Sunday, December 03, 2006

The Science of Sleep/ Σε Είδα στ’ Όνειρο Μου

The Science of Sleep/ Σε Είδα στ’ Όνειρο Μου
Η αλήθεια είναι ότι η ελληνική μετάφραση του τίτλου της ταινίας δεν έχει και πολύ μεγάλη σχέση με τον πρωτότυπο τίτλο, αλλά μάλλον η ακριβής απόδοση «Η Επιστήμη του Ύπνου» δε θα μας γέμιζε και πολύ το μάτι. Ο Έλληνας έχει πάρει εδώ και χρόνια το μεταπτυχιακό (μην σας πω και το διδακτορικό) στην «επιστήμη» αυτή, τι καινούριο θα είχε να του προσφέρει λοιπόν η ταινία;
Επίσης, αν είστε ρεαλιστές και αγαπάτε τη δράση ή εάν είστε άνθρωποι που βλέπουν ταινίες που περιγράφουν τη σκληρότητα της ζωής ή που έχουν τουλάχιστον ένα βαθύ πολιτικό-κοινωνικό περιεχόμενο, καλύτερα να μην πάτε να δείτε την ταινία. Θα κλαίτε τα λεφτά σας!
Εάν όμως λατρεύετε το σουρεαλισμό, συνηθίζετε να ονειρεύεστε ακόμα και στον ξύπνιο σας, αναζητάτε τη φαντασία στη βαρετή κατά τα άλλα καθημερινότητα, αγαπάτε τις video art δημιουργίες τότε αυτή η ταινία θα σας ταξιδέψει. Εξάλλου πρόκειται για ένα έργο τέχνης, εφ’ όσων οι ήρωες τις ταινίας χρησιμοποιούν ποικίλα υλικά για να συνθέσουν τα όνειρα τους, όπως χαρτόνι, σελοφάν, χαρτάκια από καραμέλες, ρολά από χαρτιά υγείας και πάει λέγοντας.
Η υπόθεση αφορά έναν ντροπαλό νεαρό που ερωτεύεται τη γειτόνισσα του, αλλά έχει πρόβλημα στο να διαχωρίσει το όνειρο από την πραγματικότητα. Εξαιτίας αυτού συμβαίνουν πολλά τρελά σκηνικά, τα οποία υπόσχονται αρκετό γέλιο εξαιτίας της υπερβολής τους καμιά φορά.
Σκηνοθετεί ο Μισέλ Γκόντρι και παίζουν οι Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Σαρλότ Γκενσμπουργκ, Αλέν Σαμπάτ. (Ναι καλά το καταλάβατε. Εκτός από Αγγλικά, θα ακούσετε και αρκετά Γαλλικά).

10 Comments:

Blogger The Motorcycle boy said...

Στο παρά λίγο την έχασα αυτή την ταινία. Παιζόταν στη δίπλα αίθουσα αλλά προτιμήσαμε να δούμε την καινούργια του Γούντυ Άλλεν (δεν ενθουσιαστήκαμε, αλλά δεν κλάψαμε και τα λεφτά μας). Η Απατεών την έχει δει -αλλά δεν έμαθα ακόμα πως της φάνηκε.
Υ.Γ.: Τελικά, να πάμε να την δούμε ή όχι;

11:30 PM  
Blogger Alkyoni said...

εσύ φετίχ ΔΕΝ έχεις;;;
:P
καλή σου μέρα :)

2:05 AM  
Blogger Bitch Girl said...

καλά ο Ελληνικός τίτλος μου θυμίζει ένα ποιηματάκι που λέγαμε μικρά "σε είδα στ’ όνειρό μου κ έξυνα τον πωπό μου" χεχε είχα διαβάσει γι' αυτήν το καλοκαίρι, είδα κ το τρέιλερ στο νετ, την περιμένω αλλά επειδή εδώ που είμαι δεν έχει χειμερινούς κινηματογράφους μάλλον με διαφορά φάσης θα τη δω :(

2:31 AM  
Blogger Attalanti said...

Μου λείπει τόσο, μα τόσο πολύ ο κινηματογράφος (ώρες - ώρες νιώθω ότι σου γράφω από την άκρη του κόσμου)... Λες να την πετύχω στις διακοπές που θ' ανέβω; (βαθύς αναστεναγμός!)

6:18 AM  
Blogger Apateon said...

Εγώ την είδα κ μου άρεσε αρκετά, πέρασε ένα δίωρο ευχάριστα. Δε μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα. Η πρώτη του ταινία "Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού" μου αρέσε πιο πολύ!

7:31 AM  
Blogger toolman said...

αν είναι σαν την αιώνια λιακάδα τότε θα ναι αριστούργημα, αλλά οι περισσότεροι λένε οτι είναι κατώτερη αλλά καλή! πρέπει να χει καλή φωτογραφία και σκηνοθεσία, ε?

9:52 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Μotoboy θέμα ιδιοσυγκρασίας είναι. Οι υπόλοιποι τρεις που ήταν μαζί μου κοντέψαν να με φάνε. Μου είπαν οτι δεν ξανάρχονται μαζί μου γιατί όλο σε κάτι τέτοια περίεργα τους πάω. :-((( (την προηγούμενη φορά την πατήσαμε γιατί πήγαμε φεστιβάλ κινηματογράφου κ κρίμα που δεν είχα χρόνο τότε να σας ποστάρω την πατάτα που είδαμε!)
-Αλκυόνη και φυσικά έχω φετίχ και αν με πιάσει κάποτε κρίση ειλικρίνειας και αυτοσαρκασμού ίσως τα ποστάρω κιόλας!
-Bitch girl καλά μην νομίζεις οτι εμείς εδώ στον "πολιτισμό" κάτι κάνουμε. Τώρα τελευταία δύσκολα βρίσκεις κάτι που να αξίζει πραγματικά τον κόπο να το δείς!
-Ατταλάντι υπάρχουν και τα dvd. Δεν έχεις και κανέναν γνωστό που να έχει home cinema? Θα ήταν μια καλή λύση.
-Απατεών και μένα μ' είχε αρέσει πολύ η λιακάδα! Έπαιζε και ο Τζιμ Κάρρευ... Πάλι όμως υπήρξαν πολλοί που δεν τους άρεσε. Νομίζω οτι κτ τέτοιες ταινίες ή θα σου αρέσουν πολύ ή καθόλου!
-Τoolman η φωτογραφία είναι ενα ποίημα, χωρίς υπερβολή!

1:32 PM  
Blogger Unknown said...

μου αρέσουν και τα όνειρα,μου αρέσει και η Σαρλότ Γκαινσμπουργκ,άρα είναι στα υπ'όψιν.Για να δούμε...

1:37 PM  
Blogger Alkyoni said...

αχαααααχαχα πέρασα να σου φέρω παγωτό...δεν ήξερα τί γεύση προτιμάς κι έτσι σου φερα απ όλα!!!!!
καλό βράδυ :)

1:50 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Cherry τότε νομίζω οτι έχεις όλα τα φόντα για να τη δείς!
-Αλκυόνη αυτό θα πει αμεσότητα! Και έκανες και τη σωστότερη επιλογή... ξέρεις πειραματίζομαι ακόμα για να βρώ την αγαπημένη μ γεύση...

2:00 PM  

Post a Comment

<< Home