Friday, March 02, 2007

Θα τραβήξω τις κοτσίδες μου!


Σήμερα δίδαξα σε μια μαθήτρια μου τα διάφορα είδη ταινιών στα Αγγλικά (e.g. comedy, cartoon, thriller* e.t.c.) και για καλύτερη εμπέδωση του καινούριου λεξιλογίου ασχοληθήκαμε με μια άσκηση συμπλήρωσης κενών. Υπήρχε λοιπόν η εξής πρόταση:

It was a great ______________ film about Vietnam.

Μόλις διάβασε την πρόταση, με ρώτησε ευθύς αμέσως:
«Κυρία, ο Vietnam είναι ηθοποιός;»

Στο κενό έμπαινε κανονικά η λέξη “war film”, αλλά μήπως τελικά η σωστή απάντηση είναι drama?

p.s. Με το παραπάνω ποστ σαφώς δε θέλω να δείξω ότι τα ξέρω όλα, έχω πετάξει κι εγώ κάτι μαργαριτάρια, μα κάτι μαργαριτάρια! Αλλά, μήπως, θα έπρεπε να αναθεωρήσουμε λιγάκι τι γνώσεις που μεταδίδουμε στα παιδιά μας; Όχι τίποτε άλλο, έχω βαρεθεί εδώ και 2 μέρες να απαντάω στην ερώτηση αν μπορούμε να κάνουμε κανένα listening με το τραγούδι του Σαρμπέλ (Δεν τον συμπαθώ, δεν τον συμπαθώ, δεν μπορώ να το κρύψω άλλο!)!!!

*Το ξέρατε ότι στα Αγγλικά “thriller” ονομάζονται οι αστυνομικές ταινίες, ενώ οι ταινίες τρόμου λέγονται “horror films”?

18 Comments:

Blogger psarog said...

lol! Mporei tin epomeni fora na se rwthsei poios einai autos o Coming Soon pou paizei se oles tis tainies

3:12 PM  
Blogger homelessMontresor said...

:-)))))))
Καλά, αυτός πλάκα πλάκα είναι μεγάλη φίρμα!!!!

3:15 PM  
Blogger Carrie Vs Bridget said...

drama... drama αγαπητή! ;-)

Κοτσάνα δικού μου μαθητή (όχι, εγώ βασικά δεν του κάνω αγγλικά, αλλά τον διαβάζω γενικά για τα διαγωνίσματα):
Πρέπει να γράψει κάτι προτάσεις για σινεμά και ταινίες. Οπότε γράφει το κορυφαίο:
- I like erotic movies!
Θέλω να ελπίζω ότι στην 5η Δημοτικού δεν έβλεπε τσόντες... Ή και να έβλεπε δε θα το παραδεχόταν κιόλας! ;-)

Υ.Γ. Romance movies δεν είναι;

3:27 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Κοίταξε... στην εποχή μας ποτέ δεν ξέρεις! :Ρ
Έχω δουλέψει σε videoclub και θυμάμαι οτι ουκ ολίγες φορές πρόφταινα στο τσαφ κτ πιτσιρίκια που καταστρώναν ολόκληρα σχέδια για να μ' αποσπάσουν την προσοχή, ώστε να μπορέσουν να πάνε στον κάτω όροφο! Η δύναμη της περιέργειας!
Υ.Γ. Έτσι είναι.

3:35 PM  
Blogger divine mitsakos said...

εγώ το ήξερα αυτό για τα θρίλερ! :))
-----------------
στο πανεπιστήμιο στο μάθημα της πληροφορικής ο καθηγητής ρώτησε συμφοιτήτρια να του δείξει ποιος είναι ο σκληρός κι αυτή απάντησε "δεν ήξερα ότι έπρεπε να φέρουμε κάτι από το σπίτι", οπότε μην αγχώνεσαι για τα παιδιά, νομίζω πως σε όλες τις γενιές υπήρχαν και θα υπάρχουν ατσίδες! :))

4:28 PM  
Blogger Erwtas Stomaxhs said...

απελπίστηκα...

4:52 PM  
Blogger nosyparker said...

Ρε συ μην απελπίζεσαι, εγώ έχω ανοίξει ολόκληρο thread σε κάποιο forum με μαργαριτάρια μαθητών! Κάτσε να το βρω και να στο βάλω εδώ να το δούνε κι άλλοι.

12:01 AM  
Blogger nosyparker said...

Eureka! :-D Λοιπόν διαβάστε εκεί που έχει το γνωστό avatar (αυτό με τη γατούλα) και ξεραθείτε στα γέλια. Βασική προϋπόθεση η πολύ καλή γνώση αγγλικών. Για τους υπόλοιπους, παρακάτω έχει και μαργαριτάρια από διαγωνίσματα στα ελληνικά. ;-) Enjoy!

12:06 AM  
Blogger Agobooks said...

Καλημέρα montresor!
Μιλάμε για μαθητές όμως ε;
Που να ακούσεις μαργαριτάρια φοιτητών, δημοσιογράφων, πολιτικών.
Όχι ότι δεν έχεις ακούσει. Απλά, λέω ότι είναι προτιμητέο στα παιδιά.
Και πάλι καλημέρα.

1:49 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Μητσάκο απολαυστική η ιστορία σου! Ω ναι οι ατσίδες είναι old time classic!
-Έρωτα κι εγώ απελπίζομαι μερικές φορές, τις περισσότερες όμως δεν μπορώ να μη γελάσω!
-Nosy με αποτέλειωσες!!! Παιδιά πάτε να τα διαβάσετε κι εσείς!
-N. ago σαν να είπες κάτι πολύ σωστό!
Πάντως τώρα σας χρωστάω κι ενα ποστ με παιδιά που ξεπερνάνε και εμάς τους μεγάλους με τις γνώσεις τους!

3:23 AM  
Blogger numb said...

Υπάρχουν και χειρότερα. Μία συνομήλικη (σχεδόν στα 30) φίλη τις προάλλες με ρώτησε πόσο ετών είναι ο Άσιμος!

4:46 AM  
Blogger divine mitsakos said...

αααααααααααααααααααααααα

6:41 AM  
Blogger Helix Nebulae said...

και τελικά ποιός είναι αυτός ο Vietnam; δε μας είπες. Μήπως έχει σχέση με τον Βιτάμ;

Btw, δημοσίευσα μία συνταγή μαγειρικής που μπορεί να σε σοκάρει. Nothing personal ;-)

10:31 AM  
Blogger toolman said...

γαμώ τα κουτάλια μου μέσα! τα μαλακισμένα μαθαίνουν αμέσως τον μπεσαμέλ και τα τραγούδια του και όλα τα άλλα τελευταία!
κοτσάνες όλοι πετάγαμε και ενδεχομένως να πετάμε ακόμα αλλά γαμώ το φελέκι μου η νέα γενιά απ'οτι παρακολουθώ δε παλεύεται με τίποτα! μα με τίποτα όμως (κατερίνα γιουλάκη από το ρετιρέ...σχεδόν σε κάθε τελική σκηνή επεισοδίου....χαχαχα)!

1:11 PM  
Blogger An-Lu said...

-Για να μην σου πω για φοιτήτρια που δεν ήξερε ποιός ήταν ο Μάο (ήταν και κμμουνίστρια τρομάρα της!)
-Άσε που ακόμα και άτομα της γενιάς μου (30 κάτι) ΔΕΝ ξέρουν την Λεγεώνα των Ξένων (μα καλά κόμικς ΔΕΝ διαβάζανε;)

2:03 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Εδω δεν υπαρχει κανονικη παιδεια,περιμενεις να υπαρχει και κινηματογραφικη παιδεια;;;

2:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Για να θυμασαι τη φακιδομύτη σημαίνει ότι το χάσμα ανάμεσα σ'εσένα και τη μαθήτρια είναι μεγαλούτσικο. Το έχω δει κι εγώ αυτό.
Και το πράγμα θα χειροτερεύει...
Φταις κι εσυ που χρησιμοποιείς τέτοια αρχαία παραδείγματα. Επικαιρότητα παιδάκι μου, αλλιώς είμαστε out of Context που λέτε κι εσεις ;)

7:47 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Numb έπρεπε κ εσύ να της απαντήσεις ανάλογα "Θα τον ρωτήσω μόλις τον δώ... στον άλλο κόσμο!" (Μπρρρ...μακριά από μας!)
-Helix Cannibal θα σε φωνάζω απ' εδώ και πέρα, το nebulae θα το κόψω! :Ρ
-Toolman μ' αρέσει που ο κάθε μπλογκερ έχει βρει και από ένα άλλο nickname για τον... Μπεσαμέλ!
-An-lu άσε παρεξηγημένη τέχνη και τα κόμιξ!
-Πρέζα μα επιτέλους τι υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο??? Άσε μην απαντήσεις, ρητορική ερώτηση ήταν!
-DR Ugbar χάσμα γενεών υπάρχει και με τους συνομίληκους μου, αλλά γενικώς κοιτάζω να το γεφυρώνω, προσπαθώντας να τους μάθω και 2-3 πραγματάκια (εάν τα γνωρίζω φυσικά. γιατί έχει τύχει να με ρωτήσει μαθητής μου αν ξέρω τον κόκκινο Βαρώνο και με έπιασε αδιάβαστη!!!). Η μαθήτρια μου πάντως κτ ξέρει τώρα για το Βιετνάμ.

10:02 AM  

Post a Comment

<< Home