_girl said...

Σιγά που δεν υπάρχει τέλεια χυλόπιτα. Είναι αυτή που δεν λερώνονται τα τακούνια μου από το αίμα του.

:PPPPPPPPPPPPPPPPP

4:17 AM  
Blogger Erwtas Stomaxhs said...

Η τέλεια χυλόπιτα είναι μετά το σεξ!
Μου φαίνεται θα το γράψω και στο μουδιασμένο στομάχι αυτό...

5:34 AM  
Blogger Χρήστος Φασούλας said...

Eγώ, πάλι, γιατί νομίζω ότι κάπως έτσι ξεκινάνε οι δυνατές, μακροχρόνιες σχέσεις;
Καλημέρα :)

5:35 AM  
Blogger K-Top said...

Μπορείς να πάθεις μία κρίση υστερίας μπροστά του και να φύγει μόνος του μουρμουρίζοντας "ε ρε που θα έμπλεκα..".

Εκτός και αν είναι ντιπ μαλακούλης και τον πιάσει το μητεροτερεζίστικό του και κοιτάξει συγκαταβατικά βροντοφωνάζοντας "θα σε βοηθήσω να αποβάλλεις τα δαιμόνια και τα ψυχολογικά προβλήματα που σε ταλαιπωρούν!" :ppppp

5:38 AM  
Blogger Attalanti said...

Δώσ' του μωρέ μια ευκαιρία... Το κλικ αυτό μπορεί να σ' το κάνει αν μιλήσετε λίγο ακόμα, αν σου πει κάτι, αν σου πιάσει το χέρι μοναδικά, ή αν σου ψιθυρίσει κάτι στο αυτάκι σου. Ή απλά με το να σε κοιτάξει.

Κάτι ακόμα: μπορεί να μη σου κάνει κλικ επειδή ξέρεις ότι ενδιαφέρεται. Αν σφύριζε κι εκείνος κλέφτικα, έχω μια μικρή υποψία ότι θα είχε λίγο περισσότερο μυστήριο η όλη υπόθεση...

Για 'μένα, άλλη μια ευκαιρία. Υπέρ!

5:57 AM  
Blogger vasvoe said...

συμφωνώ, συμφωνώ, να δώσεις μια ευκαιρία ακόμα, κρίμα θα είναι να τον απορρίψεις τόσο νωρίς.

το κλικ μπορεί να στο κάνει την επόμενη φορά, ή να μη κάνει καθόλου, απλά με τον καιρό να αναπτυχθεί το αίσθημα!

6:16 AM  
Blogger tsitas said...

Εγώ προτείνω να πεις στους φίλους σου να του πουν πως δεν ενδιαφέρεσαι. Αν τώρα θέλεις να το πεις η ίδια, λέω να μην πεις κάτι τύπου "σε βλέπω φιλικά" γιατί είναι επιεικώς απαράδεκτο, και μπορεί να σου ρίξει και καμιά ανάστροφη! Το καλύτερο είναι να μιλήσεις με ειλικρίνια (άφου είσαι και ειλικρινής δεν θα χρειαστείς να το "παίξεις") και ευγένεια.

ΥΓ Πολύ περίεργοι μας βγήκατε εσείς οι εξωγήινοι!
:)

6:20 AM  
Blogger toolman said...

να τον ακούς τον τσίτα, μιλάει εκ πείρας!! είναι πολύ καλός φίλος!! χοχοχο!
και γω φιλικά τον βλέπω να φανταστείς! :PPP

6:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Τι έγινε και πρασίνισαν έτσι τα γράμματα? Φάγανε τίποτα περίεργο, χε χε!

Εγώ δεν έχω ιδέα από χυλόπιτες, δεν ξέρω τι γεύση έχουν. Αλήθεια λέω. Μα γιατί δε με πιστεύει κανείς? Ουφφφφ.

8:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Δώσε και άλλη ευκαιρία...ποτέ δεν ξέρεις!!

8:54 AM  
Blogger Alexandra said...

υπάρχει και το εγγλέζικο... 'it's not you, it's me!' βολικό...

σοβαρά, όλα πληγώνουν σε μια απόρριψη...

9:01 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-An lu δε θέλω να βάλω μεσάζοντες. Γρήγορα ε? Έχεις δίκιο οι πολλές σάλτσες και οι πρόλογοι έτσι κι αλλιώς τζάμπα λέγονται!
-Cherryfairy σε δίλημμα δεν μπαίνω, την απόφαση μου την έχω πάρει, απλά ψάχνω τον τρόπο να την κάνω πράξη! Θα προσπαθήσω άμεσα και ευγενικά λοιπόν... γκλουπ!
-Νosy θα κάνω οτι είπες εξαιρώντας το ποτό. Αλλιώς θα μπερδέψω τη γλώσσα μου!
-Τoolman χαίρομαι που επανήλθες! Μα και εγώ να του εξηγηθώ θέλω. Απλά φοβήθηκα οτι κάποιες φορές η ειλικρίνεια πονάει! (Το αλλά πάει στον άσχημο τρόπο που τα λέμε καμιά φορά, προσπαθώντας να είμαστε πολύ ευγενικοί!)

1:55 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Sorrygirl λες να προσλάβω εσένα? Μιας και μένα ο ρόλος του κακού δεν μ πάει!!! :Ρ
-Έρωτα χιχι μάλλον έχουμε μπερδέψει τον ορισμό της τέλειας! Δεν θέλω να τον αποτελειώσω τον άνθρωπο καλέ, αλλιώς θα άφηνα τη Sorrygirl να αναλάβει!!!
-Χρήστο ναι συμβαίνει καμιά φορά. Ξαφνικά βλέπεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία...
-Atron πολύ φοβάμαι οτι είναι ο τύπος Β, οπότε μάλλον θα με συμπαθήσει ακόμα περισσότερο! Καμιά άλλη ιδέα;
-Ατταλάντι και Vasvoe μπορεί και να έχετε δίκιο. Πραγματικά έλειπε το μυστήριο. Από την άλλη σπάνια πέφτω έξω στις κρίσεις μου και κάτι μου λέει οτι δε θα ταιριάζαμε!

2:05 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Χάδη μπας και είμαστε δίδυμα αδέλφια που μας χώρισαν στη γέννα??!!!
-Τsitas αυτός ακριβώς είναι ο προβληματισμός μου, το πέτυχες. Θέλω να είμαι ευγενική και ειλικρινής ταυτόχρονα, χωρίς να πω τις κλασικές μ@λ@κιες σε βλέπω φιλικά, είσαι καλό παιδί και μπλα μπλα!
-Toolman πάλι εδώ? Όσιο για το σχόλιο σου, ένα έχω να πω: "ΩΧ!"
-Σεξ+πυρ τα γράμματα πρασίνισαν από την υπερβολική τους προσπάθεια να βρουν λύση! Πιέστηκαν τόσο που ξέχασαν να ανασάνουν και έτσι πήραν αυτό το πρασινωπό χρώμα!
-Γωγώ θα δούμε, αν και...
-Αλεξάνδρα μόλις ανέφερες αλλη μια από τις χαζομάρες που λέμε κατα καιρούς. Την είχα ξεχάσει αυτή! Δίκιο έχεις!

2:12 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Brainsick με τα λεγόμενα σου με κάνεις να νιώθω μοιραία γυναίκα στην κυριολεξία όμως!
Λες να τον γκαντεμιάσω λίγο μπας και με φοβηθεί το μάτι του?

3:33 AM  
Blogger Agobooks said...

Έλα καλέ-προτείνω να του πεις- που φαντάστηκες ότι μπορεί εμείς οι διό να γίνουμε και ζευγάρι. Εγώ το λέω και, το εννοώ: δεν είμαι πολύ των σχέσεων εγώ. Είμαι άσχετη από τέτοια. Εσύ, κοτζαμαν παλικάρι, γιατί πας να μπλέξεις;

11:21 AM  
Blogger Eu-aggelos said...

Ρε παιδι μου αμα δε σου κανει κλικ τι να λεμε τωρα.Δε πα να ναι κι ο Μπραντ Πιτ!
Τυχαιο το παραδειγμα αλλα καταλαβαινεις τι θελω να πω.Βεβαια αν ησουν αντρας μαλλον θα ειχες διαφορετικη point of view μιας κι εμας αρχικα δε μας απασχολουν πιο σοβαρα ζητηματα απο το πως θα πηδηξουμε (χωρις να λεω οτι ειναι σωστο αυτο)Πάντως το κοινοτυπο follow your heart είναι το μονο που μου ερχεται σαν συμβουλη τωρα.Καλησπέρα.

11:45 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-N.ago έχεις δίκιο. Μια τέτοια γυναίκα φοβίζει και μάλλον θα με αφήσει ξαφνικά ήσυχη! :-)
-Ευάγγελε μα που είσαι εσύ παιδί μου? Μια χάνεσαι, μια βρίσκεσαι, μια ξαναχάνεσαι! :Ρ
Πάντως την απόφαση μου την έχω πάρει. (Επειδή πάντα ακολουθώ την καρδιά μου!) Δεν τον θέλω, δυστυχώς καταλαβαίνω πάντα πολύ γρήγορα αν μου αρέσει κπ ή όχι. Απλά ψάχνω τρόπο να του το πω.

2:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ευτυχώς ή δυστυχώς ο τρόπος για να εκφράζουμε πράγματα στους γύρω μας προκύπτει από το τι άτομο είναι ο καθένας μας ξεχωριστά. Τι προσωπικότητα έχουμε, τι εσωτερικό κόσμο κουβαλάμε και φυσικά το κατά πόσον νηφαλιότητα πνεύματος διαθέτουμε ώστε να μπορούμε να αντιληφθούμε πως "η γλώσσα κόκαλα δεν έχει αλλά κόκαλα τσακίζει"

10:58 AM  
Blogger Jimatos said...

Ωραία η σελίδα σου!
Λοιπόν άκου να δείς! ΕΙΝΑΙ... Είναι υποψήφιος για να γίνει μέλος του Διαόλου!
...
Για να μιλήσουμε σοβαρά, εσύ πές του την αλήθεια με μαλακό τρόπο. Τώρα αν εκείνος αρχίσει τις κλάψες είναι δικό του πρόβλημα και δεν πρέπει να σε νοιάζει.

6:00 AM  
Blogger nahames nakanamoko said...

ελα ρε αυτα συμβαινουν,δεν μπορω να καταλαβω γιατι σε προβληματισε τοσο;

παντως αν η χυλοπιτα ειναι σωστη κ ντομπρα-στα ισια δηλαδη "κοιτα δε θελω κ μην τρεφεις τζαμπα ελπιδες" αξιζει να το εκτιμησεις.τι δηλαδη,επειδη δε σε θελει ο αλλος ειναι κ μαλακας;

6:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ειλικρίνεια; Δεν υπάρχει αλήθεια. Τουλάχιστον όχι μία.

υπάρχει βέβαια το κλικ.
μπορεί και να είναι στο διάφραγμα του φωτογράφου μόνο.
...και οι γενναίοι υπερήφανα υπομένουν!

8:02 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Άβατον για άλλη μια φορά έγραψες με το σχόλιο σου!
-Jimate αυτόν τον μαλακό τρόπο δεν μου προδιόρισε κανείς!
-Nahames Nakanamoko ίσως και να ονομάζεται ανθρώπινη ματαιοδοξία. Νομίζουμε οτι η απόρριψη θα κάνει τον άλλο να πληγωθεί ανεπανόρθωτα (καλά τα λέω λίγο υπερβολικά τώρα, αλλά κατάλαβες τι θέλω να πω, πιστευώ)
-Αγαπητέ Δόκτωρα νομίζω πωσ αν συνεχίσετε να αμφιβάλλετε έτσι για τα πάντα, ένα από τα 2 θα συμβεί:
1. Θα ανακαλύψετε την πραγματική Αλήθεια
2. Θα τρελαθείτε!

2:02 PM  
Blogger Lithonis said...

Και γιατί να εκφράσεις κάτι;
Σε πιέζει κανείς;

Αφού λες δεν θα είχες πρόβλημα να κάνεις παρέα μαζί του γιατί διστάζεις;
Στο τέλος μπορεί να σου κάνει κλικ ή απλά να το καταλάβει μόνος του. Στο κάτω κάτω ας βγάλουν οι φίλοι σου το φίδι από την τρύπα. Αυτοί δεν ήταν που το βάλανε εκεί;

1:12 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Lithoni είναι καλό να ξεκαθαρίζεις καμιά φορά, ειδικά όταν ο άλλος περιμένει μια απάντηση. Απο κει και ύστερα είναι επιλογή του άλλου πως θα αντιδράσει, στην προκειμένη περίπτωση τελικά έκανα καλά που ήμουν σαφής από την αρχή και εκτιμήθηκε από όλους.

4:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Πολλοί οι μεσάζοντες στο όλο σκηνικό, βρε montresor και σ’ αυτά τα πράγματα δε χωράνε. Από το τι σου είπαν οι φίλοι πως συμβαίνει απ’ τη μεριά του κι απ’ το τι κατάλαβες εσύ από τη γνωριμία σας, μέχρι το τι πραγματικά σκέφτεται ο άνθρωπος για σένα, μπορεί να υπάρχουν κάποιες διαφορές. Απ’ την άλλη, το θέμα ως φαίνεται, σε απασχολεί αρκετά, δηλαδή δεν αδιαφορείς εντελώς και περνάτε καλά μαζί, σε φιλικό επίπεδο. Απ’ ότι καταλαβαίνω, ο άνθρωπος είναι "ανοιχτός" κι επικοινωνείτε μια χαρά, οπότε μια ειλικρινής συζήτηση μεταξύ σας, για το τι ακριβώς συμβαίνει ΤΩΡΑ και στους δυό σας, χωρίς την παρουσία τρίτων, θα ήταν το καλύτερο, κατά τη γνώμη μου κι απ’ ότι βλέπω, το βήμα το έκανες ήδη.
Τέλεια χυλόπιτα δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει τίποτα τέλειο σε οτιδήποτε αρνητικό (… η απόρριψη, θέλοντας και μη, είναι μια άρνηση). Απλά υπάρχει ως ενδεχόμενο, εφόσον δεν είναι δυνατόν να έχουμε δεσμό με όλους όσους αγαπάμε ή μας αγαπούν… κάποιος θα μένει παραπονεμένος :-)
Καλή συνέχεια.

10:49 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Vermint εδώ έπιασες το ζουμί της υπόθεσης: "Απλά υπάρχει ως ενδεχόμενο, εφόσον δεν είναι δυνατόν να έχουμε δεσμό με όλους όσους αγαπάμε ή μας αγαπούν… κάποιος θα μένει παραπονεμένος"

3:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

egw giati trww synexeia xylopites ton teleftaio xrono?

exw tromaksei toso pou de thelw pia na vgainw rantevou..

help,ti na kanw:(

kopela eimai:P

11:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Σου παραθέτω την πρόσφατη εμπειρία μου με χυλόπιτα από κοπέλα που τη γνώριζα για αρκετό διάστημα (μάλλον λάθος που δεν κινήθηκα πιο γρήγορα, είναι άσχημο να μην έχεις γρήγορα την πληροφορία και να φτιάχνει το μυαλό πράγματα... ). Είμαι κι εγώ συναισθηματορομαντικοευγενικός (μπορείς να με χαρακτηρίσεις και μαλάκα αλλά έτσι είμαι και μου αρέσει!) Λίγες και ξεκάθαρες κουβέντες είπα, με λίγες και ευγενικές κουβέντες μου απάντησε. Απ' τη στιγμή που το μήνυμα ήταν αρνητικό, για μένα τα υπόλοιπα ήταν πλεονασμός, σχεδόν δεν τα θυμάμαι. Την ευχαριστώ για την ευγένια γιατί χωρίς αυτή πονάει περισσότερο, ξεκόλησε η καρδιά μου βρε! Δεν είμαι καλά!!! (δεν κοιμάμαι καλά, στενοχωριέμαι και πονάω γαμώτο, παρόλο που συνεχίζω να κάνω αστεία με γνωστούς και φίλους) και μάλλον δεν θα είμαι καλά για μικρό ή μεγαλύτερο διάστημα πράγμα φυσιολογικό αφού την αγαπούσα και την αγαπώ ώσπου να μου περάσει (το πρόσωπό της είναι συνέχεια μπροστά στα μάτια μου). Δεν κρατώ καμία κακία στην κοπέλα γιατί δεν έκανε τίποτα κακό!!! Άλλωστε δεν θα ήθελα να είμαι με μια κοπέλα που δεν αισθάνεται περίπου όπως εγώ. Τσαντίζομαι για την τύχη μου που τα αισθήματά μου δεν βρήκαν ανταπόκριση. Θα βγάλω αυτή την κοπέλα από τη ζωή μου τροποποιώντας την κοινωνική μου δραστηριότητα, αλλά θα εκτιμήσω αν μου κάνει ένα τηλέφωνο ρωτώντας απλά "Τι κάνεις?" Θα συνεχίσω να αναζητώ την αγάπη και τον έρωτα!!

3:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ρε παιδια εμενα με γουσταρει ενας φιλος του αδελφου μου και εγω κανω οτι δεν εχω καταλαβει τιποτα αν και εχει γινει κολιτσιδα και σπαστικουλης αν και ςιναι μαθητης του19 και συμπαθιτικος ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ τι να κανω για να του κοψω την φορα που εχει παρει;;;

10:28 AM  

Post a Comment

<< Home