Wednesday, February 14, 2007

Θέμα Οπτικής

Στο γυμναστήριο όπου πηγαίνω κυκλοφορούν πολλά ψώνια. Τους παρακολουθώ εδώ και καιρό. Φοράνε καρό παντελόνια ή κολλάν για να φαίνεται η σωματική τους διάπλαση και κολλητό- σε σημείο σκασμού- φανελάκι για να μένουν γυμνά τα στιβαρά τους μπράτσα και οι ζουμερές τους ωμοπλάτες. Έχουν ύφος «I am the king of the world” ή σε ελληνική μετάφραση «Γαμάω και δέρνω» (ας με συγχωρήσουν οι εκατοντάδες υψηλού επιπέδου αναγνώστες μου) και τίποτα δεν μπορεί να πτοήσει το διογκωμένο με ορμόνες ΕΓΩ τους.
Για κακή μου τύχη, ένας τέτοιος με πλησίασε σήμερα. Δε θα αναλύσω το γιατί και πως του ήρθε να γυρίσει να με κοιτάξει, γιατί ίσως συνειδητοποιήσω ότι τους μοιάζω πολύ περισσότερο από όσο θα ήθελα και δε θα την αντέξω αυτήν την κεραμίδα… αυτόν τον τσιμεντόλιθο… αυτήν την σιδερόβεργα… καλά έτσι όπως πάω θα χτίσω σπίτι σε λίγο, οπότε ας γυρίσω στην αφήγηση μου. Ο τύπος που λέτε σίγουρα όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη βλέπει τον εαυτό του κάπως έτσι:



Έτσι εξηγείται άλλωστε ο αέρας αυτοπεποίθησης που είχε όταν ήρθε για να μου πιάσει την κουβέντα, γιατί αν ήξερε τι εικόνα έχω εγώ γι’ αυτόν, μάλλον θα ήθελε να κρυφτεί για πάντα στο πιο σκοτεινό υπόγειο και να μην ξαναπατήσει πόδι στην επιφάνεια της γης… χμμμ… δεν είναι κακή ιδέα! Για να το δοκιμάσω. Ιδού:



Άραγε αυτός τι είδε σε μένα και του έκανα τόσο φοβερή εντύπωση;



Η ίδια βέβαια έχω μια εντελώς διαφορετική εικόνα για τον εαυτό μου:


Οι περισσότεροι φίλοι μου από την άλλη με βλέπουν κάπως έτσι:



Οι μαθητές μου πιθανότατα έχουν την παρακάτω εικόνα για μένα:



Θα μπορούσα να συνεχίσω τη λίστα έπ’ άπειρον μα δε θέλω να σας κουράσω. Εξάλλου, είμαι σίγουρη ότι τόσην ώρα μόνο μια σκέψη περνάει από το μυαλό σας. Πώς να είναι άραγε πραγματικά η Μόντρεσορ; Ποια είναι η αληθινή της εικόνα;
Παιδιά λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω, αλλά δεν θα τη μάθετε ποτέ! Όχι επειδή δεν υπάρχει (σίγουρα σαν ιδέα υφίσταται), αλλά γιατί πάντα η εικόνα αλλάζει ανάλογα με αυτόν που την βλέπει και ο παρατηρητής πάντα θα φιλτράρει την πραγματικότητα με βάση τις δικές του εντυπώσεις, απόψεις και προσδοκίες. Η αντικειμενική αλήθεια υπάρχει, απλά δεν υπάρχουν αντικειμενικοί παρατηρητές.

Υστ. Αυτός ο Άγιος Βλαχεντίνος, Φράγκεντινος, Τσαρλατίνος- πως τον λένε τέλος πάντων- ποιος είναι ρε παιδιά; Για εξηγήστε μου! Όχι τίποτε άλλο μου έκανε εντύπωση που αντί να πάμε στην εκκλησία για να τον τιμήσουμε βγαίνουμε για ποτό λέει. Μπας και με κορόιδευε ο Μπόντυ Μπίλντερ;

23 Comments:

Blogger Erwtas Stomaxhs said...

βο βαρστ ντου ντι γκάνζε τσάιτ; βαρούμ χαστ ντου νιχτ ιν ντεν "χούτεν αμ λίχτεν" γκελίνκτ;
ιχ φρόιε μιχ ντας ντου βίντερ χίαρ μπιστ!

3:34 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Ιχ χαμπε ντοχ ιν ντεν "χουτεν αμ λιχτερν" γκελινκτ, οντερ νιχτ?!
Ιχ χαμπε αινφαχ καινε τσαιτ μερ γκεχαπτ, μαιν φροιντ, βαιλ ιχ σεαρ φιλ αρμπαιτ χαττε! Ιχ χοφε αμπερ ντας ιχ γετστ νιμερ σο λανγκε βεγκ μπλαιμπε! Ουντ βι γκετς ντιαρ?

5:05 PM  
Blogger zouri1 said...

α,σορρυ σε λαθος ,μπλογκ μπηκα.

8:13 PM  
Blogger Helix Nebulae said...

Παρομοίως :-ο
Στρουμφίτεν φράου Μπλούχερ, σφίχτεν καπούτ βαλεντίνεν...

12:08 AM  
Blogger Tasis Plisis said...

Εγω σε βλεπω σαν Μητσοτακη :P

(ελα, ενταξει αστειευομαι... μην πεις τιποτα κακο για μενα!)

1:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Μπράτσα δεν έχουμε, θέλετε. Μπράτσα έχουμε, δε θέλετε.

Χίλφεεεε!

2:35 AM  
Blogger Montresor-R said...

-Zουρι Γκουντενμοργκεν! :-)
-Helix Nebulae καπουτ o Βαλεντινεν? Αλληλούλια!
-Dcd thanks που επιβεβαιώνεις τα λεγόμενα μου! Στο χρωστάω, τώρα πρέπει να κατέβω Αθήνα για να σε ευχαριστήσω και από κοντά (είχα αφήσει κάποια πράγματα α-γκρέμιστα), παστίτσιο πότε θα φτιάξετε? :Ρ

2:41 AM  
Blogger homelessMontresor said...

jojox... δεν έχετε μπράτσα, κανα χέρι χίλφε τουλάχιστον έχετε?

2:46 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Η Montresor-r και HomelessMontresor είναι το ίδιο πρόσωπο, οι 2 όψεις του ίδιου νομίσματος.

2:47 AM  
Blogger The Motorcycle boy said...

Μπα, πάμε και γυμναστήριο τώρα; Μάλιστα, μάλιστα! Και να σου πω; Τι κακό έχει ο Χουλκ; Μια χαρά γκόμενος είναι. Από την άλλη πλευρά -ο Μπραντ Πιτ στα νεανικά του ήταν σα σαρδέλα έξω από τη σαλαμούρα.

4:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

γουάο σε ποιο γυμναστήριο πηγαίνεις και έχει όλους αυτούς τους παίδαρους; θα έρθω κι εγώ μήπως βρω από σπόνδα γκόμενα, αφού φαντάζομαι θα έχει πολλές που σπεύδουν για τους παίδαρους. χο.χο.χο.

8:10 AM  
Blogger toolman said...

αν αυτός που στην έπεσε μοιάζει με τον μπράντ πιτ και τον απέρριψες τι να σου πω....
μάλλον και γω δε θα χω καμιά τύχη με σένα! :PP

10:06 AM  
Blogger Agobooks said...

Αμάν!
Οχι οχι!
Δεν πάω γυμναστίριο εγώ!
Οπότε...
Γκουντερλιγκτεν χαουτεν μπιγκτεν!

10:15 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-MB πάντα γυμναζόμουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο (κυρίως τρέχοντας σαν τον Βέγγο από το ένα άκρο της πόλης στο άλλο), απλά τώρα πάω εκεί που συχνάζουν οι VIP! Επίσης αφού τα ξέρεις τα γούστα μου, προτιμώ κάτι σε Ποε, Κόμη Δράκουλα, Φάντασμα της Όπερας... :ΡΡΡ
-Κeimgreek ξέχασα να σου αναφέρω τις γκόμενες που κυκλοφορούν εκεί (υπάρχουν οι διαίτης και αυτές που χρειάζονται δίαιτα!)
-Τοολμαν αυτός που μου την έπεσε για εμένα έμοιαζε με τον Χαλκ, αλλά είπαμε όλα θέμα οπτικής γωνίας είναι... άσε που εκτιμώ περισσότερο τα ψυχικά χαρίσματα και μπλα μπλα μπλα...
-Ν. ago εγώ πάλι πάω, είμαι γενναίο άτομο εκ φύσεως κ λέω να το συνεχίσω το σπορ... άσε που δίνει ευκαιρίες για φιλοσοφικούς προβληματισμούς και κοινωνική μελέτη(αυτό μόνο εγώ θα το γραφα!)!!

4:30 PM  
Blogger sorry_girl said...

Γιατί μιλάτε ξενικά;
(η ηλίθια απορία της ημέρας χιχιχ!)
τώρα στο θέμα μας..
Έπρεπε να βγεις μαζί του.
Και μετά να τον στείλεις σπίτι του.


χιχιχ όχι που δε θα σου είχα την κλασική μου απάντηση!

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εγώ σε βλέπω μια χαρά :)

3:20 AM  
Blogger Sigmataf said...

ΧΕ-ΧΕ-ΧΕ.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΧΑΧΑΧΑΧΧ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ..........παύση 2/4.....

χεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεεχεχεχεχεχεχεεεχεεχεε

3:57 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Sorry girl δεν έχει πλάκα να συμμετέχεις σε μια συζήτηση χωρίς συγκεκριμένο θέμα και σκοπό;
Όσο για το άλλο που λες... η αλήθεια είναι οτι σκιάχτηκα. Μισή μερίδα εγώ, ολόκληρο τέρας αυτός... που να τα βγάλω πέρα?!!!
-Σεξπυρ χιχι... μήπως είσαι μύωπας?
(Μεταξύ μας πάντως κι εγώ έτσι με βλέπω!)
Καλημέρα μας!

3:57 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Sigmataf πότε πρόλαβες και σχολίασες καλέ??!!!
Χαίρομαι πάντως που σου δημιούργησα τόσο ρυθμικό και αρμονικό γέλιο!!!!

3:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

αυτο το γυμναστηριο οντως μαζευει πολλα ψωνια!αλλα ποιος ειναι ο βασιλιας ολων αραγε?......αυτος που σου ριχτηκε!ΧΙ Χι...!

10:35 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Εμ εμένα δεν μου την πέφτουν οτι και οτι άνθρωποι, αλλά μονάχα γαλαζοαίματοι... ενίοτε και πρασινοαίματοι (τώρα αυτό γιατί μοιάζει με πολιτικό σχόλιο, ενώ δεν είναι... δεν ξέρω!!!)

1:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Υπάρχουν πολλές οπτικές, μα FIY η δικιά μας είναι πάντα οι καλύτεροι και των άλλων διατρεβλωμένες.

Η αλήθεια δεν έχει καμία θέση εδώ.
Όσο για τα μπράτσα, ασε... δε βράζονται ούτε σε 3 ώρες με χύτρα ταχύτητος ;)

6:18 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Dr Uqbar άσε μπελάδες στο κεφάλι μου θα έβαζα, κυρίως γιατί είμαι πίσω τεχνολογικά! Δεν έχω χύτρα ταχύτητος, αλλά καζάνι!!! :-)

Η δικιά μας οπτική είναι καλύτερη, μόνο όμως αν μας ευχαριστεί, γιατί αν μας κάνει δυστυχισμένους, τότε για μένα δεν αξίζει! Ξέρω για π.χ. μια κοπέλα που σύμφωνα με τη δική μου οπτική είναι Θεά,αλλά η ίδια πιστευεί οτι είναι κακάσχημη, αυτό βγαίνει προς τα έξω και στους άλλους και έτσι μειώνει κατα πολύ την εικόνα της, δεν είναι κρίμα αυτό;

10:08 AM  

Post a Comment

<< Home