Monday, January 01, 2007

Ποδαρικό

Καλή χρονιά σ’ όλους, χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα και ευχαριστώ πάρα πολύ όσους μου ευχήθηκαν στα σχόλια του προηγούμενου ποστ, αλλά και όσους μου ευχήθηκαν εκτός σχολίων ετούτου του blog!
Θα κρατήσω σιγή ιχθύος για το πώς γιόρτασα τον ερχομό του νέου έτους. Το σημαντικό για μένα δεν είναι τα γεγονότα, αλλά το ότι όταν έφτασε η ώρα να προσγειωθώ στην αγκαλιά του μαξιλαριού μου, δεν είχα καθόλου τη διάθεση για κάτι τέτοιο! Έφτιαξα άλλον έναν καφέ, συμμάζεψα τα ασυμμάζευτα και εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία να απολαύσω την πρώτη ανατολή του 2007. Έκτοτε βέβαια κυκλοφορώ σαν το ζόμπι, μα κάτι μου λέει ότι δεν είμαι η μόνη!
Η βραδιά ήταν κλασικά Μοντρεσοριανή. Ξεκίνησε με πολλά ευτράπελα, αλλά ελπίζω τελικά όλοι να πέρασαν τόσο καλά όσο εγώ. Όχι τίποτε άλλο, είναι κάποιοι που παρόλο που με γνωρίζουν ελάχιστα έκαναν πολλά χιλιόμετρα για να παραστούν (θα μου πείτε για αυτό ήρθαν, αν με γνώριζαν καλύτερα μάλλον θα το είχαν αποφύγει, χιχι).
Λένε ότι όταν έχεις καλή παρέα, παντού περνάς ωραία! Εσείς συμφωνείτε μ’ αυτό; Επίσης, είμαι πολύ περίεργη να μάθω πως τα περάσατε εσείς, αλλά θα συγκρατηθώ, μη με πείτε και κουτσομπόλα…

25 Comments:

Blogger The Motorcycle boy said...

Δεν πρόλαβες να κάνεις ποδαρικό στα Καπέλα, χε, χε.
Εμείς πάντως περάσαμε φίνα με φίλους -αν πάει όλη η χρονιά σαν την παραμονή (και την επόμενή της μέρα) -μια χαρά θα είναι.
Εγώ τώρα σου κάων ποδαρικό στο ποδαρικό; Καλή χρονιά!

12:09 AM  
Blogger Erwtas Stomaxhs said...

Φρόες Νόιες Μοντρέσορ!

12:42 AM  
Blogger ZissisPap said...

Καλή χρονιά να έχεις!

1:17 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Χρονια πολλα και καλα!!!
Kepp blogging και το 2007....!!!

2:41 AM  
Blogger toolman said...

με το δεξί, με το δεξί! σε καλό να μας μπεί!
ο χρόνος ντε! χοχοχο!

3:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καααααααληηηηηηηηηή Χροοοοοονιαααααααααά Μοντρεσόρρρρρρρρ!

4:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

xronia polla,kalh xronia.

Λένε ότι όταν έχεις καλή παρέα, παντού περνάς ωραία!

etsi pisteuw einai mallon.gia na to lene!

8:15 AM  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Η καλή παρέα δεν έχει ανάγκη από μεγάλα νούμερα. Με μία καλή παρέα κάθε γιορτή αποκτά νέο νόημα. Καλή Χρονιά.

10:10 AM  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Tώρα εμένα με ενοχλεί αυτός ο πληθωρισμός των ευχών που ρίχνει την αξία τους!Ας είναι!Για το τυπικό που διασώζει το ουσιώδες, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

11:14 AM  
Blogger unapatatras said...

καλή χρονιά κι από μένα
με υγεία και τεμπελιά! :-)

1:08 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Μotoboy Ξέρω, με πρόλαβε ο αρχιμάγιστρος της γρουσουζιάς στα καπέλα! Μ' έκανες ποδαρικό εσύ??? Γκρι γκρι γκρίνια!!!

-Έρωτα του στομαχιού, μ' άρεσει που σε καταλαβαίνω μόνο εγώ!!!

-Sigmund ανταποδίδω εις διπλούν!

-Πρέζα μετά από το ποστ σου που έλεγες τη γνώμη σου για τις ευχές, σε απαλάσσω από την υποχρέωση αυτή γιατί έχεις δίκιο! :-)

-Toolman εγώ προτιμώ να μπει με τα 2 πόδια ο χρόνος, όχι κουτσά στραβά! :Ρ

-σεεεεεεεεεεεεεξπυυυυυυυυυρ καλή χρονίαααααααααααα και σε σέεεεεεεενα!

-Ονοματοδοσία καταχωρώ τη ψήφο σου υπερ της παρέας λοιπόν!

-Δείμε του πολίτη αν και στη μεγάλη θεαματικότητα δύσκολα αντιστέκεται κανείς, ναι στους λίγους και καλους που ομορφαίνουν κάθε μέρα, όχι μόνο τις γιορτινές!

-Ιωάννη κράτα τες και δωστες, αχρείαστες να ναι! Καλή χρονιά!!

-Unapatatra προς θεού, όχι τεμπελιά! Που κοιτάω εδώ και μέρες να στρώσω τον εαυτό μου μπας και κάνω καμιά από τις δουλειές που έχουν μαζευτεί!!!

2:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Το ΄κανες πάλι το θαύμα σου ε;
Άντε καλή χρονιά να έχεις και καλά να περνάς εκεί ψηλά στη Θεσσαλονίκη.!!!

11:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Το σχόλιο σου με την καλή παρέα μου θύμισε την διαφήμιση στο ράδιο με τον περιπτερά:
«Χίλια άτομα; Μέσα στο περίπτερο;»
«Ε μην φανταστείς. Τσίμα τσίμα είμαστε».
Καλή χρονιά να έχεις.

1:25 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Λαμιώτη εγώ θαύμα? Είμαι αθώα κύριοι δικαστές!
-Λιθώνη χιχι έτσι ακριβώς! :-)) Καλή χρονιά και σε σένα!!

4:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

καλά έκανες και πέρασες υπέροχα και ξενυχτισμένα!

φιλιά πολλά!

7:04 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Καλώς την! (Ξέρω οτι έκανα καλά...)

9:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Να πάνε όλα δεξιά για σένα...

1:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ημουν και εγω αυτοπτης μαρτυς την Πρωτοχρονια μαζι με τηνhomelessκαι οφειλω να πω οτι περασα πολύ ωραια!το πιο εντυπωσιακο απ'όλα ηταν οτι η τουαλετα του σπιτιου ανοιγε χειροκινητα και επρελε ο δικεφαλος σου να ηταν σαν του Γκατδιούδη για να την ανοιξεις!

1:54 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Άβατον ευχαριστώ και ανταποδίδω. :-)

-Εεεε εντάξει αγαπητή γκρίνια αναβαθμίστηκα βλέπεις και από homeless έγινα και doorless!!!

P.s. Καλά βρε δεν ντρέπεσαι?! Τόσο καιρό διαβάζεις το blog μου και δεν σχολίαζες! Έπρεπε να σου δώσω αφορμή για να γκρινιάξεις?! Το nick name πάντως το βρήκαμε, blog θα σου ανοίξω καμιά ώρα?

2:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Εγώ πέρα πάρα πολύ ωραία ίσως οι καλύτερες γιόρτες μου τα τελευταία χρόνια!! Καλή χρονιά!!

9:48 AM  
Blogger Attalanti said...

Καλή χρονιά montresoraki! Θα είναι, θα είναι, θα το δεις... Θα είναι τόσο καλή που δε θα χρειάζεται να ονειρευτείς κάτι καλύτερο. Ξέρω που σου λέω... :)

12:44 AM  
Blogger sorry_girl said...

Καλή χρονιά.
Και τυχερή.
Πως πέρασα;
Ε καλά.
(χιχιχ!)

1:14 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Τέτοια να ακούω Γωγώ!!! :-)))
-Ατταλάντι αν σου πω οτι το ίδιο προαίσθημα έχω κι εγώ? :-)
-Sorrygirl με το τσιγκέλι θα στα βγάλουμε εσένα? Πες παιδί μου πόσους σκότωσες για να πάρεις το φλουρί και κυριώς πως τους σκότωσες!!!

3:45 PM  
Blogger nosyparker said...

LOL Κι εγώ μοντρεσοριανά την έβγαλα φέτος. :-D

ΥΓ Αυτό με τη χειροκίνητη πόρτα τουαλέτας πολύ μου άρεσε.

12:51 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Τελικά έχω πατεντάρει νέο είδος διασκέδασης! :-)
Ας με μαζέψει κπ επιτέλους!!!

4:07 AM  

Post a Comment

<< Home