Tuesday, May 29, 2007

Ο Κώνωψ


Βρε άσε με να κοιμηθώ! Όλη την ώρα βουίζεις πάνω από το κεφάλι μου! Αφού σου είπα, είμαι κουρασμένη! Μέρες έχω να κοιμηθώ! Τι σε νοιάζει γιατί; Λογαριασμό θα σου δώσω! Ξέρουμε και οι δύο ότι δε θα με τσιμπήσεις! Αν ήθελες θα το είχες κάνει ήδη. Οπότε άσε με στην ησυχία μου και πήγαινε να ενοχλήσεις κανέναν άλλο! Καλά, μείνε αφού επιμένεις. Γίνεται, όμως, τουλάχιστον να μην κάνεις αυτόν τον ενοχλητικό θόρυβο; Δεν με τσιμπάς επιτέλους να τελειώνουμε; Τι πάει να πει εσύ δεν είσαι ένας απλός κώνωψ, σε λένε Ριχάρδο (ο κουνουπόκαρδος;;;) και πίνεις μόνο αίμα αριστοκρατών;

Τότε τι κάνεις εδώ; Προσπαθείς να μου σπάσεις τα νεύρα; Είδες φως και μπήκες; Τι θέλω και εγώ και ανάβω νυχτιάτικα το μικρό φωτιστικό δίπλα από το κρεβάτι για να διαβάσω! Άκουσέ με σπόρε, αν δε φύγεις τώρα, θα αναγκαστώ να λάβω πιο δραστικά μέτρα. Δε θα σε πετύχω; Θα τα καταφέρω κάποια στιγμή, δε μπορεί!

ΣΛΑΑΑΤΣ!

Επιτέλους, ησύχασα!

ΣΒΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ

Αχ όχι! Ριχάρδε εσύ είσαι πάλι; Ο Μπάμπης είσαι; Ποιος Μπάμπης;

Φευ! Ούτε απόψε θα κοιμηθώ!

28 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Και μετά λες οτι εγώ γράφω σπλάττερ ποστ χοχοχοοχο!

3:49 AM  
Blogger Tertuliano Máximo Afonso said...

Κλαψ, κλαψ! Πάει ο καημένος ο Ριχάρδος...

6:20 AM  
Blogger zouri1 said...

τι εχετε παθει ολοι με τους κωνωπες?

6:51 AM  
Blogger Balidor said...

Τσ τσ τσ τσ,
Αιμοδότες δεν υπάρχουν πιά,
του πάτησε η μυγοσκοτώστρα.

9:03 AM  
Blogger Leigh-Cheri said...

Α ωραία!
Και μετά τις κατσαρίδες του ερωτοστομάχη, στα κουνούπια.
Ωραίο μπλογκ κάναμε!
Χι χι χι!

...Φόνισσα!

11:39 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-SorryGirl μετά από τόσο καιρό που σε διαβάζω, επόμενο ήταν να αρχίσω κι εγώ τα σπλάτερ! :-Ρ
-Tertuliano αν θες είσαι καλεσμένος στην κηδεία που θα του κάνει ο Μπάμπης!
-Ζούρι ποιός άλλος με αντιγράφει??? Ποιός?
-Balidor μου αρέσει η ρεμπέτικη χροιά που δίνεις στο ποστ μου! :-)))
-LeighCheri, καλά οι κατσαρίδες του έρωτα είναι αξεπέραστες, μεταξύ μας τώρα (και ο Παπαδιαμάντης επίσης)!!!

12:12 PM  
Blogger Agobooks said...

Κι η μικρή μου, έχει ένα πρόβλημα με τα κουνούπια. Μια άλλη λέει, τα έχει με τις κατσαρίδες. Δεν είναι καλός καιρός για τα έντομα.

12:23 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Ν.ago, όντως! Γίνονται πολλές δολοφονίες εντόμων τέτοιο καιρό!

1:07 PM  
Blogger Tertuliano Máximo Afonso said...

Καλεσμένος σε κηδεία; Καλό και αυτό! Μου έχουν στείλει και προσκλητήριο;

;-ppp

(Ενημέρωσέ με σε παρακαλώ αν έχει και καμιά λίστα...κηδείας!)

1:46 PM  
Blogger Montresor-R said...

This comment has been removed by the author.

2:07 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Λίστα κηδείας? Χιχι δε γνωρίζω περι αυτού, πάντως σίγουρα αντί να τρώνε κόλλυβα, θα πίνουν Bloody Mairy!
Το προσκλητήριο δε με ενημέρωσαν οτι θα στο φέρουν αυτοπροσώπος!!!

2:09 PM  
Blogger toolman said...

μου φαίνεται οτι διυλίζεις τον κώνωπα!
χο χο χο!

3:07 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Τοολμαν παιδί μου τέτοια επιστημονική τοποθέτηση δεν την περίμενα!!!

3:30 PM  
Blogger Τελευταίος said...

Τελικά κοιμήθηκες;

11:25 PM  
Blogger Attalanti said...

Ριχάρδος - τ-έ-λ-ε-ι-ο όνομα για κουνούπι! Κοριτσάκι, μας είχες λείψει!

12:25 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Lamioti εκείνο το βράδυ όχι δεν κοιμήθηκα γιατί ο Μπάμπης ήταν πιο ενοχλητικός από τον Ριχάρδο!
-Ατταλάντι χεχε. Η αλήθεια είναι οτι τα είχα παρατήσει λιγάκι τώρα τελευταία...

5:11 AM  
Blogger nosyparker said...

Εμένα δε με επισκέφτηκαν ακόμα. Αλλά κι όταν έρχονται, τα κυνηγάει ο Ράμσυ ;-)

5:14 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Μου τον δανείζεις για μερικές μέρες? Θα τον ταίζω καλά, don't worry!!

5:54 AM  
Blogger Στελλα said...

Ριχαρδος !! Γαμάτο λέμε.
Τι κάνεις βρε ? ??
Φιλί

10:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Νωρίς άρχισαν φέτος τα τσιμπήματα.
Για γαλαζοαίματη δεν ξέρω μα γλυκοαίματη θα είστε... δεν μπορεί κάτι θα ξέρει ο κώνωψ!

11:19 AM  
Blogger -keimgreek- said...

μπορούμε να κάνουμε ολόκληρο μπλογκ αφιερωμένο στα κουνούπια. ξέρεις εσύ. χεχε.

1:36 AM  
Blogger homelessMontresor said...

-Στέλλα λες αντί για φωτό του κουνουπιού να βάλω μια του Ριχάρδου?

Που είσαι εσύ??!!! Έγραφες τόσο καιρό και δε σε πήρα χαμπάρι???!!!

-Dr Ugbar μάλλον δεν είμαι και τόσο γλυκοαίματη, αλλιώς θα με είχε τσιμπήσει! Τώρα τι τον τράβηξε και με περιτριγύριζε δεν ξέρω! :-)

-Keimgreek μη μου βάζεις ιδέες. Μπορούμε να κάνουμε ένα μπλογκ με ιστορίες εντόμων και να ζητήσουμε και άλλους μπλογκερ να συμμετάσχουν μιας και βλέπω οτι έχει ζήτηση το θέμα!!! :Ρ

3:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

ή μπορούμε απλά να λέμε τι μπορούμε να κάνουμε, γιατί είναι πιο εύκολο ;-p

3:23 AM  
Blogger homelessMontresor said...

Πάντα! Το λέγειν εξάλλου είναι η ειδικότητα μου, το πράττειν το ξεχνάω κάποιες φορές! :-)

3:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

haha

5:03 AM  
Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ said...

Είναι όμορφο να στέλνεις στην ανυπαρξία εκείνα τα κουνούπια που βαριανασαίνουν από το μπόλικο αίμα που έχουν ρουφήξει!Σκοτώνονται πολύ εύκολα!Το βάρος που κουβαλούν τα καθιστά δυσκίνητα!Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση από το να παίρνεις το αίμα σου πίσω!!!

Καληνύχτα!

(Παλιό σχόλιο που ταιριάζει άψογα!)

12:08 PM  
Blogger homelessMontresor said...

Καλώς τον!
Και με πολιτικό σχόλιο! Η αλήθεια είναι οτι δεν το είχα δει έτσι, αλλά μ' αρέσει που έστω και υποσυνείδητα έδωσα ένα γερό χτύπημα στο κατεστημένο!!!!!

3:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

It is uncommonly weighty to match proper care of all your gems pieces so that they mould for a lifetime. There are diverse approaches and ways to straight diverse types of jewels be it gold, silver-tongued, pearls, diamond or marvel stones. Outlined in this world are the various ways around which you can take carefulness of your accessories and nurture them gleaming and redone always.
[url=http://blackfriday2010.spruz.com/]Black Friday 2010[/url]

1:31 AM  

Post a Comment

<< Home