Sunday, January 14, 2007

Είμαι μια νοικοκυρά εγωωωωώ

Το ντεμπούτο μου στο άθλημα του blogging το έκανα πριν ένα χρόνο περίπου με το παρακάτω κείμενο. Χαμογελώ όταν σκέφτομαι πόσα έχουν αλλάξει από τότε. Το κυριότερο: έχω γίνει πιο νοικοκυρά! Καλά τι βήχετε φίλοι και γνωστοί, δεν μπορώ να καταλάβω! Για του λόγου το αληθές σας παραπέμπω στο blog- τσελεμεντέ της Nosyparker, "Nosy-Νοστιμιές http://nosyparker-mageiremata.blogspot.com της οποίας το blog κοντεύει να ξεπεράσει σε όγκο τα βιβλία της Βέφας! Είπα και εγώ να συμμετάσχω για να αποδείξω σε μερικούς μερικούς ότι το μαγείρεμα και εγώ έχουμε μια σχέση πάθους! Εσείς έχετε να αντιμετωπίσετε 2 πραγματικότητες και να διαλέξετε όποια αγαπάτε (εξάλλου είναι γνωστό ότι είμαι ο άνθρωπος των 1000 αντιφάσεων).

Ακολουθώντας το φεμινιστικό πνεύμα της εποχής μας, το παραδέχομαι πως είμαι περισσότερο γυναίκα καριέρας παρά κορίτσι για σπίτι.
Το άκουσα το "ωχ" από σας τους εκπροσώπους της «παλαιάς» γενιάς και έχετε απόλυτο δίκιο! Διότι υπάρχει πρόβλημα! Αφού οι γυναίκες αρνιόμαστε να μένουμε σπίτι, το ίδιο όμως και οι άντρες, ποιος μένει να κρατήσει σε τάξη το σπίτι και να αναθρέψει τα παιδιά; Να σας δώσω την απάντηση εγώ. Άντε την καθαριότητα την αναλαμβάνει η οικιακή βοηθός, την ανατροφή των παιδιών, όμως, ποιος θα την αναλάβει; Πάλι η οικιακή βοηθός; Ή μήπως η πεθερά; Ή μήπως ακόμη χειρότερα και το πιο σύνηθες σε αυτή την κοινωνία τα παιδιά από μόνα τους; Α! Να μην ξεχάσω και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όπου πέρα από την τηλεόραση συγκαταλέγεται και ο pc!
Αυτά τα τραγικά αναλογίστηκα και εγώ η δόλια τις προάλλες και αποφάσισα να ερευνήσω σε βάθος το παραφυσικό αυτό θέμα που λέγεται «δουλειές του σπιτιού». Για να είμαι ειλικρινής, δεν το αποφάσισα από μόνη μου, αλλά με ανάγκασαν οι περιστάσεις καθώς είχε αρρωστήσει βαριά με γρίπη η μητέρα μου.
Η πρώτη μου δουλειά ήταν το πλύσιμο των πιάτων και προς μεγάλη μου έκπληξη δεν τα πήγα καθόλου άσχημα για πρώτη φορά! Κατάφερα να σώσω σχεδόν τα μισά από αυτά!
Έπειτα είπα να συγυρίσω. Ξεκίνησα από το δωμάτιο μου, το οποίο ήταν και η μεγαλύτερη πρόκληση! Στην αρχή βρέθηκα σε ιδεολογική σύγκρουση καθότι είμαι οικολόγα και το δωμάτιο μου έχει ανακηρυχθεί εδώ και χρόνια προστατευόμενη περιοχή για τις κατσαρίδες, τις αράχνες και τα τρωκτικά. Έκανα την καρδιά μου πέτρα, όμως, και συνέχισα το έργο μου. Πήρα την ηλεκτρική σκούπα… αλλά ρε παιδιά να σας δώσω μια συμβουλή. Όταν αποφασίζετε να κάνετε κάτι τέτοιο φροντίστε πρώτα να μαζέψετε από το πάτωμα τυχόν αντικείμενα που μπορεί να βρίσκονται εκεί. Προσωπικά έχασα τα κλειδιά μου, μερικά κέρματα και τα αγαπημένα μου σκουλαρίκια.
Αποκαρδιωμένη από αυτήν την κατάληξη και για να αλλάξω παραστάσεις είπα να καθαρίσω τα τζάμια των παραθύρων. Καλά ε ξαφνικά ένιωσα λες και βίωνα κάποιο θαύμα… οι αχτίδες του ήλιου μπήκαν με φόρα στο δωμάτιο μου και το φώτισαν όσο ποτέ άλλοτε!
Την θεϊκή αυτή παρέμβαση διέκοψε απότομα η γκρίνια της μικρής μου αδελφής και του πατέρα μου οι οποίοι είχαν πεινάσει λέει. «Τι να παραγγείλω;» ρωτάει ο πατέρας. «Καλέ υπάρχει καλύτερο πράγμα από το σπιτικό φαγητό;» αντέτεινα εγώ όλο αυτοπεποίθηση και έπιασα το τηγάνι. «Εξαρτάται από το ποιος το μαγειρεύει» πέταξε και ο πατέρας μου φανερά δύσπιστος. Για να μη σας τα πολυλογώ… η τελευταία δουλειά που έκανα εκείνη την μέρα ήταν να ταΐσω το σκύλο μας, τον Γκούφυ, με τα λίγο ωμά και υπερβολικά αλατισμένα κεφτεδάκια μου και τις τηγανιτές μου πατατούλες με την ελαφρώς καρβουνιασμένη τους απόχρωση!
Ευτυχώς που η θητεία μου στις οικιακές υποθέσεις έληξε την επόμενη μέρα, καθώς η μητέρα μου είχε θεραπευτεί ως δια μαγείας από το κρύωμα της!
posted on Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2006 1:44 πμ
Υστ. Όπως καταλάβετε δεν έχω χρόνο να ποστάρω καινούρια κείμενα και ανακυκλώνω παλιά!

39 Comments:

Blogger zouri1 said...

eisai πολυ μπροστα.Ενα μηνα και 2 μερες.

10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν μας είπες βέβαια ακριβώς τι άλλαξε από τότε (αν άλλαξε κάτι) αλλά οι γυναίκες καριέρας πάντα αλλάζουν οπότε...

αναμένουμε τη μέρα που θα γίνεις pro

11:02 AM  
Blogger nosyparker said...

Κατ' αρχήν, μάθε να βάζεις link; :-P

Δεύτερον, τι σε κάναμε μέλος στο nosy-Νοστιμιές; Ανέβασε καμία γερμανική συνταγή!

11:10 AM  
Blogger nosyparker said...

Αχούυυυυυυυ, βιάστηκα να μιλήσω! Το κορίτσι μας ανέβασε ήδη γερμανική μηλόπιτα!!!

ΥΓ Σε κάθε συνταγή να βάζεις και κατηγορίες please. Στο ποστ από κάτω έχει Show all, τις εμφανίζει κι επιλέγεις μία.

11:20 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Zouri πάντα ήμουν προοδευτικός άνθρωπος!
-Δρ ugbar η επαγγελματική μου υπόσταση σας φάνηκε πιο πειστική, έτσι? Άλλαξαν πολλά αλλά άσε με να κρατήσω κάτι κ για μένα! :-)
-Νοsy θα βάλω λινκ! Καλέ Γερμανική συνταγή σου έβαλα!!!! Δες τον τίτλο!!!

11:21 AM  
Blogger homelessMontresor said...

χιχι πρόλαβες να το διορθώσεις την ώρα που σου την έλεγα! Παρα τρίχα την γλίτωσες άτιμο γατί! :Ρ

11:22 AM  
Blogger nosyparker said...

Ωραία, πάνε τώρα εδώ και μάθε να βάζεις link. χιχιχι

11:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

είμαι υπέρ της ανακύκλωσης γενικότερα, οπότε - no harm.
εγώ σήμερα μετά από καιρό μαγείρεψα γιατί με άφησαν μόνο στο σπίτι. κάτι συκωτάκια κομένα σε φέτες σα φιλέτο, τα έκανα στο τηγάνι με κρεμμυδάκια και τα 'έσβησα' σε κρασί. όλως παραδόξως τα πέτυχα.

12:27 PM  
Blogger Epsilon said...

Γεια σου μικρή μαγείρισσα! Δεν είχα διαβάσει το πρώτο σου ποστ,χεχε καλό.
Καλή επιτυχία στο συνταγοblog, είναι πολύ καλή ιδέα, μπράβο και στις δυο σας. Αν δεν ήμουν κρυψίνους και μοναχοφάης :-ΡΡΡ θα σας έδινα και δικές μου!

1:30 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Keimgreek συκωτάκια???
Μπιάχ!
Αν δεν είχες βάλει αυτη τη μικρή λεξούλα, θα μου έτρεχαν τα σάλια τώρα!
π.χ.
πα'ι'δάκια κομμένα σε φέτες σα φιλέτο, τα έκανα στο τηγάνι με κρεμμυδάκια και τα 'έσβησα' σε κρασί.
Much Better now! :-)
-Έψιλον, μόλις αλλάξεις γνώμη, στέλνεις e-mail στην αρχιμαγείρισα για να σ στείλει πρόσκληση! Όχι τπτ άλλο φαίνεσαι κρυφό ταλέντο!

2:13 PM  
Blogger Sigmataf said...

Και καλά κάνεις.

3:16 PM  
Blogger Unknown said...

καλημέρες Μόντρεσορ!

12:44 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Sigmataf & Cherry την καλημέρα μου!!!

4:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Θα σου βάλει η Nosy τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι. Μια που είπα παπούτσι...καμμια συνταγή για μελιτζάνες παπουτσάκια έχετε ανεβάσει? Άσε, πάω να ψάξω!

7:51 AM  
Blogger roidis said...

αυτό νιώθεις, αυτό κάνεις. so what όλοι μας κάνουμε ανακυκλώσεις ποστ.

εγώ το κάνω για να εκνευρίζω αυτούς που θέλω να εκνευρίσω.

1:27 PM  
Blogger homelessMontresor said...

-Σεξπυρ χιχι δεχόμαστε και παραγγελιές, αμε! Τώρα αμα μπορούμε να τις μαγειρέψουμε είναι άλλο θέμα!
-Roidis ριζοσπαστικός όπως πάντα! :-)

2:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Χαίρε Montressor, oι μελοθανατοι απ'το φαι σου, σε χαιρετούν.........!

2:32 PM  
Blogger Άβατον said...

Ξέρεις βρε Ε.Τ. τι μου αρέσει με τα κείμενα σου?
Ότι, χωρίς να σε ξέρω από κοντά, είναι ΕΣΥ. Ούτε κάτι λιγότερο ούτε κάτι περισσότερο ή ψεύτικο. Και φυσικά μου αρέσει που πάντα διαθέτουν όμορφο χιούμορ. :)

3:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Κι εμενα, αυτο μου αρεσει!
Και τα φαγητα, ομως...

12:37 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Εσένα Γκρίνια έπρεπε να σε δηλητηριάσω την Πρωτοχρονιά όσο είχα την ευκαιρία, αλλά έχε χάρη που με είχε πιάσει το πνεύμα των χριστουγγένων εκείνες τις μέρες!
-Άβατον δεν ξέρω με τι ασχολείσαι, αλλά στην ψυχολογία θα είχες πολύ μέλλον! Πάντως πέρα από την πλάκα, ενα τέτοιο σχόλιο σημαίνει πολλά για μενα. Ευχαριστώ!
-Ν.ago έχεις γούστο τελικά (για τα φαγητά μιλάω!)!!

3:05 AM  
Blogger Τελευταίος said...

Η "monressor της Φτελιάς"!!!
Περίπου...

2:00 AM  
Blogger homelessMontresor said...

:-))))) Ακριβώς... περίπου!

3:44 AM  
Blogger Pastaflora said...

να ζητήσω ιδιαίτερα μαθήματα μαγειρικής, η άχρηστη; που ούτε ένα αβγό δεν ξέρω να βράσω;;;

9:26 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Καλά βρε σε λένε ΠΑΣΤΑφλώρα και δεν ξέρεις από μαγειρική?! Εγώ ευχαρίστως να σε διδάξω... αλλά ξέρεις τι λένε... με όποιον δάσκαλο καθίσεις.... :Ρ

10:11 AM  
Blogger Pastaflora said...

χα, χα τα φαινόμενα απατούν! αν και ΠΑΣΤΑφλώρα, στη μαγειρική παίρνω μηδέν με τόνο.

10:47 AM  
Blogger Άβατον said...

...το σημαντικότερο όλων είναι και αυτοσαρκασμό βεβαίως βεβαίως! (μόνο τότε μπορούμε να κάνουμε και να ανεχθούμε το χιούμορ που αφορά τρίτους αλλά και τον εαυτό μας). :)

11:37 AM  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

homelessMontresor το λάθος στην παιδαγωγική δεν είναι κατακριτέο.Πάνω σε αυτό χτίζουμε τις καινούριες γνώσεις!Αυτό συμβαίνει και στα λάθη που πιαθνόν κάνουμε καθημερινά.

Τώρα ξέρεις!!!Λίγο το έχεις αυτό;

Καληνύχτα φίλη μας!

2:04 PM  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Είσαι καλή νοικοκυρά, είναι αλήθεια... Ευτυχώς που υπάρχουν άνδρες που ξέρουν να πλένουν ή να μαγειρεύουν ή να καθαρίζουν το σπίτι. Αλλιώς...

10:34 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Άργησα αλλα τα είδα τα σχόλια!
Άβατον το αυτοσαρκάζειν εστι φιλοσοφειν αυτό πιστευώ.
-Ιωάννη μια μέρα-όταν με το καλό βρω λίγο χρόνο- θα γράψω ενα ποστ για την άποψη μου για τα λάθη! Άνοιξες μεγάλο θέμα και πολύ θα μου άρεσε να δω κι άλλες απόψεις!
-Δείμε του Πολίτη η αλήθεια είναι πως... εκτιμώ πολύ τους άνδρες που ξέρουν να μαγειρεύουν ή να κάνουν δουλειές του σπιτιού!

2:21 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Peter Parker δεκτές οι αντίθετες γνώμες, αλλά χωρις υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

2:23 PM  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

homelessMontresor,θα μου ήταν πιο βολικό για την επόμενη εβδομάδα.Θα χαρώ να γνωρίσω εσένα και μερικούς άλλους από κοντά.Θα βρεθεί τρόπος για επικοινωνία.Ευχαριστώ πάντως για την πρόσκληση.

4:54 AM  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Και postareis μια τη βδομάδα βλέπω... Φιλιά στη Σαλονίκη!

1:09 PM  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

homelessMontresor,πήρα την απόφαση για μετακόμιση στο mesokosmos.wordpress.com Tώρα να σου γράψω και την διεύθυνση tyflomyga@mail.gr για να μιλάμε.Καλημέρα!

5:48 AM  
Blogger Agobooks said...

...Και καλή μας όρεξη!

12:59 PM  
Blogger Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής said...

Είπα να περάσω να δω τι κάνει το μοντρεσοράκι και το πέτυχα στις "προκοπές" του!
Να υποθέσω ότι την επόμενη φορά θα μας καλέσεις στο πεντακάθαρο σπίτι σου να μας φιλέψεις νοστιμιές από τα χεράκια σου;

(Σματς!)

8:35 AM  
Blogger nahames nakanamoko said...

άντε,αύριο το blog σου κλείνει ένα μήνα εγκατάλειψης,ελπίζω να επανέλθεις στο σπορ σύντομα!

3:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

improve search engine rank sempo seo backlinks backlink service

10:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Howdy! I just wish to offer you a huge thumbs up for your excellent info you've got here on this post. I'll be coming back to your web site for more soon.

[url=http://xrumergeek.com]backlink service[/url]

8:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

You are so interesting! I do not suppose I have read a single thing like this before. So great to discover somebody with unique thoughts on this subject matter. Really.. thank you for starting this up. This site is one thing that is needed on the internet, someone with a bit of originality!

[url=http://truebluepokies4u.com]online pokies[/url]

9:26 PM  

Post a Comment

<< Home